Jeg fikk beskjed om at den skal stå i romtemp. da jeg brukte de
Mener de kunne stå i kjøleskap frem til bruk eller at det ikke spilte noen rolle? Men jeg blei brått usikker, så de står nå i kjøleskapet nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om at den skal stå i romtemp. da jeg brukte de
Stemmer med samboer hos oss, jeg måtte bare fjerne navn og fødselsnrHos meg står det ektefelle med ...
Jeg visste ikke at vi er gift...
Vi er visst gift vi, det var ikke dårlig. Kjekt å vite detStemmer med samboer hos oss, jeg måtte bare fjerne navn og fødselsnr
Men ja ok, da har jeg forstått riktig med kontrollene! Håper at jeg fortsatt får spraystart i april!!!
Det er så kjedelig med utsettelser, jeg kræsja først med sommerferien, også var det fullt. Også kræsja neste med jul og at det var fullt. Men da kom ikke mensen etter aborten heller. Så ble første mulige likevel.Nå er jeg virkelig bekymret for at nok et forsøk skal bli avbrutt før vi har startet. Tok siste primolut tablett på søndag og skulle da få en blødning mellom dag 2-4, og har fått klarsignal for sprøytestart på dag 3. Men den har enda ikke kommet og nå bekymrer oppstarten meg, for jo lenger tid det tar jo nærmere påsken kommer vi. Er jo redd dem vil si når jeg ringer inn for å avtale kontrolltime at jeg må utsette oppstarten fordi den kræsjer med påsken...
Det er så kjedelig med utsettelser, jeg kræsja først med sommerferien, også var det fullt. Også kræsja neste med jul og at det var fullt. Men da kom ikke mensen etter aborten heller. Så ble første mulige likevel.
Men er så frusterende å vente sånn.
Jeg har fått ei Primolut resept som ikke er min jeg. Og ett journalnotat også.
Så synes synd på hun som har venta på resepta si...
I 2013 begynte jeg også forsøket med Primolutt, husker jeg blødde noe helt ille av dem.Veldig kjipt, i hvertfall nå som vi faktisk er i gang med et forsøk da, siden jeg har gått på primolut. Men det slår jo ikke feil hvis det blir ei utsettelse igjen
I 2013 begynte jeg også forsøket med Primolutt, husker jeg blødde noe helt ille av dem.
Men ellers har jeg, både fersk og frys, begynt etter naturlig mens.
Men irriterende når ting ikke skjer som forventa.
Det har jeg også Så kjenner til den.Har uregelmessig sykluser pga pcos, men på sist kontrolltime i februar så sier legen at jeg bør bruke primolut slik at vi kan starte kjapt. Fikk beskjed av sykepleier at jeg ikke behøvde det siden sist syklus var på 29 dager, men dagene gikk og mensen kom aldri. På dag 33 ringte jeg og ga beskjed, da fikk jeg heldigvis starte. Men blir jo litt irritert når jeg tenker tilbake på det og vet at hadde jeg startet med primolut med en gang som jeg fikk beskjed om ville ikke påsken vært i veien :/
Det har jeg også Så kjenner til den.
Jeg har langt løp jeg, så de kan styre syklusen min, så da styrer vi den unna påsken
Og det er ganske beroligende. Så jeg liker langt løp litt. Fikk ut egg av god kvalitet sist, så helt greit med en runde til.
Jeg er i ferd med å vurdere å gi opp Riksen etter mye tull, men samtidig så koster privat så mye, så blir vel å prøve litt til der.Kunne vel egentlig styrt unna for meg også, men sånn går det når sykepleier og lege ikke samarbeider, men vi får krysse fingrene for at det fortsatt er håp
Så bra med god kvalitet, da får vi håpe og krysse fingrene for like god kvalitet nå
Jeg er i ferd med å vurdere å gi opp Riksen etter mye tull, men samtidig så koster privat så mye, så blir vel å prøve litt til der.
Håper bare det ikke blir mer kluss og tull nå.
Håper på like bra kvalitet, spiser vitaminer som sukkertøy om dagen
Men litt redd for at tredje forsøk ikke fester seg i det hele tatt. At to av to også vil ikke tredje, så ganske blanda følelser om dagen...
Skulle ønske at resultatene var bedre med IVF enn de er kjenner jeg.
Jeg håper det blir like bra som forrige For det var bra, selv om ingen av de to forble inne der.Forstår jeg godt, håper bare du får et godt forsøk nå
Jeg håper det blir like bra som forrige For det var bra, selv om ingen av de to forble inne der.
Men håper det holder med ett uttak til. For det er ikke så moro med sprøyter og alt dette her.