Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Nå skjønner jeg mindre enn noen gang! Blenda test 10 dpo, og i dag 12 dpo fikk jeg 1-2 uker på cb digital!?
Tusen takk, jeg er i sjokk!Gratulerer så mye!
Godt poeng forsåvidt, det er sølete uten så akkurat den biten med prøvingen skulle jeg gjerne vært foruten Gøy å være på samme bølgelengde, det gjør alt litt enklereVi prøver ikke helt ennå, men dette er vel det beste stedet å dele dette på
Hadde sex isted med kondom, og da mannen trakk seg ut sa han "du får nyte at det ikke blir søl så lenge det varer"
Akkurat den biten av aksjelegging gleder jeg meg ikke til, for å si det sånn Men det gjør meg litt glad at mannen virker som han nærmer seg å ville prøve han også! Jeg har akkurat begynt å få lyst igjen de siste ukene, men er ikke heelt klar for å hoppe i det. Så vi tenker vi ser det an ved årsskiftet
Haha ikke sant Jaja, det er ikke det verste i verden, skal nok overleveGodt poeng forsåvidt, det er sølete uten så akkurat den biten med prøvingen skulle jeg gjerne vært foruten Gøy å være på samme bølgelengde, det gjør alt litt enklere
Og en lurer på hvorfor prøving er altoppslukende; det er så mye som skal planlegges og ordnes osv. spesielt større bolig og bil etc. har fått erfare at det er dritstress å flytte med en nyfødt men man finner ut av det på et visHaha ikke sant Jaja, det er ikke det verste i verden, skal nok overleve
Ja husker da vi skulle prøve på førstemann brukte han ganske lang tid på å bli klar, men da hun ble født ble han helt forelsket og veldig hands on Før så sa han at han hadde vært fornøyd med bare henne, men når jeg har begynt å snakke om prøving på nr 2 har han ikke vært uenig Vi må bare begge bli 100% klar, i tilfelle det skulle klaffe på første forsøk, selv om første tok 6 PPer Samtidig ikke drøye for lenge, vil ikke ha så stor aldersforskjell. Vi må egentlig kjøpe bolig før andremann kommer, men satser på at ila prøvinga + graviditet så har vi det i boks
Ikke sant! Og når man har barn fra før stresser man gjerne med aldersforskjellen. Vi har ikke sjangs til å kjøpe en leilighet hvis vi får enda mindre i lån enn vi gjør nå, så det må skje før nestemann Flytte med nyfødt vil jeg ikke tenke på engang, men det blir uansett flyttebyråOg en lurer på hvorfor prøving er altoppslukende; det er så mye som skal planlegges og ordnes osv. spesielt større bolig og bil etc. har fått erfare at det er dritstress å flytte med en nyfødt men man finner ut av det på et vis
Har ikke opplevd lignende, men så teit at de ikke bare kunne måle. Om du har anledning ville jeg gått privat, jeg vet hvor dritt migrene er Der har de alltid målt for meg i alle fall selv om jeg var der for noe helt annet og det ikke var noen god grunn.Hei alle sammen, jeg trenger å ventilere
Jeg er 17 dager over IKM, og har negative graviditetstester hver dag. Min mens har alltid vært sånn at jeg får den enten på nøyaktig dag eller 1-2 dager (maks) før eller etter. Jeg får alltid mensmurringer dagen før jeg skal ha mensen, og samme dagen jeg får det. Men nå har jeg hatt murringer og stikkinger hver eneste dag, stort sett hele dagen, i to uker. Jeg sluttet på p-piller for 2 sykluser siden, så jeg har hatt normal mens 2 ganger nå.
Er det noen her som har opplevd lignende?
Jeg har kronisk komplisert migrene, og skulle inn til nevrolog for å få satt botox som jeg pleier hver tredje måned. Fikk beskjed om at jeg måtte finne ut om jeg var gravid før jeg kunne få denne runden med medisin. Ringte legekontoret for å få tatt blodprøve, men fikk beskjed om at jeg måtte ha skjellig grunn til å få tatt den. Spurte om det ikke var skjellig grunn at jeg ikke får migrenemedisinene og behandlingene mine før jeg finner ut om jeg er gravid (bruker både botox, injeksjon, tabletter og nesespray, og nevrologen har pausa alle). Det var det visstnok ikke. Beskjeden var å smøre meg med tålmodighet og enten vente på mensen eller positiv test.
Når jeg slutta på P piller så ble syklusen min helt på jordet. Fra stabil til ustabil.. deler fra flo Har ikke gått på P piller siden. Jeg reagerer veldig på det. Stikk og murringer kan også være EL som prøver å komme i gang, siden du er såpass sein. Tester du etter EL?Hei alle sammen, jeg trenger å ventilere
Jeg er 17 dager over IKM, og har negative graviditetstester hver dag. Min mens har alltid vært sånn at jeg får den enten på nøyaktig dag eller 1-2 dager (maks) før eller etter. Jeg får alltid mensmurringer dagen før jeg skal ha mensen, og samme dagen jeg får det. Men nå har jeg hatt murringer og stikkinger hver eneste dag, stort sett hele dagen, i to uker. Jeg sluttet på p-piller for 2 sykluser siden, så jeg har hatt normal mens 2 ganger nå.
Er det noen her som har opplevd lignende?
Jeg har kronisk komplisert migrene, og skulle inn til nevrolog for å få satt botox som jeg pleier hver tredje måned. Fikk beskjed om at jeg måtte finne ut om jeg var gravid før jeg kunne få denne runden med medisin. Ringte legekontoret for å få tatt blodprøve, men fikk beskjed om at jeg måtte ha skjellig grunn til å få tatt den. Spurte om det ikke var skjellig grunn at jeg ikke får migrenemedisinene og behandlingene mine før jeg finner ut om jeg er gravid (bruker både botox, injeksjon, tabletter og nesespray, og nevrologen har pausa alle). Det var det visstnok ikke. Beskjeden var å smøre meg med tålmodighet og enten vente på mensen eller positiv test.
Vi prøver ikke helt ennå, men dette er vel det beste stedet å dele dette på
Hadde sex isted med kondom, og da mannen trakk seg ut sa han "du får nyte at det ikke blir søl så lenge det varer"
Akkurat den biten av aksjelegging gleder jeg meg ikke til, for å si det sånn Men det gjør meg litt glad at mannen virker som han nærmer seg å ville prøve han også! Jeg har akkurat begynt å få lyst igjen de siste ukene, men er ikke heelt klar for å hoppe i det. Så vi tenker vi ser det an ved årsskiftet
Ja! For lenge siden trodde jeg at jeg ville ha 2 års forskjell, men i tiden etter vår fylte 1 år så kjente vi absolutt ikke på det, no way José! Så jeg er litt overrasket over at vi nå har snudd, men livet er vel mye lettere nå, med ungen i bhgSpennende at dere snart prøver på nr2 Her brukes det ikke kondom uansett (siden sjansene er så små for klaff likevel), men enig i at det ikke nødvendigvis er den morsomste delen
Vi skal vel snart prøve ordentlig på nestemann her og, men akkurat NÅ synes jeg det holder bittelitt. Treåring og ettåring i hus, det er passe travelt; i tillegg til at de større ungene har aktiviteter de skal på Men tenker søke barnehageplass neste år i alle fall, så det kanskje blir litt mindre travelt.
Ingen svar til det du spør om, men så vondt at det ikke gikk veien denne gang heller hadde virkelig håpet at det var din tur nå sender en klem.Er det flere her som sliter med kjemiske graviditeter/veldig tidlig spontanabort? Jeg hadde nå min sjuende siden januar 2023. Det er et så høyt antall at jeg er dypt fortvila og har knapt håp igjen. Har prøvd blodfortynnende og progesteronstøtte på 4-5 av de kjemiske, men det hjalp ikke. Da kan jeg kanskje i det minste tenke at progesteron ikke er problemet? Jeg er over 40, men er det ikke veldig uflaks om sju unnfangelser på rad går til grunne pga. kromosomavvik (som jeg har lest er den mest sannsynlige årsaken til tidlig spontanabort) ?
Kan det være noen andre grunner? I det hele tatt sannsynlig at det plutselig kan gå bra?
Jeg har ikke anledning å gå privat her jeg bor Jeg syns det er helt merkelig hele opplegget. Sitter fremdeles uten både positiv test eller mensen. Kan strimmlene fra Makesure være så rævva at de ikke gir utslag selv 19 dager etter IKM?Har ikke opplevd lignende, men så teit at de ikke bare kunne måle. Om du har anledning ville jeg gått privat, jeg vet hvor dritt migrene er Der har de alltid målt for meg i alle fall selv om jeg var der for noe helt annet og det ikke var noen god grunn.
Er på CD 47 i dag. Ligger på ca. 28-30 dager ellers i året. Nei jeg har ikke testa etter EL, kanskje jeg burde gjort det? Er det mulig å gå en syklus uten å ha eggløsning? Skjønner meg ikke på dette her.Når jeg slutta på P piller så ble syklusen min helt på jordet. Fra stabil til ustabil.. deler fra flo Har ikke gått på P piller siden. Jeg reagerer veldig på det. Stikk og murringer kan også være EL som prøver å komme i gang, siden du er såpass sein. Tester du etter EL?
det er helt normalt etter P pille slutt. Noen kommer raskt i gang, men noen kan det ta mnd på. Bestill eggløsnings tester og begynn med 1 om dagen til du får stigning. så du finner eggløsning. Det kan være at du også har hatt det nå evt. du kan også følge med på utfloden. Ved eggløsning får du masse eggehvite slimEr på CD 47 i dag. Ligger på ca. 28-30 dager ellers i året. Nei jeg har ikke testa etter EL, kanskje jeg burde gjort det? Er det mulig å gå en syklus uten å ha eggløsning? Skjønner meg ikke på dette her.
Ja! For lenge siden trodde jeg at jeg ville ha 2 års forskjell, men i tiden etter vår fylte 1 år så kjente vi absolutt ikke på det, no way José! Så jeg er litt overrasket over at vi nå har snudd, men livet er vel mye lettere nå, med ungen i bhg
Dere måtte jo gjennom en del for å få de dere har, så da er det nok lite vits med kondomer, selv om det blir søl Husker under prøvinga tenkte jeg "har jeg kastet bort penger på prevensjon i flere år?!" det er definitivt ikke så lett å bli gravid som man skulle tro
Høres veldig travelt ut, jeg syns dere er veldig tøffe som vil ha enda en, for her blir det bare én til