Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor venter dere hvis jeg kan spørre? og hvorfor ønsker du lengre lutealfase? Prøver å lære meg alle disse tingene, men neimen ikke lett altsåCD 20 og EL i dag - har virkelig holdt igjen for å ikke legge inn askjer denne runden - men vi hadde bestemt oss for å vente til november/desember med prøvingen. Det kan ikke gå raskt nok til el neste måned
I ventetiden frem til da skal jeg gå all in for å få strammet opp magen etter forrige graviditet - som for så vidt nå er 1,5 år siden, men jeg har ikke hatt noe fokus på å bygge opp magemusklene, og kjenner nå at jeg er veldig motivert for å få tilbake litt styrke i kjernen før en eventuell ny graviditet!
Gleder meg såå til å bli gravid igjen - håper det går fort
Akkurat nå ser det foreløpig litt mørkt ut, for lutealfasen min er veldig kort nå fordi jeg fortsatt ammer (kun 8 dager). Hadde håpet at el skulle kommet tidligere innen nå, men etter å ha hatt det på CD 20 de siste 4 syklusene, så ser det ut som at jeg kanskje må trappe ned på ammingen.
Denne syklusen skal jeg teste b6 etter tips herfra - det skal visstnok forlenge lutealfasen. Håper det går
Hvorfor venter dere hvis jeg kan spørre? og hvorfor ønsker du lengre lutealfase? Prøver å lære meg alle disse tingene, men neimen ikke lett altså
Det eneste jeg har hørt om er å drikke grapefruktjuice fra CD1 frem til EL Et glass om dagen.Noen som har tips rundt eggløsningsslim? Jeg har ingenting av dette for tiden (husker ikke sist), og har ikke klart å få det tilbake de tre pp som har vært
Gøy at du gjenopptok denne tråden! Tenkte akkurat på det i dag at vi trengte en skravletråd
Det blir ofte til at alt skravlingen skjer inne på IKM-gruppene, men syns det er hyggelig å ha en med alle prøverne
Jeg skjønner haha, jeg kom på mange flere spørsmål av svaret ditt, men skal la det ligge så det ikke blir et fullt avhør her håper det ordner seg med syklusen din snart daVi ønsker å vente fordi vi ikke ønsker termin midt i fellesferien Men om det klaffer neste syklus, så er det jo fortsatt en liten sjanse for at ungen kommer før termin, og at det blir juli-barn likevel.
Lutealfase er den perioden mellom eggløsning og mens - det er ila denne tiden et egg skal rekke å bli befruktet og feste seg i livmorveggen - og dersom denne fasen er for kort, så kan et befruktet egg ha vansker med å rekke å feste seg. Lutealfasen bør helst være på 10 + dager.
Siden min lutealfase de siste 4 syklusene kun har vært på 8 dager, så er det veldig vanskelig for meg å bli gravid, siden egget ikke rekker å feste seg ordentlig før mens skal komme Grunnen til at den er så kort på meg nå er mest sannsynlig fordi jeg fortsatt ammer, og amming kan påvirke syklus og hormonene
Helt enig med deg, synes de IKM-gruppene blir ganske sentrert rundt testing og litt lite generell aktivitet. Så godt å få liv i denne tråden nåGøy at du gjenopptok denne tråden! Tenkte akkurat på det i dag at vi trengte en skravletråd
Det blir ofte til at alt skravlingen skjer inne på IKM-gruppene, men syns det er hyggelig å ha en med alle prøverne
Jaa, føler det samme! Blir nesten for mye når alle er i dpo-land samtidig, og det overskygger liksom «alt annet» hvis du skjønner.Helt enig med deg, synes de IKM-gruppene blir ganske sentrert rundt testing og litt lite generell aktivitet. Så godt å få liv i denne tråden nå
Føler den! Det er uansett flere som kanskje ikke havner i en Ikm-gruppe av ulike årsaker + at de gruppene er så små at det ikke er så lett å få svar på ting og tang. Her kan vi jo dele erfaringer på tvers, og det er litt fint syns jegJa, jeg mente å huske at det var en ganske aktiv skravletråd her inne forrige gang jeg var prøver, men kunne ikke finne den nå, så måtte søke den opp
Siden jeg ikke er aktiv prøver akkurat nå, så er jeg ikke med i IKM-gruppe, men savnet et sted å bare lufte meg litt
Det har jeg prøvd. Opplevde økt utfold, men ingen slimDet eneste jeg har hørt om er å drikke grapefruktjuice fra CD1 frem til EL Et glass om dagen.
Godt poeng, har bare prøvd det denne syklusen og opplever egentlig ikke noe mer el-slim. Og jeg pleier å ha ganske mye i en hel uke!Det har jeg prøvd. Opplevde økt utfold, men ingen slim
Klarer ikke å huske om jeg hadde slim de andre gangene jeg har blitt gravid heller, men tenker uansett at tynn utflod er bedre enn ingenting/tykkere utflod. Men jeg vet at jeg har hatt det før. Kanskje spise sunnere, trene regelmessig og sove bedre eller tilskudd av noe slag, Hmm.Godt poeng, har bare prøvd det denne syklusen og opplever egentlig ikke noe mer el-slim. Og jeg pleier å ha ganske mye i en hel uke!
Det gir håp, takk! Er på syklusdag 2 nå med PMS og smerter jeg ikke får medisinert bort som prøver, så jeg er ganske sur og lei haha Hvor har du kjøpt, helsekost?Jeg hadde ikke noe EL slim denne måneden, og ble gravid Så det er ikke sånn at man må ha det (eller i hvert fall merke det)! Vi har prøvd leeeeenge, og dette var kanskje min «tørreste» måned sånn egentlig. Ser jeg ikke har registrert noe som helst i Flo denne syklusen.
Ene tingen vi faktisk gjorde annerledes nå var at jeg har tatt Bio-Qinon Active Q10 Gold daglig hele måneden før. Er jo sikkert helt tilfeldig, men skader ikke å prøve
Det forstår jeg godt Jeg bestilte fra Pharma Nord, for de hadde et tilbud akkurat når jeg skulle kjøpe! Men du får det på flere ulike nettsider, så jeg ville bare sjekket hvor de er billigst akkurat nå. Håper det sitter for deg denne syklusen!Det gir håp, takk! Er på syklusdag 2 nå med PMS og smerter jeg ikke får medisinert bort som prøver, så jeg er ganske sur og lei haha Hvor har du kjøpt, helsekost?