Skravletråd for oss prøvere!

Ungene her (særlig frøkna) likte den :) men jeg ble litt satt ut da hun satt og tenkte hardt før hun halvveis ut i filmen spør "mamma, hvorfor har Ariel brun hud?" :p
Haha, ja det er jo ikke det man er vant med fra originalen, så kan jo skjønne at hu spør :hilarious:

Er vi mange som sitter litt på gjerde å venter på at noen skal lage IKM grupper ? :bag::laughing002
Nå som 44 kom , må vel 45 komme også :bag::sign19:nailbiting:

Uff - håper dagene går fort! Prøver å ha masse å gjøre, dra på besøk til folk, lage middag fra bunnen av, trening, ikke hjemmekontor.. alt for å unngå å være hjemme, for da går tankene! Men har veldig ømme bryster, men har hatt det siden EL nesten, med kun et lite opphold.. veldig merkelig, ikke hatt før :nailbiting: :Heartred

Krysser fingrene for at sykdommen ikke har tuklet med EL - og at spiren sitter, det hadde vært hyggelig :Heartred
Det som hadde vært ideelt! Men ligger ganske rett ut så orker ikke noe særlig :( Får prøve å holde hodet opptatt hvertfall :happy119

Ungene her (særlig frøkna) likte den :) men jeg ble litt satt ut da hun satt og tenkte hardt før hun halvveis ut i filmen spør "mamma, hvorfor har Ariel brun hud?" :p
Haha, hva svarer man på noe sånt? :hilarious:

Nei, altså, jeg rodde litt og sa at de prøver å finne den beste skuespilleren for rollen og slik ble det :p
Godt svar!

I dag var jeg en uke dpo og klarte ikke vente. Tok en test hahaha, men den var selvfølgelig negativ :rolleyes: :hilarious: Kanskje jeg skal se på den lille havfrue for å få tiden til å gå? :hilarious:

Hei damer! Jeg har ei på 11 mnd, og vi prøver på en til nå. Hadde eggløsning 21.10, så 10 dpo, og siden har det murra og murra, og masse stikking. Typisk klissete slim, som sist i starten av graviditeten min. Det er supert rart hvordan jeg føler meg så sikker på at jeg er gravid? Jeg er veldig kjent med kroppen min, så jeg legger fort merke til forandring. Litt tidlig å teste enda, men for dere som har vært gravid flere ganger, har dere kjent det og vært ganske sikre på at det var graviditet, før dere fant ut av det?

Hei damer! Jeg har ei på 11 mnd, og vi prøver på en til nå. Hadde eggløsning 21.10, så 10 dpo, og siden har det murra og murra, og masse stikking. Typisk klissete slim, som sist i starten av graviditeten min. Det er supert rart hvordan jeg føler meg så sikker på at jeg er gravid? Jeg er veldig kjent med kroppen min, så jeg legger fort merke til forandring. Litt tidlig å teste enda, men for dere som har vært gravid flere ganger, har dere kjent det og vært ganske sikre på at det var graviditet, før dere fant ut av det?
Ja jeg har noen tegn som er ganske sikre. Det er når jeg begynner å gråte istedenfor å le av vitsene til mannen :hilarious: blir veldig emosjonell, og noe som også har vært et tegn er at jeg ikke greier å holde meg våken på ettermiddagen. Det er veldig ulikt meg
:happy:

Absolutt ikke for tidlig å teste nå!
Fikk positiv test 8 DPO med nr. 2, 10 DPO med nr. 1 (testet ikke før, men fikk klart positivt da).

Ta en test du :Heartred

5 DPO og er overbevist om at jeg ikke er gravid fordi jeg er trist og forbanna om hverandre og blir alltid slik uka før mensen… stakkars samboer som ikke klarer henge med på hvorfor jeg er sur..:angelic:

Ohoi. Jeg skulle komme meg i seng tidlig. Men når man først føler seg god igjen, og ser en stor dunk med klesvask, så må man gjøre noe. Den ble satt på tidligere i kveld, rundt da ungene la seg. Så brettet jeg litt tøy som var ferdig vasket og tørket mens jeg så på tv.
Deretter duppet jeg til kl 23.30 på sofaen....

Våknet til. Følte for å omsider ta en dusj for første gang på tre dager. Men når jeg da var ren fra topp til tå, så følte jeg for å skifte på senga siden jeg lå der da jeg var syk. Som sagt, så godt. Ta med det skitne ned på vaskerommet og så komme på at klesvasken må henges opp.
Jaja, noe fikk jeg gjort og nå MÅ jeg komme meg i seng :hilarious:

Ååååh jeg blir sprø! 11 pdo, CD 24, har ømme bryst og har hatt to små blødninger og litt brun/rosa/orangr utflod noen dager. Aner ikke om det er mensen, spotting, festeblødning… tester naturligvis som en gal, men får kun negativt :dead:

Hei! Jeg og kjæresten har prøvd på første siden september, sluttet på p-piller i august. Siden da har det vært mye uregelmessig mens og aldri funnet eggløsning, bare noen høye tester her og der vilt i syklusen. I dag er CD 20, idag tidlig traff jeg peak! Legger ved bilder av Premom. Noen som er i samme båt?

Vedlegg

• E09D24F6-F52E-47BE-A176-605ED2B3047A.png
    E09D24F6-F52E-47BE-A176-605ED2B3047A.png
    2,8 MB · Visninger: 41
  • 13D98301-1D47-4169-81D6-85700461EB0A.png
    13D98301-1D47-4169-81D6-85700461EB0A.png
    3,1 MB · Visninger: 37
Denne gangen gikk det kjapt! Heldigvis, siden mannen skal bort på jobb i morgen. To dager med høy fertilitet før maks i dag! Har gitt beskjed om at vi får ta en til runde i kveld og en kjapp før han reise på jobb i morgen tidlig, haha :angelic: Prøver ikke vere for håpefull, men har en god følelse denne syklusen!

Back
Topp