Skravletråd for oss prøvere!

Det går veldig i perioder. Han har lita blære og blir fort distrahert :bag:

Sånne jeg tenkte på. De ser ikke veldig bleiete ut, men blir litt tykkere enn vanlig truse da. Hvis det ikke blir veldig nederlag for ham, da; men jeg tenker det er verre å tisse på seg offentlig...?
Disse tar ikke fulle blærer med tiss, men små uhell funker det for.

Sånne jeg tenkte på. De ser ikke veldig bleiete ut, men blir litt tykkere enn vanlig truse da. Hvis det ikke blir veldig nederlag for ham, da; men jeg tenker det er verre å tisse på seg offentlig...?
Disse tar ikke fulle blærer med tiss, men små uhell funker det for.
Ja, det er kanskje ikke dumt :bag: får snakke med ham ang det. Jeg syns det er så rart, slik han holder på. Han kjenner jo at han må tisse, som regel så løper han på do fordi han akutt må :p andre ganger bare "glemmer" han det til det er for sent. Han har forøvrig aldri uhell i senga på natta, går ned på do midt på natta fordi han må tisse :bag: så han er altfor lett å distrahere,tror jeg!

Ja, det er kanskje ikke dumt :bag: får snakke med ham ang det. Jeg syns det er så rart, slik han holder på. Han kjenner jo at han må tisse, som regel så løper han på do fordi han akutt må :p andre ganger bare "glemmer" han det til det er for sent. Han har forøvrig aldri uhell i senga på natta, går ned på do midt på natta fordi han må tisse :bag: så han er altfor lett å distrahere,tror jeg!

Kan godt hende det går greit på skolen sånn, når han kan gå på do på rutine. F.eks i starten på hvert friminutt. Hjelper vel noe. :)

Kan godt hende det går greit på skolen sånn, når han kan gå på do på rutine. F.eks i starten på hvert friminutt. Hjelper vel noe. :)
Lov å håpe! Skal hvertfall ta en prat med lærer ifht det, så hun er klar over det :bag: både han og storesøster har strevd med hard mage så lenge jeg kan huske. Storesøster har ingen problemer nå lenger,det har han. Satser på at han også gror det av seg etterhvert :)

Dro frem denne tråden igjen da jeg ikke fant noen andre passende :p når ting er som det er, så må man da hvertfall kose seg litt. Hadde glemt foreldremøtet kl 19 idag, så vi tok pizza i ettermiddag med ungene istedenfor. Nå driver samboer og legger teppe i kjelleren, jeg ser på criminal minds :hilarious: (vi har et eget lekerom til ungene som har tv, der sitter jeg på kvelden når jeg føler for å være litt alene)

Vedlegg

• PXL_20230830_182229349.MP.jpg
    PXL_20230830_182229349.MP.jpg
    4,9 MB · Visninger: 66
Dro frem denne tråden igjen da jeg ikke fant noen andre passende :p når ting er som det er, så må man da hvertfall kose seg litt. Hadde glemt foreldremøtet kl 19 idag, så vi tok pizza i ettermiddag med ungene istedenfor. Nå driver samboer og legger teppe i kjelleren, jeg ser på criminal minds :hilarious: (vi har et eget lekerom til ungene som har tv, der sitter jeg på kvelden når jeg føler for å være litt alene)
Så digg ut :).
Beste jeg vet om kveldene også :).
Siden samboeren min ikke kommer hjem før i natt har jeg brukt kvelden på å se en skikkelig chick flick film på Netflix :cool:

Mannen her jobber seint, så jeg har tatt en lang dusj, tatt fotbad og stelt føttene og ser game of thrones igjen.

Og nå fikk vi resultatene av stafett for livet fra juni her i området! Vi stilte med lag og gikk for pappa (som døde av kreft august 2022). Det var 33 lag som stilte og vi kom på tredjeplass med antall runder, 100runder under de med flest. Samlet så gikk alle lagene nesten 13.000km :nailbiting:
Det var et fantastisk opplegg, og en nydelig stemning hele det døgnet jeg var der :Heartred

I natt drømte jeg at jeg var 20 uker på vei og hadde klart å skjule det fra alle på jobb :hilarious: Tenker jeg skal være glad om jeg klarer å skjule det til uke 12, jeg! Men jeg drømte altså at jeg ble gravid nå i september.

Andre her som har hatt kjemiske: Når begynte dere å blø? Jeg har en kjemisk nå (igjen), og fikk negativ CB digital i går. Enda ikke kommet en dråpe blod. Da jeg hadde kjemisk i mai, begynte jeg å spotte samme dag som negativ test. Er bekymret for at det kan ta lengre tid nå. Hva er deres erfaringer? Noe jeg kan gjøre for å evt. framskynde mensen? Kan egg ha begynt prosessen fram mot modning nå når testen var negativ i går? Skrekken er jo å få eggløsning mens jeg enda blør, eller før jeg har hatt mens til og med.
:( Edit: Spotting startet endelig i kveld. Så kanskje håp om en restart og ny syklus igjen.

Last edited:
Tenker hele tiden på det at jeg nå etter el ikke har masse murringer som jeg har hatt de forrige pp nå hvor jeg ikke har blitt gravid .. kanskje det betyr nå at jeg er gravid , at det er derfor jeg ikke kjenner alle disse murringene :angelic: jeg håper så sjuuukt !!
Noen som har noen erfaring som sier at dere merket mindre i dpo land når dere faktisk var gravid ?
Bare 4 dpo .. blæh, gleder meg til det har gått enda en uke :P

Tenker hele tiden på det at jeg nå etter el ikke har masse murringer som jeg har hatt de forrige pp nå hvor jeg ikke har blitt gravid .. kanskje det betyr nå at jeg er gravid , at det er derfor jeg ikke kjenner alle disse murringene :angelic: jeg håper så sjuuukt !!
Noen som har noen erfaring som sier at dere merket mindre i dpo land når dere faktisk var gravid ?
Bare 4 dpo .. blæh, gleder meg til det har gått enda en uke :p
Vi hadde vel EL samme dag (mandag)? :Heartred Jeg merker ikke så mye enda. Har fortsatt småømme bryster, men ikke i nærheten av den ømheten jeg hadde under EL :p Sist ga det seg etter EL, og jeg fikk noe som lignet på TR 3 dpo, som varte i over to døgn. Måtte bruke bind og tampong - og det var merkelige greier. Så langt har jeg ingen blødning, så det er vel bra.. dpo-land er ikke særlig moro si!

Vi hadde vel EL samme dag (mandag)? :Heartred Jeg merker ikke så mye enda. Har fortsatt småømme bryster, men ikke i nærheten av den ømheten jeg hadde under EL :p Sist ga det seg etter EL, og jeg fikk noe som lignet på TR 3 dpo, som varte i over to døgn. Måtte bruke bind og tampong - og det var merkelige greier. Så langt har jeg ingen blødning, så det er vel bra.. dpo-land er ikke særlig moro si!
Ja , stemmer med el mandag :happy119
Kjedelig på tenke og kjenner etter og lure så lenge før en får svar :arghh: velger å ta det som et godt tegn at jeg kjenner mindre enn så lenge jeg :P

Ja , stemmer med el mandag :happy119
Kjedelig på tenke og kjenner etter og lure så lenge før en får svar :arghh: velger å ta det som et godt tegn at jeg kjenner mindre enn så lenge jeg :p
Jeg har troa på oss begge denne PP'en. Du får holde meg oppdatert :smiley-angelic006 :Heartred

Bare 4 dpo .. blæh, gleder meg til det har gått enda en uke :p
De to gangene jeg ble gravid i år her har jeg hatt murringer og kvalme fra el haha men endte i MA desverre . Nå i helgen endte det 3 graviditeten i kjemisk og da var jeg ikke øm i puppene og ikke murring før 6 dager før IKM .

De to gangene jeg ble gravid i år her har jeg hatt murringer og kvalme fra el haha men endte i MA desverre . Nå i helgen endte det 3 graviditeten i kjemisk og da var jeg ikke øm i puppene og ikke murring før 6 dager før IKM .
Uff, så trist at du har mistet så mange ganger! Håper det snart går bra :Heartpink
Jeg hadde også EL på mandag! Eller ca søndag/mandag i følge UL på torsdag. Går bare og veeeeeenter på at dagene skal gå så jeg kan begynne å teste :rolleyes: Er hjemme med sykdom også, så dagene går så uendelig sakte. Og er så redd for at sykdom har/skal tukle med eggløsning eller implantasjon

Uff, så trist at du har mistet så mange ganger! Håper det snart går bra :Heartpink

Jeg hadde også EL på mandag! Eller ca søndag/mandag i følge UL på torsdag. Går bare og veeeeeenter på at dagene skal gå så jeg kan begynne å teste :rolleyes: Er hjemme med sykdom også, så dagene går så uendelig sakte. Og er så redd for at sykdom har/skal tukle med eggløsning eller implantasjon
Uff - håper dagene går fort! Prøver å ha masse å gjøre, dra på besøk til folk, lage middag fra bunnen av, trening, ikke hjemmekontor.. alt for å unngå å være hjemme, for da går tankene! Men har veldig ømme bryster, men har hatt det siden EL nesten, med kun et lite opphold.. veldig merkelig, ikke hatt før :nailbiting: :Heartred

Krysser fingrene for at sykdommen ikke har tuklet med EL - og at spiren sitter, det hadde vært hyggelig :Heartred

Back
Topp