Skravletråd for oss prøvere!

Jeg går ut fra slik syklusen var denne gangen, så får vi se :p hater å ikke kunne gå ut fra noe, så får gjøre det slik :bag:
Ut fra tidligere sykluser skal el komme på cd 21-23… så kan enda bli positiv ila helga. Får vente i spenning å se. Har også fått el på cd 40, så :)
 
Ut fra tidligere sykluser skal el komme på cd 21-23… så kan enda bli positiv ila helga. Får vente i spenning å se. Har også fått el på cd 40, så :)
Regner du da cd1 som første dag med blødning fra MA'en? Jeg har ingen aning om når min eggløsning kommer denne gangen, den har vært litt whack etter fødsel, og deretter amming frem til februar... Håper den kommer snart, har også masse symptomer og var sikker på at jeg hadde det nå, men tok ul i går for å sjekke om alt var ute etter MA, og ingen eggløsning der gitt...
 
Regner du da cd1 som første dag med blødning fra MA'en? Jeg har ingen aning om når min eggløsning kommer denne gangen, den har vært litt whack etter fødsel, og deretter amming frem til februar... Håper den kommer snart, har også masse symptomer og var sikker på at jeg hadde det nå, men tok ul i går for å sjekke om alt var ute etter MA, og ingen eggløsning der gitt...
Ja, cd 1 er dagen aborten skjedde. Det blir da 3 uker siden nå. Håper el kommer snart, for er så klar for å bli gravid igjen.
Lenge siden din MA? Må redigere, haha, jeg har spurt deg om dette før. Det viser bare hvor fjern jeg er :hilarious:
 
Ok, da gjør jeg det samme, min pleier å komme ca CD 20-21. Akkurat 17 dager siden MA i dag, eller 2,5 uke ca så da får vi se. Håper det kommer for oss begge snart!! Alt jeg vil nå er bare å bli gravid på nytt :joyful:
 
Endelig kunne jeg melde meg inn i en ikm gruppe!! Jeg begynner å teste etter EL neste uke, fikk tr på tirsdag og er veldig spent på hva som skjer i kroppen min når spiralen fjernes! :smiley-bounce012
 
Last edited:
Kan ikke si at jeg gleder meg til turen hjem idag :bag: Color Line ble kansellert i hele går og tidligere idag, tipper det blir en fullstappet båt. I tillegg blåser det friskt og gode bølger hvertfall her i dk :depressed:
 
Åh, kjære tid..
Jeg og min samboer hadde planer om å klippe han på snart 6år med maskin. Han ønsker seg hanekam. Nå tenkte min samboer at jeg kunne gjøre det alene :hilarious: lurer på hvordan gutten blir seende ut på første skoledag!! :hilarious:
 
Kunne blitt verre, når man hadde en maskin som klippet litt når den selv ville og når jeg ikke har gjort det noe særlig før :p
 

Vedlegg

  • PXL_20230815_150424742~2.jpg
    PXL_20230815_150424742~2.jpg
    1,7 MB · Visninger: 48
Kunne blitt verre, når man hadde en maskin som klippet litt når den selv ville og når jeg ikke har gjort det noe særlig før :p
Ble ikke så verst det der!

(Jeg bare sniker her, men synes du så så alene ut i tråden her :p)
 
Eldste begynner i 2.klasse imorgen, minste i 1.klasse. Hvor blir tiden av?
Og nå bekymrer jeg meg for om jeg får sendt med alt som skal ligge der på skolen/sfo. Og bekymrer meg for minsten som får perioder med uhell i trusa... Han må ha verdens minste blære, det er ikke tull! Han kan tisse hver time hvis det er det :bag: er så redd for at han skal bli ertet :(
 
Eldste begynner i 2.klasse imorgen, minste i 1.klasse. Hvor blir tiden av?
Og nå bekymrer jeg meg for om jeg får sendt med alt som skal ligge der på skolen/sfo. Og bekymrer meg for minsten som får perioder med uhell i trusa... Han må ha verdens minste blære, det er ikke tull! Han kan tisse hver time hvis det er det :bag: er så redd for at han skal bli ertet :(

Pleier han å ha uhell? I så fall kan man jo vurdere "treningstruser". Truser med litt absorbering og vanntett ytterlag..
 
Back
Topp