Skravletråd for oss prøvere!

Herlig! Ah, ja; men de som får positiv nå, får vel desember termin, så da er det vel bare å vente en liten syklus og sette i gang ? ❤️❤️
Hadde blitt termin 25.des om jeg blir gravid på denne syklusen, ville blitt satt et par dager tilbake pga syklus og sikkert fødsel enten på julaften eller rett før :hilarious: så vi venter, så slipper jeg å ha tilvenning i barnehage i barseltiden. Tenker februar sånn sett hadde vært veldig greit, siden hun da ville vært passe innkjørt til fødsel. Men januar funker også bra. Liker godt tanken på termin tidlig på året. Men vi er ganske dårlig på å planlegge (3 overraskelser og 1 planlagt så langt), så vi får se :laughing002

Hvordan går det med deg? Og hvordan har svangerskapet vært så langt? Din oktoberbaby har kanskje begynt i bhg allerede?

Hadde blitt termin 25.des om jeg blir gravid på denne syklusen, ville blitt satt et par dager tilbake pga syklus og sikkert fødsel enten på julaften eller rett før :hilarious: så vi venter, så slipper jeg å ha tilvenning i barnehage i barseltiden. Tenker februar sånn sett hadde vært veldig greit, siden hun da ville vært passe innkjørt til fødsel. Men januar funker også bra. Liker godt tanken på termin tidlig på året. Men vi er ganske dårlig på å planlegge (3 overraskelser og 1 planlagt så langt), så vi får se :laughing002

Hvordan går det med deg? Og hvordan har svangerskapet vært så langt? Din oktoberbaby har kanskje begynt i bhg allerede?

Ikke sant, like greit å vente en syklus eller to da :p

Går greit her; litt bekkenløsning, og sånt, men.. ok energi nå i alle fall!
Oktoberbabyen min er hjemme, hun. Jeg synes ettåringer er for små til barnehage; også er jeg litt der at jeg ikke orker bruke 3000 i måneden på noe som jeg ikke føler vi har bruk for..
Siden jeg likevel må gå hjemme nå, så.. Er hun også hjemme. Går som regel veldig greit. Kan bli litt pøblete hvis jeg er for opptatt til å gi henne full oppmerksomhet :hilarious: F.eks om jeg baker brød eller noe.

God tirsdag alle sammen :D

Jeg var og trente i går og kjente veldig på hvor godt det var å få hodet litt over på andre ting også, så fortell meg gjerne om en annen ting en prøvinga dere driver med om dagen :)

Ikke sant, like greit å vente en syklus eller to da :p

Går greit her; litt bekkenløsning, og sånt, men.. ok energi nå i alle fall!
Oktoberbabyen min er hjemme, hun. Jeg synes ettåringer er for små til barnehage; også er jeg litt der at jeg ikke orker bruke 3000 i måneden på noe som jeg ikke føler vi har bruk for..
Siden jeg likevel må gå hjemme nå, så.. Er hun også hjemme. Går som regel veldig greit. Kan bli litt pøblete hvis jeg er for opptatt til å gi henne full oppmerksomhet :hilarious: F.eks om jeg baker brød eller noe.
Kjenner til den! Mini her er også hjemme, det kom vel egentlig frem av forrige post når jeg tenker meg om. Trives veldig godt med det, og elsker at jeg har mulighet til å ha dem hjemme til de er mellom 2 og 3.
Godt at du har litt energi, det er jo ikke alltid like selvsagt under svangerskap. Bekkenløsning er dog et kapittel for seg selv. Savner den ikke!

Kjenner til den! Mini her er også hjemme, det kom vel egentlig frem av forrige post når jeg tenker meg om. Trives veldig godt med det, og elsker at jeg har mulighet til å ha dem hjemme til de er mellom 2 og 3.
Godt at du har litt energi, det er jo ikke alltid like selvsagt under svangerskap. Bekkenløsning er dog et kapittel for seg selv. Savner den ikke!
Ja, veldig kjekt at de kan være hjemme litt ekstra ❤️

Tror det er nestingen som slår inn. Per nå litt hodepine etter å ha skuret kalk med eddiksyre.... :bag: For babyer bryr seg veldig om at vasken er kalkfri.

Her fekk me grisungar i går kveld, det var både fint og vondt! Grisen valgte å føda ute og det resulterte i at 6 døde før me fant hu og fekk dei inn. Men 3 overlevde og har klart første natt kjempe fint, så då overleve nok dei :D
Dei e berre SÅ søte ❤❤❤
Screenshot_20230321_131133_Gallery.jpg
Snapchat-162120404.jpg
Snapchat-1758882534.jpg

Så søte små grisunger! Trist med de som ikke klarte seg da, håper det går supert med disse små fremover :Heartred

Så søte små grisunger! Trist med de som ikke klarte seg da, håper det går supert med disse små fremover :Heartred
Så søøøøte de er :love017 Trist at det var 6 stk som døde:sad010 Håper nå de 3 som er i live klarer seg❤️
Ja super trist, eg var heilt ifra meg i går:sad010 gris er mitt absolutte favoritt dyr, har vært SÅ gira på grisunger! så å se dei ligge der død var heilt forferdelig, skar sånn i hjerta :(
Men plenty glede med disse 3! Og nå har eg gjort klart i egen garden til purke nr 2, trur hu får iløpet av veko hu og! Tenk at dei får grisungar i IKM veko vår :woot:

Ja super trist, eg var heilt ifra meg i går:sad010 gris er mitt absolutte favoritt dyr, har vært SÅ gira på grisunger! så å se dei ligge der død var heilt forferdelig, skar sånn i hjerta :(
Men plenty glede med disse 3! Og nå har eg gjort klart i egen garden til purke nr 2, trur hu får iløpet av veko hu og! Tenk at dei får grisungar i IKM veko vår :woot:

Det skjønner jeg godt, forferdelig når dyr dør, også helt nyfødte pga kulde :sad010 Griser kule og meget intelligente:happy119 Weee, så spennende det snart kommer flere små piglets:love017 Hehe, hva er oddsen for det?:hilarious: Kan du snart skinne og brife med en positiv test og:D:smiley-angelic001:smiley-bounce012:smiley-bounce015:love7:Heartblue

Andre som føler at de har eggløsningsslim av og på? Trodde jeg hadde El den 15 pga slim og vondt, men nå syns jeg at det er slikt slim igjen.. blir jo helt tullerusk av dette :hilarious:

Andre som føler at de har eggløsningsslim av og på? Trodde jeg hadde El den 15 pga slim og vondt, men nå syns jeg at det er slikt slim igjen.. blir jo helt tullerusk av dette :hilarious:
Har det på samme måte! Trodde jeg hadde EL på fredag, men hadde stikking i magen i går og masse slim i dag. Har ikke hoppet på EL-teste-kjøret enda, men kanskje jeg burde det nå?

Vurderer pause fra aktiv prøving denne mnd, har testet etter el i alt for lang tid, manisk testing i dpo dagene etter noe annet enn en skygge på graviditetstester. Og kjenner nå på ekstra stor skuffelse over å ikke ha blitt gravid før termindatoen jeg skulle hatt nå 5. april. Kroppen vil visst ikke bli gravid :confused013
Men klarer ikke å la være å sjekke forumet:laughing025

Har det på samme måte! Trodde jeg hadde EL på fredag, men hadde stikking i magen i går og masse slim i dag. Har ikke hoppet på EL-teste-kjøret enda, men kanskje jeg burde det nå?
Godt det ikke bare er meg! Kanskje det, dersom en vil vite eksakt så kan det jo være en god ide. Her kjører vi sex annenhver dag uansett, så da bryr ikke jeg meg om å kjøpe el tester denne gangen, men dersom vi ikke får det til å klaffe på et par mnd så blir jeg å bestille el tester !

Det er så fint at det finnes en skravletråd når man ikke ønsker å dele med venner og familie at man endelig skal prøve! Og når samboeren ikke ønsker å høre babysnakk hele tiden :oops:

Jeg venter spent på syklus etter å ha brukt p-piller i over 10 år. Håper at jeg er en av dem heldige som får syklusen raskt tilbake!

Det er så fint at det finnes en skravletråd når man ikke ønsker å dele med venner og familie at man endelig skal prøve! Og når samboeren ikke ønsker å høre babysnakk hele tiden :oops:

Jeg venter spent på syklus etter å ha brukt p-piller i over 10 år. Håper at jeg er en av dem heldige som får syklusen raskt tilbake!

Lykke til, håper dere slipper prøve så lenge!
Er ganske ensomt å bære på et sånt tema man ikke ønsker dele med alle av div grunner, men som samtidig opptar plass i hele hodet..! :)

(Jeg sniker bare i vei her :p )

Lykke til, håper dere slipper prøve så lenge!
Er ganske ensomt å bære på et sånt tema man ikke ønsker dele med alle av div grunner, men som samtidig opptar plass i hele hodet..! :)

(Jeg sniker bare i vei her :p )
Takk! Det håper jeg også. Siden jeg har ønsket dette så lenge, så merker jeg at alt jeg tenker på er baby etter at samboeren endelig er blitt klar :laughing002

Er det noen som vil bli med å skravle litt?

Har veldig stort behov for å komme meg inn på skjult, og mangler noen innlegg. Opplevde noe i dag som jeg ikke har lyst å snakke om på åpent forum.

Back
Topp