Skravletråd for oss prøvere!

Så, hvor er det folk henger? Inne på skjult? :happy: Har prøvd å lete litt, men spør likevel, hvor kjøper folk eggløsningstester?

Så, hvor er det folk henger? Inne på skjult? :happy: Har prøvd å lete litt, men spør likevel, hvor kjøper folk eggløsningstester?

Jeg pleier kjøpe babyplan sine EL tester, da jeg synes de er helt greie (og er rimelige).. men er egentlig kun make sure som gjelder når det kommer til G-tester da.

(Blir det ny baby nå? :love017 )

Also, tror folk flest henger MEST inne på ikm gruppene :p

Jeg pleier kjøpe babyplan sine EL tester, da jeg synes de er helt greie (og er rimelige).. men er egentlig kun make sure som gjelder når det kommer til G-tester da.

(Blir det ny baby nå? :love017 )

Also, tror folk flest henger MEST inne på ikm gruppene :p
Takk for tips!

Ja, nå begynner vi å føle oss ganske klare! Fikk endelig mens, så tipper det blir rolig et par måneder først, også kjører vi på. Må prøve å time litt siden oktoberbabyen skal søkes inn i bhg til januar 24, så vil helst ha termin etter det.

Takk for tips!

Ja, nå begynner vi å føle oss ganske klare! Fikk endelig mens, så tipper det blir rolig et par måneder først, også kjører vi på. Må prøve å time litt siden oktoberbabyen skal søkes inn i bhg til januar 24, så vil helst ha termin etter det.

Herlig! Ah, ja; men de som får positiv nå, får vel desember termin, så da er det vel bare å vente en liten syklus og sette i gang ? ❤️❤️

Så fint med en skravletråd her og! Ikke sett det, men ikke brukt å henge på prøveforumet før :)

Så kjekt med skravletråd her og!
Etter kjemisk no er jeg spent på når eggløsning kommer. Utifra apper sine beregninger kan det se ut som det blir termin 29-31desember om alt klaffer! Spørs om vi tørr å prøve på det da :happy090 har liksom ikke lyst å la noen sjanser gå fra en heller og vi trenger ikke ta hensyn til bhg da vi får plass uansett :)
men først må vi uansett bli ferdig med denne rundens blødninger så får vi se når eggløsning faktisk kommer! Hørt det kan bli kluss etter kjemisk og jeg har allerede ustabile sykluser, men finner heldigvis el :)

Kjekt med skravletråd her også! :) Fint å kunne prate med noen i samme situasjon, for er jo ikke så vanlig å annonsere offisielt at en prøver:)

Klaffer det her nå blir det termin i starten av desember, men jeg trekker fra noen uker og får novemberunge siden jeg aldri har sett termindato gravid :D

Klaffer det her nå blir det termin i starten av desember, men jeg trekker fra noen uker og får novemberunge siden jeg aldri har sett termindato gravid :D

Det hadde ikke jeg heller, før med nr3. :rolleyes:fødte 35+4.med nr1. 38+3 med nr2...

Og 40+6 med nr3.
Svangerskapene blir så sjukt lange da :hilarious::hilarious:
Venter nr4 nå, så er spent på om det blir 42+ denne gang... :P

Det hadde ikke jeg heller, før med nr3. :rolleyes:fødte 35+4.med nr1. 38+3 med nr2...

Og 40+6 med nr3.
Svangerskapene blir så sjukt lange da :hilarious::hilarious:
Venter nr4 nå, så er spent på om det blir 42+ denne gang... :p
Hører om flere som går i den der fella, så blir nesten litt ekstra keen på å prøve å få en til bare for å se selv ;)

Hører om flere som går i den der fella, så blir nesten litt ekstra keen på å prøve å få en til bare for å se selv ;)

Ikke sant :hilarious:
Men viser bare til at det er lurt å ikke forvente fødsel tidlig. For selv om jeg fødte før termin med nr2, følte jeg meg på overtid; etter å ha gjort meg mentalt klar for fødsel fra uke 34.
Og med nr3, med tre dager over; så følte jeg at jeg egentlig var tre uker overtid..

Så denne gang tror jeg at jeg legger forventingene lavt, men håper på litt før termin :p

Ikke sant :hilarious:
Men viser bare til at det er lurt å ikke forvente fødsel tidlig. For selv om jeg fødte før termin med nr2, følte jeg meg på overtid; etter å ha gjort meg mentalt klar for fødsel fra uke 34.
Og med nr3, med tre dager over; så følte jeg at jeg egentlig var tre uker overtid..

Så denne gang tror jeg at jeg legger forventingene lavt, men håper på litt før termin :p
Blir gøy å se når du kommer i mål denne gangen :)

Back
Topp