Isond
Elsker forumet
Kanskje i morgen, men mest sannsynlig kommer mensen i kveld.Åh, så spennende! Når tenker du å teste igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje i morgen, men mest sannsynlig kommer mensen i kveld.Åh, så spennende! Når tenker du å teste igjen?
Krysser fingrene uansett.Kanskje i morgen, men mest sannsynlig kommer mensen i kveld.
Tvilar sterkt på at eg er gravid i vert fall. Sjølv om tr snart er ei veke forsinka. Har tatt eit lite hav med tidlegtestar frå babyplan, siste i dag, og alle har vert like negative. Når eg vart gravid med minien, fikk eg positiv test 9 dpo, ca 5 dagar før forventa mens. Såååå eg skjønar eigentleg ingenting no. Sist tr var så forsinka, var rett etter eg hadde korona i vår, ellers har den vert ganske så spot on.Åå, skjønner deg godt! Kan ikke syklusen holde seg stabil i det minste, så slipper man de der ekstra ventedagene! Men krysser fingrene for at det dukker opp noen streker snart da
Åh, så leitDere andre prøvere: Hvordan finner dere motivasjon hver gang mensen kommer? Jeg fikk mensen i dag, etter å ha hatt et bittlite håp, og kjenner meg egentig bare knust. Etter å ha mistet to ganger i år og den enorme sorgen jeg kjenner på, hadde jeg liksom fått håpet opp pga. av en tullete skyggestrek på mandag. Og så er jeg 41, og lurer på om jeg kanskje ikke har noen flere gode egg igjen.
Hvordan klarer dere andre dette? Det virker sikkert veldig overdramatiserende det jeg skriver, beklager det, vet at andre har opplevd mye verre.
Håper ikke jeg blir misforstått her, skrev dette litt kjapt - så tolk meg med godvilje er dere greieDere andre prøvere: Hvordan finner dere motivasjon hver gang mensen kommer? Jeg fikk mensen i dag, etter å ha hatt et bittlite håp, og kjenner meg egentig bare knust. Etter å ha mistet to ganger i år og den enorme sorgen jeg kjenner på, hadde jeg liksom fått håpet opp pga. av en tullete skyggestrek på mandag. Og så er jeg 41, og lurer på om jeg kanskje ikke har noen flere gode egg igjen.
Hvordan klarer dere andre dette? Det virker sikkert veldig overdramatiserende det jeg skriver, beklager det, vet at andre har opplevd mye verre.
Tror de aller, aller fleste her skjønner deg så godt. Det er ikke lett å styre følelsene.Dere andre prøvere: Hvordan finner dere motivasjon hver gang mensen kommer? Jeg fikk mensen i dag, etter å ha hatt et bittlite håp, og kjenner meg egentig bare knust. Etter å ha mistet to ganger i år og den enorme sorgen jeg kjenner på, hadde jeg liksom fått håpet opp pga. av en tullete skyggestrek på mandag. Og så er jeg 41, og lurer på om jeg kanskje ikke har noen flere gode egg igjen.
Jeg lurer på om alle her tester etter eggløsning hver syklus? Jeg har testet nå de siste to syklusene (etter at mens kom tibake etter SA), men ikke blitt gravid ennå. Men når jeg har testet har jeg jo fått vite ca. når eggløsning er. Så nå vurderer jeg å kutte ut å teste denne syklusen, bare prøve å ha sex mye rundt de dagene jeg er ganske sikker på at eggløsning kommer.
Blir det mindre eller mer stress av å ikke teste?
Har og lest det du skriver der; at sex tre ganger i uka skal holde. Likevel kommer vi nok til å ha sex litt oftere. Har sett på ulike eggløsningskalkulatorer som oppgir at eggløsning vil være rundt 6, 7 eller 8. desember.Jeg testet en del denne syklusen, men antakelig for tidlig så de ble ikke positive. Jeg synes det ble stress, men kjøpte nå likevel nye tester og planlegger å finne EL denne syklusen, hehe.
Merker også at jeg ble mindre giret på sex når testene var negative, synes det på en måte påvirket meg mer enn jeg ønsker. Tenker kanskje det er greit å ha sex 3 pluss ganger i uka, og håpe på at det er nok jeg. Kanskje mer når man forventer eggløsning, hvis det passer.
Jeg droppet å teste forrige syklus, men kjente at jeg nesten ble mer stresset av å ikke vite hvor mange dpo jeg var og når tr skulle komme. Jeg får ikke noe særlig tegn på el..Jeg lurer på om alle her tester etter eggløsning hver syklus? Jeg har testet nå de siste to syklusene (etter at mens kom tibake etter SA), men ikke blitt gravid ennå. Men når jeg har testet har jeg jo fått vite ca. når eggløsning er. Så nå vurderer jeg å kutte ut å teste denne syklusen, bare prøve å ha sex mye rundt de dagene jeg er ganske sikker på at eggløsning kommer.
Jeg får eggløsningsslim, og litt murring, men det får jeg ved mens og litt ellers og. Så ja, ikke helt lett å finne ut akkurat når det skjer. Men sex i dagene med slim og i en dag eller to etter gjør kanskje at vi treffer ganske godt?Jeg droppet å teste forrige syklus, men kjente at jeg nesten ble mer stresset av å ikke vite hvor mange dpo jeg var og når tr skulle komme. Jeg får ikke noe særlig tegn på el..
Jeg lurer på om alle her tester etter eggløsning hver syklus? Jeg har testet nå de siste to syklusene (etter at mens kom tibake etter SA), men ikke blitt gravid ennå. Men når jeg har testet har jeg jo fått vite ca. når eggløsning er. Så nå vurderer jeg å kutte ut å teste denne syklusen, bare prøve å ha sex mye rundt de dagene jeg er ganske sikker på at eggløsning kommer.
Jeg prøver å unngå testing for jeg blir bare stressa av det. Testa mye både etter EL og i nesten hele dpo perioden. Det resulterte i motløshet, tristhet, mindre sexlyst, dårligere humør og følelsen av å gi opp hver eneste prøveperiode vi ikke lyktes.Jeg lurer på om alle her tester etter eggløsning hver syklus? Jeg har testet nå de siste to syklusene (etter at mens kom tibake etter SA), men ikke blitt gravid ennå. Men når jeg har testet har jeg jo fått vite ca. når eggløsning er. Så nå vurderer jeg å kutte ut å teste denne syklusen, bare prøve å ha sex mye rundt de dagene jeg er ganske sikker på at eggløsning kommer.
Enig i at det er forvirrende ja. Prøver å ikke teste denne syklusen, så får vi se. Små sjanser uansett for min del.Jeg har prøvd å teste et par sykluser, og for meg virket det stressende. Har nå også en 3 åring som støtt og stadig skal være med meg på do, så var ikke bare bare å få tatt de testene heller
Kommer derfor ikke til å teste etter el igjen, men heller prøve å ha sex et par ganger i de dagene flo kalkulerer el og prøve å følge med på kroppens egne symptomer. Selvom den forvirrer meg stadig