Skravletråd for oss prøvere!

Kanskje det :p
Jeg har hatt lyst til å teste yoga, men.. tiltak
Hahaha ja jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det sannsynligvis blir med tanken her også. Hvis jeg har noen minutter ledig innimellom prioriteres sofaen for å si det sånn, den har jeg savna siden mini ble født.

Det er ingen smileyknapp på mobilen min! Jeg kan vel ikke bruke de fra iphonen? Tester her ☺️

Hahaha ja jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det sannsynligvis blir med tanken her også. Hvis jeg har noen minutter ledig innimellom prioriteres sofaen for å si det sånn, den har jeg savna siden mini ble født.

Jepp.. samme her.. prøver å prioritere strikking på sofaen, men sånn som i kveld, så var huet blåst. Jaja. I morgen tror jeg at jeg skal gjøre ingenting. Men, venninna til mellomste//min "niese" hadde sååå lyst til å komme på besøk, så jeg må nesten prøve få det til også.

Det er ingen smileyknapp på mobilen min! Jeg kan vel ikke bruke de fra iphonen? Tester her ☺️

Er bare et fåtall som funker. ❤️ Funker i det minste.
Screenshot_2022-09-28-22-43-40-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Sånn ser det ut her.

Er bare et fåtall som funker. ❤️ Funker i det minste.
Takk! Fant dem nå! :happy: Litt styrete men kan jo holde meg til ☺️ og ❤️ da hvis de virker med mobiltastaturet.
Kjenner meg igjen i det med blåst hode. Endte opp med å se på ‘tise og finn etter vintersko og sånt til han her. Vi har en del men føler det hadde vært bedre å bare ha dobbelt av alt så noe alltid kan ligge fast i bhg, men orker ikke kjøpe nytt av alt som bare brukes en måned eller to før det blir for smått! Bestilte ingenting, men synes det er litt hyggelig tidsfordriv uansett :hilarious:

Takk! Fant dem nå! :happy: Litt styrete men kan jo holde meg til ☺️ og ❤️ da hvis de virker med mobiltastaturet.
Kjenner meg igjen i det med blåst hode. Endte opp med å se på ‘tise og finn etter vintersko og sånt til han her. Vi har en del men føler det hadde vært bedre å bare ha dobbelt av alt så noe alltid kan ligge fast i bhg, men orker ikke kjøpe nytt av alt som bare brukes en måned eller to før det blir for smått! Bestilte ingenting, men synes det er litt hyggelig tidsfordriv uansett :hilarious:

Ja, jeg bruker sjeldent smileyene :p
Sånn annet enn dem jeg kan skrive.

Og ja, når man er sliten etter en tung dag, så...

Hadde jeg visst dette skulle ta tid hadde vi begynt for lenge siden. Jeg trodde oppriktig det kom til å gå på måned 1 eller 2 som sist. Nå er jeg i pp4 og DPO 10 med negativ test. Har mentalt forberedt meg på en pp5 men er skikkelig nedfor i kveld kjenner jeg. Jeg som var litt i tvil om vi faktisk skulle ha en til, nå er det det eneste jeg vil i hele verden

Hadde jeg visst dette skulle ta tid hadde vi begynt for lenge siden. Jeg trodde oppriktig det kom til å gå på måned 1 eller 2 som sist. Nå er jeg i pp4 og DPO 10 med negativ test. Har mentalt forberedt meg på en pp5 men er skikkelig nedfor i kveld kjenner jeg. Jeg som var litt i tvil om vi faktisk skulle ha en til, nå er det det eneste jeg vil i hele verden
Føler med deg! Når man først har tatt valget så føles hele prosessen bare så utrolig langdryg ut. ❤️ Hver dag bare snegler seg forbi, på en måte. Krysser fingrene og sender masse babystøv din vei! Dpo10 betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke har klaffet denne runden heller ❤️ Masse lykke til!

Hei dere! Ny prøver her:D

Utålmodig allerede, sluttet på pillene i september og nå er jeg på syklus dag 30. (første mens etter p pillene).

Som kanskje mange andre, har jeg allerede tester meg maaange ganger! Klarer jeg å vente med test en uke? Hihi… Rar følelse i magen, men tror jeg overtenker. Håper på stabil syklus snart!

Hei dere! Ny prøver her:D

Utålmodig allerede, sluttet på pillene i september og nå er jeg på syklus dag 30. (første mens etter p pillene).

Som kanskje mange andre, har jeg allerede tester meg maaange ganger! Klarer jeg å vente med test en uke? Hihi… Rar følelse i magen, men tror jeg overtenker. Håper på stabil syklus snart!
Håper syklusen kommer fort i orden! :)

Hvor tidlig fikk dere symptomer som kvalme og tretthet?

Jeg er småkvalm, men skyldes nok noe annet, kun negative tester..

Hvor tidlig fikk dere symptomer som kvalme og tretthet?

Jeg er småkvalm, men skyldes nok noe annet, kun negative tester..
Hvordan går det med deg? Så kjedelig å være uvel!!
Jeg husker ikke helt når jeg begynte å bli trøtt sist, men jeg husker at jeg skulle gå opp trappa hjemme og ble andpusten allerede i uke 6 - og jeg var i helt grei form og jogga ukentlig før det. Trappa hjemme er ikke særlig lang heller, så det var en drastisk forskjell! Vet ikke om jeg kanskje vil merke det ennå tidligere neste gang, siden jeg vet at det kan komme, hehe :hilarious:

Hvordan går det med deg? Så kjedelig å være uvel!!
Jeg husker ikke helt når jeg begynte å bli trøtt sist, men jeg husker at jeg skulle gå opp trappa hjemme og ble andpusten allerede i uke 6 - og jeg var i helt grei form og jogga ukentlig før det. Trappa hjemme er ikke særlig lang heller, så det var en drastisk forskjell! Vet ikke om jeg kanskje vil merke det ennå tidligere neste gang, siden jeg vet at det kan komme, hehe :hilarious:

Da skal jeg følge med på om trappene blir mer slitsomme :p
Jeg antar jeg bare er novembertrøtt egentlig, og leter etter symptomer! Hehe

TR pleier å komme med ganske lik syklus kvar gong, kan variere med eit par dagar, men no har det gått fleire dagar over tida. Alle g-testar er negative. Og eg held på å bli litt sprø av det her.

Da skal jeg følge med på om trappene blir mer slitsomme :p
Jeg antar jeg bare er novembertrøtt egentlig, og leter etter symptomer! Hehe
Hehe ja, tipper en test slår ut før trappetesten! Men kjenner meg veldig igjen i å lete etter symptomer :hilarious: :Heartred

TR pleier å komme med ganske lik syklus kvar gong, kan variere med eit par dagar, men no har det gått fleire dagar over tida. Alle g-testar er negative. Og eg held på å bli litt sprø av det her.
Åå, skjønner deg godt! Kan ikke syklusen holde seg stabil i det minste, så slipper man de der ekstra ventedagene! Men krysser fingrene for at det dukker opp noen streker snart da ❤️

Back
Topp