Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Ååh, det er så kjipt når man har bestemt seg for at det er på tide å prøve på en baby til, at man har lyst MED ÉN GANG!! Planen er å vente til oktober med å prøve.. jeg må minne meg på årsakene til det daglig nå!
1: Det passer best å få barn sensommer eller senere neste år, fordi det ryktes at svigermor skal spandere tur til Island i forbindelse med svigerfars bursdag.
2: Ei god venninne skal gifte seg midt i oktober, og det er utdrikningslag måneden før.. Det er langt unna og vi må overnatte i byen, så jeg har ingen andre unnskyldninger til å ikke drikke alkohol. Dermed vil jeg måtte avsløre graviditeten mye tidligere enn jeg ønsker.
3: Jeg vil kjenne litt på «friheten» nå som vesla starter i barnehagen, og få litt tid til å pleie min egen helse og komme ovenpå igjen før neste runde med «forfall»/graviditet og spedbarnsperiode.
Vil vel si dette er en ganske fornuftig liste, eller hva? Jeg burde klare å vente til oktober med å prøve..?!
1 er gyldig grunn, vil jeg si. Kjipt å være alene hjemme mens alle andre er på ferie.
2 ... Må man ha en god grunn til å si 'jeg har mest lyst på brus'? Skjønner det går litt på vaner, altså; men det har alltid undret meg at det ikke skal være lov å si nei takk. Ingen som hever et øyenbryn om du takker nei til te/kaffe, eller brus
3 veldig greit å være litt fri sånn sett. Men jeg tenker selv; ETTER man er ferdig med unger blir man jo friere og friere, istedenfor å "rykke frem til start' hver gang.
Hehe.
Er ikke så heldig at jeg kan planlegge terminen så alt for hardt, så her blir det bare å gønne på når man kan Tror aldri jeg ville klart å vente, det høres faktisk kjempefrustrerende ut!