Hei! Ser ut som vi to er i ganske samme båt! Er ikke offisielt prøver ennå jeg heller, men mannen er på gli for å prøve på nr. 2 her også... tenkte å begynne etter neste mens her da, så får vi bare se.
Vi fikk første i juni 21, og det var også fulltreffer på første runde med prefert hos oss! Så morsomt. Har akkurat bestilt inn nye tester til fertilitetsmonitoren og ny prefert her, jeg ga resten av boksen min videre til ei venninne sist. Hun fikk også klaff på første runde med den, men jeg føler ikke for å spør om å få den tilbake, vil ha littegranne prøvetid uten å annonsere det for omverden
Oi, så artig at flere har hatt suksess med Prefert! Jeg kan egentlig tenke meg en sensommer/tidlig høstbaby neste år, så da må vi helst få det til i perioden slutten av oktober til desember
Vi får vel se hvor giret vi blir når vi først er i gang med prøving, om vi bare fortsetter utover vinteren eller tar en prøvepause til utpå vårparten. Er jo litt voldsomt å sløse bort 4-5 PP bare for å få en baby født tidlig på året vs seint, sånn egentlig;p
Har mest lyst til å prøve å gå høygravid i sommerhalvåret, siden jeg ikke gjorde det sist.. sikkert teit grunn, og ikke usannsynlig at jeg angrer dersom det blir en heit sommer, haha