Skravletråd for oss prøvere!

Problemet er bare at det ikke slår ut på CRP. Han har jo vært inne flere ganger for denne fingeren, både hos lege og legevakten. Fått henvisning til sykehuset også, men de har ikke sett på den enda. Men, det har vokst noe veldig i dag, og blitt blålig.. tanken er at det mulig kan være en innkapslet infeksjon?? Eller et virus? Noe er det jo, og det går jo såpass fort.. når de på legekontoret og legevakten kun kan si "nei, hakke peiling på hva det er", og det forverres tydelig hver dag (eller på timer, nå), så bør det vel undersøkes..

Han fikk komme inn til slutt, så antar han er der nå! Håper virkelig de har noe bedre å komme med enn "næh, vettafaen, du får bare se det mer an".
Skjønner.

Basert på utviklingen i løpet av noen timer i dag så burde de nok komme med mer enn «du får se det an». Krysser fingrene for at han får god hjelp nå!

Skjønner.

Basert på utviklingen i løpet av noen timer i dag så burde de nok komme med mer enn «du får se det an». Krysser fingrene for at han får god hjelp nå!

Ja, det var jo helst utviklingen som bekymret meg. Og sånn som det ser ut nå, ser ikke bra ut altså..

Update, de tok det heldigvis på alvor på legevakten, og har blitt kuttet opp, bandasjert og fått medisiner. Forhåpentligvis ordner det seg nå, han føler seg i alle fall mye bedre (annen type smerte. Ett kutt føles bedre enn betennelse.)

Update, de tok det heldigvis på alvor på legevakten, og har blitt kuttet opp, bandasjert og fått medisiner. Forhåpentligvis ordner det seg nå, han føler seg i alle fall mye bedre (annen type smerte. Ett kutt føles bedre enn betennelse.)
Så godt å høre! :Heartred Håper all smerte blir borte nå

På vei hjem fra mine foreldre- og NÅ kommer typisk nok sola… har fått tre dager strand i år, og føler meg skikkelig snytt for sommer.

Er noe dritt, det. Ikke vært sommer her heller. Mesteparten av sommeren har vært regn og 12 grader. Akkurat nå er det faktisk HELE 17 grader; men regn. Skal DEFINITIVT reise bort i vinter....

Er noe dritt, det. Ikke vært sommer her heller. Mesteparten av sommeren har vært regn og 12 grader. Akkurat nå er det faktisk HELE 17 grader; men regn. Skal DEFINITIVT reise bort i vinter....
Vi har unghund, så ganske umulig å få reist bort… så blir vel ikke sommer på meg på noen år- med mindre det sitter denne måneden. Har så syyykt lite lyst til å føde på sommeren. Det holdt å bli glemt i januar sist gang, og ligge forlatt og alene på fødestua fra 1-9cm. Orker ikke tanken på å ende i sommer-føderush med neste.

Vi har unghund, så ganske umulig å få reist bort… så blir vel ikke sommer på meg på noen år- med mindre det sitter denne måneden. Har så syyykt lite lyst til å føde på sommeren. Det holdt å bli glemt i januar sist gang, og ligge forlatt og alene på fødestua fra 1-9cm. Orker ikke tanken på å ende i sommer-føderush med neste.

Ser den. Jeg har en hund og seks katter, men har avtaler med folk om at de kan passe når vi er borte. :) Da pleier flere komme innom og sjekke på pusene, og noen andre ha hunden hos seg.

Forstår at det høres skummelt ut ❤️

Ser den. Jeg har en hund og seks katter, men har avtaler med folk om at de kan passe når vi er borte. :) Da pleier flere komme innom og sjekke på pusene, og noen andre ha hunden hos seg.

Forstår at det høres skummelt ut ❤️
Blir enklere når bikkja er mer voksen, men per nå er hun ikke mentalt klar for at vi reiser fra henne over lenger tid- og altfor slitsom å håndtere for foreldra mine.

Vi er på vei til campingen :) Er i den siste ferieuka vår nå :sorry: :arghh:

Blir enklere når bikkja er mer voksen, men per nå er hun ikke mentalt klar for at vi reiser fra henne over lenger tid- og altfor slitsom å håndtere for foreldra mine.

Ser den. Mye kan forandre seg på et år, da ❤️ Men er jo litt sånn med dyr, at man fort binder seg opp til å være hjemme mer

Det er en biltur som bare tar 2,5 time :joyful: Det er lang for oss :laughing002

Ah. Deeet hadde nok ikke vært et problem med mine tre, men så er de vel litt større enn dine, dog. (Eller, yngste er bare 10mnd, men de andre er 5&12år, så blir ikke så mye styr i bilen).

Ser den. Mye kan forandre seg på et år, da ❤️ Men er jo litt sånn med dyr, at man fort binder seg opp til å være hjemme mer
Ja, men for min del er det SÅ verdt det. Kan ikke se for meg å ikke ha hund… mista den forrige vår rett før jul da han var bare tre, og endte med ny hund i januar liksom… enda vi var enige om å ha god pause mellom, haha

Ja, men for min del er det SÅ verdt det. Kan ikke se for meg å ikke ha hund… mista den forrige vår rett før jul da han var bare tre, og endte med ny hund i januar liksom… enda vi var enige om å ha god pause mellom, haha

Det var ungt :/
Vår er 11. Shetland sheepdog. De lever 12-14 år, gjerne. ><
Jeg har samme greia når det gjelder katter. Kan ikke være uten :p

Back
Topp