Skravletråd for oss prøvere!

ingen desemberbaby til i hvert fall! Klarer nok å bruke regnfrakk neste periode også. Selvom det fortsatt frister å kjøre på :angelic: men måå bare vente, alt passer så mye bedre enn tidlig januar:bored: ikke at de kan bestilles.

Prøver dere nå? Venter dere litt?

vi starter nok prøvingen i slutten av april/mai, litt avhengig av syklusen. Skal fullføre brettet med p piller jeg er på nå, så litt spent på syklusen etter det :shy: Hva er det optimale for deg da? Feb/mars baby? Jeg håper på baby mellom februar og mai :joyful:

Vi skal starte prøving enten i april eller mai. Blir den første, og jeg er så nervøs for om det kommer til å gå fort, eller om vi kommer til å slite før den sitter. Min tålmodighet er ca inteteksisterende, så det blir spennende, haha! Blir gøy å følge dere her inne på forumet, det er fint å ha et sted med «likesinnede» :)

Samme her :hilarious: Starter nok i mai her.. Blir gøy å følge med deg!

PCOS er forvirrende, mildt sagt... Rareste syklus med eggløsningsslim i hytt og pine, hadde man bare kunne stolt på EL testene :P

55470AD2-67B0-47F4-9831-8CCA6DD58DAD.jpeg
DD219317-C055-406E-8A0D-3598518D3766.jpeg

Er det ikke blitt laget IKM-gruppe for uke 15? :)

vi starter nok prøvingen i slutten av april/mai, litt avhengig av syklusen. Skal fullføre brettet med p piller jeg er på nå, så litt spent på syklusen etter det :shy: Hva er det optimale for deg da? Feb/mars baby? Jeg håper på baby mellom februar og mai :joyful:
Mtp jobb og permisjon så passer det best med mars/april baby. April hadde vært perfekt, mars er en dyr mnd og mange bursdager allerede :laughing001 Neida, alt går! Men prøvingen starter for fullt juni. Lenge til!!! :schocked028

Nå på tirsdag,så skal det tas opp på Stortinget, forslag til at foreldre selv skal få bestemme hvordan permisjonen skal se ut.
Håper så iiiinderlig at de får det gjennom!!!

Forslaget som skal behandles er:
Stortinget ber regjeringen fremme forslag om end- ring av lover og regelverk slik at det blir opp til det enkel- te foreldrepar hvordan de vil fordele foreldrepermisjo- nen mellom seg, samt forslag om at far på selvstendig grunnlag gis rett til uttak av foreldrepermisjon, samt innføre mer fleksibilitet i hvordan uttak av permisjonen gjøres.

Mao forslag om utredning, slik at en eventuell endring nok ligger langt opp og frem i tid, og nok blir en valgkampsak til høsten :bored::banghead:

Dag 7, siste dag med femar idag. Er jo lov å håpe, men lite sannsynlig etter snart 3 uten prevensjon og mange kurer.

Forslaget som skal behandles er:
Stortinget ber regjeringen fremme forslag om end- ring av lover og regelverk slik at det blir opp til det enkel- te foreldrepar hvordan de vil fordele foreldrepermisjo- nen mellom seg, samt forslag om at far på selvstendig grunnlag gis rett til uttak av foreldrepermisjon, samt innføre mer fleksibilitet i hvordan uttak av permisjonen gjøres.

Mao forslag om utredning, slik at en eventuell endring nok ligger langt opp og frem i tid, og nok blir en valgkampsak til høsten :bored::banghead:
:sorry::sorry::sorry:

Ohhhhhh! Da var hormonspiralen tatt ut, og prøvingen på barn nr 2 kan starte! Allerede bestilt en haug med tester :hilarious: Blir spennende hvor lang tid det tar denne gangen :woot:
Spennende! Jeg tok ut min kobberspiral i går, venter på EL:happy:
Ser vi fikk barn i 2019 begge to også, mye likt:hilarious:

Spennende! Jeg tok ut min kobberspiral i går, venter på EL:happy:
Ser vi fikk barn i 2019 begge to også, mye likt:hilarious:
Så koselig! :happy: Kanskje vi havner i samme termingruppe! Har tidligere bare hatt uregelmessige sykluser, så får se om det har bedret seg etter forrige graviditet og hormonspiral, har vel ikke så stor tro på det :rolleyes: Spennende er i allefall dette uansett!

Så koselig! :happy: Kanskje vi havner i samme termingruppe! Har tidligere bare hatt uregelmessige sykluser, så får se om det har bedret seg etter forrige graviditet og hormonspiral, har vel ikke så stor tro på det :rolleyes: Spennende er i allefall dette uansett!
Det kan fort hende at vi gjør! Jeg har hatt lange og ustabile sykluser, så er spent på når EL kommer. Hvor i syklusen er du nå?:happy:

Det kan fort hende at vi gjør! Jeg har hatt lange og ustabile sykluser, så er spent på når EL kommer. Hvor i syklusen er du nå?:happy:
Var så heldig at jeg for det meste mistet blødningene av hormonspiralen, så jeg er litt usikker. Har hatt små til ingen tegn til syklusen, men dersom de små tegnene stemmer til syklusen, så kan det være at EL (kanskje) kommer om 1-2 uker. Hva med deg? Er vel kanskje litt annerledes med kobberspiral?

Var så heldig at jeg for det meste mistet blødningene av hormonspiralen, så jeg er litt usikker. Har hatt små til ingen tegn til syklusen, men dersom de små tegnene stemmer til syklusen, så kan det være at EL (kanskje) kommer om 1-2 uker. Hva med deg? Er vel kanskje litt annerledes med kobberspiral?
Skjønner! Får håpe det stemmer:) kobberspiralen skal ikke tulle til noe med syklusen og sist jeg var uten var det ingen endring, så håper på EL omkring samme tid som deg! Forhåpentligvis neste helg:happy:

Back
Topp