Skravletråd for oss prøvere!

Ah. Deeet hadde nok ikke vært et problem med mine tre, men så er de vel litt større enn dine, dog. (Eller, yngste er bare 10mnd, men de andre er 5&12år, så blir ikke så mye styr i bilen).
Femåringen og seksåringen er flinke til å plage hverandre :lurking:

Jeg kjente at jeg hadde lyst til å dra på rusta i morgen. Men, jeg kjente IKKE jeg hadde lyst å kjøre dit. :P dilemma.

Noen av dere som merker dårligere humør dagene rundt EL? :-P jeg blir nesten litt nedstemt.. skjønner ikke helt det. Skulle jo tro det motsatte mtp at man skal lage barn. Haha

Noen av dere som merker dårligere humør dagene rundt EL? :p jeg blir nesten litt nedstemt.. skjønner ikke helt det. Skulle jo tro det motsatte mtp at man skal lage barn. Haha
Har vært utmattet og nedstemt selv, men jeg tror det har mer med at kroppen hadde mye drit å jobbe med etter at jeg falt av hesten. :P

Noen av dere som merker dårligere humør dagene rundt EL? :p jeg blir nesten litt nedstemt.. skjønner ikke helt det. Skulle jo tro det motsatte mtp at man skal lage barn. Haha
Det er da jeg er på mitt beste :laughing002 Når el er over blir jeg ei drittkjerring og det varer til mensen kommer.

Jeg blir superirritabel og jævlig usjarmerende… er heldigvis klar over det og kan advare mannen om at jeg er hormon-utilregnelig. Sånn at han vet hvorfor hvis/når jeg klikker over hvordan han spiser, puster, ja bare eksisterer…

Jeg klarer ikke å sove :bag: bare fordi jeg og mannen tjuvstartet prøvingen i natt… Altfor mange tanker :lurking:

Jeg er ikke offisielt prøver helt enda, men har gått til steget å bestilt opp nye eggløsningstester og graviditetstester!

Fikk ei datter i mars-21, hun er jo verdens herligste selvsagt, og jeg synes ikke hun er avskrekkende for å få en til i det hele tatt. Gubben har vært litt mer skeptisk, hehe! Men i går sa han noe sånt som «jo, det hadde vel vært bra med en til etterhvert». Og det var alt jeg trengte, haha.

Jeg planlegger å vente noen måneder før vi starter, men etter neste mens tenker jeg å starte temping og el-testing, kartlegge litt!

Virker som syklusen min har blitt kortere, før var den 29 dager, nå 27 dager. Spennende å se nærmere på det!

Jeg er ikke offisielt prøver helt enda, men har gått til steget å bestilt opp nye eggløsningstester og graviditetstester!

Fikk ei datter i mars-21, hun er jo verdens herligste selvsagt, og jeg synes ikke hun er avskrekkende for å få en til i det hele tatt. Gubben har vært litt mer skeptisk, hehe! Men i går sa han noe sånt som «jo, det hadde vel vært bra med en til etterhvert». Og det var alt jeg trengte, haha.

Jeg planlegger å vente noen måneder før vi starter, men etter neste mens tenker jeg å starte temping og el-testing, kartlegge litt!

Virker som syklusen min har blitt kortere, før var den 29 dager, nå 27 dager. Spennende å se nærmere på det!
Så gøy at dere planlegger prøving! Vi har tette barn og syns det er så koselig :love017
Vi har også begynt å planlegge prøving, vurderer å ta ut spiralen i september/oktober og begynne prøvingen i desember. Jeg vurderer også å bestille eggløsningstester for å kartlegge syklusen etter spiraluttak, før vi begynner prøvingen, hvordan EL-tester bruker du?

Så gøy at dere planlegger prøving! Vi har tette barn og syns det er så koselig :love017
Vi har også begynt å planlegge prøving, vurderer å ta ut spiralen i september/oktober og begynne prøvingen i desember. Jeg vurderer også å bestille eggløsningstester for å kartlegge syklusen etter spiraluttak, før vi begynner prøvingen, hvordan EL-tester bruker du?

Sist brukte jeg både dyre og billige, men syntes billige gav meg gode nok svar til at jeg syntes de var best på value;) Så nå bestilte jeg One Step sine el-tester på eBay! Og så bestilte jeg noen billige 10 mlU graviditetstester, dersom det skulle bli antydning til strek på dem vil jeg koste på meg dyrere tester;) Jeg følte de billige slo ut like raskt som dyre sist, men at streken kanskje var jevnere/tydeligere på Make Sure feks. Men begge viste jo at jeg var gravid! Så jeg prøver å temme meg selv fra å bruke alt for mye penger fra starten denne gangen.

Har mye kosttilskudd og Prefert glidemiddel fra forrige gang, det meste har gått ut på dato i mai -22, men jeg satser på at det virker bra enda;)

Jeg tror forresten Prefert glidemiddel var utslagsgivende her forrige gang:D Iallfall klaffet det den ene gangen vi brukte den;)

Gøy at dere vurderer en til nå, da :) her er yngste født i oktober -21, og nå prøver vi på nr 4 ;)
Spennende å begi seg ut på ny runde, da!

Tok med meg to tenåringer for å stelle hestene... Da ble det masse fletter på dem, gitt :p

Kjenner det er litt rart og spennande å vere tilbake på den her sida av forumet igjen. 2 år sidan sist gitt :D

Sist brukte jeg både dyre og billige, men syntes billige gav meg gode nok svar til at jeg syntes de var best på value;) Så nå bestilte jeg One Step sine el-tester på eBay! Og så bestilte jeg noen billige 10 mlU graviditetstester, dersom det skulle bli antydning til strek på dem vil jeg koste på meg dyrere tester;) Jeg følte de billige slo ut like raskt som dyre sist, men at streken kanskje var jevnere/tydeligere på Make Sure feks. Men begge viste jo at jeg var gravid! Så jeg prøver å temme meg selv fra å bruke alt for mye penger fra starten denne gangen.

Har mye kosttilskudd og Prefert glidemiddel fra forrige gang, det meste har gått ut på dato i mai -22, men jeg satser på at det virker bra enda;)

Jeg tror forresten Prefert glidemiddel var utslagsgivende her forrige gang:D Iallfall klaffet det den ene gangen vi brukte den;)

Hei! Ser ut som vi to er i ganske samme båt! Er ikke offisielt prøver ennå jeg heller, men mannen er på gli for å prøve på nr. 2 her også... tenkte å begynne etter neste mens her da, så får vi bare se.

Vi fikk første i juni 21, og det var også fulltreffer på første runde med prefert hos oss! Så morsomt. :joyful: Har akkurat bestilt inn nye tester til fertilitetsmonitoren og ny prefert her, jeg ga resten av boksen min videre til ei venninne sist. Hun fikk også klaff på første runde med den, men jeg føler ikke for å spør om å få den tilbake, vil ha littegranne prøvetid uten å annonsere det for omverden :angelic:

Merker dere noe til at dere faktisk ser bedre ut rundt el?

Jeg fikk tre komplimenter dagen før el fra tre ulike personer (ene var kjæresten min) om at det så ut som «jeg gløder» :laughing002 :smiley-ashamed008 Veldig spesifikt kompliment, og veldig random, men det står jo også at symtpom på el kan være at man får mer farge i huden, ser mer våken ut osv.

Hvis vi noen gang gifter oss skal jeg sørge for å prøve å time bryllupsdagen til når jeg har el slik at jeg blir en «glødende» brud :laughing001

Merker dere noe til at dere faktisk ser bedre ut rundt el?

Jeg fikk tre komplimenter dagen før el fra tre ulike personer (ene var kjæresten min) om at det så ut som «jeg gløder» :laughing002 :smiley-ashamed008 Veldig spesifikt kompliment, og veldig random, men det står jo også at symtpom på el kan være at man får mer farge i huden, ser mer våken ut osv.

Hvis vi noen gang gifter oss skal jeg sørge for å prøve å time bryllupsdagen til når jeg har el slik at jeg blir en «glødende» brud :laughing001
Har ikke tenkt på det før, men så nettopp noe om det p insta tror jeg det var - så jeg skal prøve å legge merke til det neste gang! :joyful:

Back
Topp