Har vært på ferie, og det er bare.. flere tilfeller. Altså, alt fra å prøve å kreve til seg en heis for seg selv (når det er kun én heis i drift, og 5-6 min ventetid på heis; og mange etasjer), til "fløtt dåkk!!" Fordi vedkommende hadde PLANER om å kutte hjørner for å gå dit de skulle (uten at man blokkerte noe som helst, altså. Bare forstyrret der vedkommende hadde forhåndsplanlagt å gå?)..
Og sist, det som irriterte litt ekstra, var når det ikke gikk an å svinge bilen rundt vår bil, men *måtte* kjøre akkurat der vi stod; i en gruslagt innkjøring, som en nødstopp, for å tørke spy ut av bilen. Var plass til sikkert tre biler der, så var ikke som om det var vanskelig å kjøre rundt (ville gått raskere også). Mye bedre å sitte og tute i bilen sin, helst.
Var ganske tydelig at det var et barn med noe form for uhell, så.. Går an å oppføre seg litt.
Hadde vi blokkert hele veien, og gjort det kjempetrangt å komme forbi, kunne jeg forstått det; selv om at jeg mener man kan prøve å være litt grei på generelt basis. Men vi måtte da altså heller rygge sånn at vi stod midt i denne innkjøringen istedet, så når det kom en lastebil noen minutter senere, så stod vi ganske klart i veien >< (hadde vært plass til en bil på hver side, men en lastebil er litt breiere og med høyere svingradius
men han greide i det minste å stoppe og vente litt, sånn at jeg fikk ryddet vekk litt unge og greier).
Joda, kunne sikkert ha gjort noe annerledes mtp den stoppen, men.. det var en nødstopp; på en lite trafikkert innkjøring, så jeg mener egentlig at han godt kunne fortjent å fått hele posen med spyrester inn i bilen . ><