Haha, ja det er jo ikke det man er vant med fra originalen, så kan jo skjønne at hu spørUngene her (særlig frøkna) likte denmen jeg ble litt satt ut da hun satt og tenkte hardt før hun halvveis ut i filmen spør "mamma, hvorfor har Ariel brun hud?"
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det er jo ikke det man er vant med fra originalen, så kan jo skjønne at hu spørUngene her (særlig frøkna) likte denmen jeg ble litt satt ut da hun satt og tenkte hardt før hun halvveis ut i filmen spør "mamma, hvorfor har Ariel brun hud?"
![]()

Jeg syns filmen var bra, men jeg syns ikke noe om å tulle med klassikerneHaha, ja det er jo ikke det man er vant med fra originalen, så kan jo skjønne at hu spør![]()
Holdt på å si at dattern min på 14 så den og at den ikke var noe wow . Men det var den Barbie filmenNoen som har sett nyinnspillingen av Ariel?![]()

Ja og 46Er vi mange som sitter litt på gjerde å venter på at noen skal lage IKM grupper ?
Nå som 44 kom , må vel 45 komme også![]()
hvis jeg får lik syklus som den forrige havner jeg der.Det som hadde vært ideelt! Men ligger ganske rett ut så orker ikke noe særligUff - håper dagene går fort! Prøver å ha masse å gjøre, dra på besøk til folk, lage middag fra bunnen av, trening, ikke hjemmekontor.. alt for å unngå å være hjemme, for da går tankene! Men har veldig ømme bryster, men har hatt det siden EL nesten, med kun et lite opphold.. veldig merkelig, ikke hatt før![]()
Krysser fingrene for at sykdommen ikke har tuklet med EL - og at spiren sitter, det hadde vært hyggelig![]()

Haha, hva svarer man på noe sånt?Ungene her (særlig frøkna) likte denmen jeg ble litt satt ut da hun satt og tenkte hardt før hun halvveis ut i filmen spør "mamma, hvorfor har Ariel brun hud?"
![]()

Nei, altså, jeg rodde litt og sa at de prøver å finne den beste skuespilleren for rollen og slik ble detDet som hadde vært ideelt! Men ligger ganske rett ut så orker ikke noe særligFår prøve å holde hodet opptatt hvertfall
Haha, hva svarer man på noe sånt?![]()
Godt svar!Nei, altså, jeg rodde litt og sa at de prøver å finne den beste skuespilleren for rollen og slik ble det![]()
Kanskje jeg skal se på den lille havfrue for å få tiden til å gå? 
Fort gjortGodt svar!
I dag var jeg en uke dpo og klarte ikke vente. Tok en test hahaha, men den var selvfølgelig negativ![]()
Kanskje jeg skal se på den lille havfrue for å få tiden til å gå?
![]()

Ja jeg har noen tegn som er ganske sikre. Det er når jeg begynner å gråte istedenfor å le av vitsene til mannenHei damer! Jeg har ei på 11 mnd, og vi prøver på en til nå. Hadde eggløsning 21.10, så 10 dpo, og siden har det murra og murra, og masse stikking. Typisk klissete slim, som sist i starten av graviditeten min. Det er supert rart hvordan jeg føler meg så sikker på at jeg er gravid? Jeg er veldig kjent med kroppen min, så jeg legger fort merke til forandring. Litt tidlig å teste enda, men for dere som har vært gravid flere ganger, har dere kjent det og vært ganske sikre på at det var graviditet, før dere fant ut av det?
blir veldig emosjonell, og noe som også har vært et tegn er at jeg ikke greier å holde meg våken på ettermiddagen. Det er veldig ulikt meg 
Absolutt ikke for tidlig å teste nå!Hei damer! Jeg har ei på 11 mnd, og vi prøver på en til nå. Hadde eggløsning 21.10, så 10 dpo, og siden har det murra og murra, og masse stikking. Typisk klissete slim, som sist i starten av graviditeten min. Det er supert rart hvordan jeg føler meg så sikker på at jeg er gravid? Jeg er veldig kjent med kroppen min, så jeg legger fort merke til forandring. Litt tidlig å teste enda, men for dere som har vært gravid flere ganger, har dere kjent det og vært ganske sikre på at det var graviditet, før dere fant ut av det?

Prøver ikke vere for håpefull, men har en god følelse denne syklusen!