Skravletråd for oss prøvere!

Lov å klage her?:hilarious::depressed:
Cd 30, og ingen tegn til eggløsning… har de siste gangen kommet mellom ved ved 17 - 20, seneste den har kommet er cd 27, men det var syklus nr 2 etter pilleslutt i slutten av mars.. kjenner jeg blir både lei, frustrert og fortvilet over at den ikke kommer… har riktignok vært litt kluss/stress i det siste.. men skulle ikke tro det hadde sååå mye å si på eggløsning og syklus generelt:arghh:
I det minste "håper" jeg mensen kommer da… sånn at vi kan starte på ny frisk i stedet.. :banghead:
beklager litt negativ… kjente bare det var godt å lufte tankene litt.. med andre enn hubbyˋn:angelic:

Lov å klage her?:hilarious::depressed:
Cd 30, og ingen tegn til eggløsning… har de siste gangen kommet mellom ved ved 17 - 20, seneste den har kommet er cd 27, men det var syklus nr 2 etter pilleslutt i slutten av mars.. kjenner jeg blir både lei, frustrert og fortvilet over at den ikke kommer… har riktignok vært litt kluss/stress i det siste.. men skulle ikke tro det hadde sååå mye å si på eggløsning og syklus generelt:arghh:
I det minste "håper" jeg mensen kommer da… sånn at vi kan starte på ny frisk i stedet.. :banghead:
beklager litt negativ… kjente bare det var godt å lufte tankene litt.. med andre enn hubbyˋn:angelic:
Har holdt på siden mars vi også og er sååå lei :( føler litt at man ikke kan si det her inne siden så mange prøver i helt fryktelig lang tid, men psyken kan jo likevel få en stor knekk og da er det godt å få det ut. Føler med deg!! :Heartred

Har holdt på siden mars vi også og er sååå lei :( føler litt at man ikke kan si det her inne siden så mange prøver i helt fryktelig lang tid, men psyken kan jo likevel få en stor knekk og da er det godt å få det ut. Føler med deg!! :Heartred
Slutta vel egentlig på pilla fordi jeg følte den tok fra meg alt av lyst, spess sexlyst :smiley-angelic006
Etterhvert kom ønsket om en til, å nå er mannen all in også, så da er det liksom ennå mer fortvilende når kroppen skal kødde oppi alt også:arghh: «godt» å høre det ikke er bare meg da:Heartred

Noen andre som har opplevd spotting eller mellomblødning rundt EL? Har aldri opplevd det før, men i kveld var det rosa el-slim når jeg tørket meg. Har med høy sannsynlighet EL i dag, og kjente første el-smertene rundt kl. 13 i dag. Har det en sammenheng?

Noen andre som har opplevd spotting eller mellomblødning rundt EL? Har aldri opplevd det før, men i kveld var det rosa el-slim når jeg tørket meg. Har med høy sannsynlighet EL i dag, og kjente første el-smertene rundt kl. 13 i dag. Har det en sammenheng?
Eggløsnings blødning, det sies at du er ekstra fruktbar. Opplevde det mye når jeg var yngre :)

Hei. Jeg hadde slim med blod i typ eggløsnings slim i dag tidlig. Ganske mye når jeg tørket meg. Jeg er bare på syklus dag 9, pleier og ha eggløsning rundt syklus dag 13. Regner med at det er kroppen som gjør seg klar til eggløsning. Har ikke hatt så mye blod i det slimet før. Men hadde det nå hmhm :smiley-ashamed008

Et lite spørsmål her fra ei som tenker å prøve seg på eggløsningstestene fra Clearblue. Når på dagen er det best å teste for eggløsning? Og i så fall, når vil det være mest opptimalt å få lagt inn aksjer?

Hei alle fine jenter!

Det går sakte i dpo-land.. 5dpo, og jeg er uggen i kroppen (magen)/kanskje litt menssmerter. Hatt dette et par ganger før- så er vel ikke noe å bry seg om :dead:

Men, har mistet trua på at dette går noen gang.. Litt oppgitt :shy:

Flere som er ugne i dag? :happy090

Hei alle fine jenter!

Det går sakte i dpo-land.. 5dpo, og jeg er uggen i kroppen (magen)/kanskje litt menssmerter. Hatt dette et par ganger før- så er vel ikke noe å bry seg om :dead:

Men, har mistet trua på at dette går noen gang.. Litt oppgitt :shy:

Flere som er ugne i dag? :happy090
Jeg er også 5 dpo i dag og synes ventingen er helt ulidelig :sad010 men samtidig er jeg litt håpefull denne pp’en kjenner jeg, så jeg kommer til å bli skikkelig lei meg hvis (når) tr dukker opp….. Føler meg litt kvalm allerede, men vet jo at det bare må være innbilning :(

Jeg er også 5 dpo i dag og synes ventingen er helt ulidelig :sad010 men samtidig er jeg litt håpefull denne pp’en kjenner jeg, så jeg kommer til å bli skikkelig lei meg hvis (når) tr dukker opp….. Føler meg litt kvalm allerede, men vet jo at det bare må være innbilning :(
Jeg var håpefull jeg også, for vi fikk lagt inn aksjer ganske bra tror jeg.. :shy: men ettersom dagene har gått- mister jeg liksom håpet.. hvorfor skal det klaffe nå liksom..?

Kjedelig å være på vei ned trappa til kjelleren allerede så tidlig :wtf:

Glad jeg ikke har noen tester i hus i hvert fall, de hadde vel blitt svidd av fra og med i morgen.. :yuck:

IMG_5420.jpeg
En uke siden medisinsk abort. Veldig merkelig å gå rundt og håpe på negativ test. Men hcg ser i alle fall ut til å synke. For en uke siden var teststreken så sterk som den kunne bli. Får gi det en uke til.. :smiley-angelic006

Tenker på deg❤️ vet du når det er noe poeng å teste etter EL? Må hcg være helt ut av systemet?
Takk for omtanken :Heartred
Tror ikke det er så mye poeng før det er ute, EL-tester slår jo ut på hcg også. Får bare følge med på andre signaler fra kroppen frem til det, men forventer ingenting helt enda, og det er visst mulig at kroppen kan gå rett på mens uten EL også den første gangen :bored: Spotter også fremdeles, så kan uansett ikke ha sex før det er over.

Har ikke fulgt med i ikm-gruppene siden jeg er litt i limbo, men hvordan går det med deg? Nærmer du deg testing eller? :)

Takk for omtanken :Heartred
Tror ikke det er så mye poeng før det er ute, EL-tester slår jo ut på hcg også. Får bare følge med på andre signaler fra kroppen frem til det, men forventer ingenting helt enda, og det er visst mulig at kroppen kan gå rett på mens uten EL også den første gangen :bored: Spotter også fremdeles, så kan uansett ikke ha sex før det er over.

Har ikke fulgt med i ikm-gruppene siden jeg er litt i limbo, men hvordan går det med deg? Nærmer du deg testing eller? :)
Hmm, ja kroppen er sikkert litt i ubalanse, så vanskelig å vite når EL kommer første gang…

Har hatt EL allerede, på CD 12, og er på CD 16 i dag. Den kommer jo bare tidligere og tidligere, uten at syklusen min blir så mye kortere. Så vet ikke helt hva det handler om, men fint å være i dpo-land :happy:

Hmm, ja kroppen er sikkert litt i ubalanse, så vanskelig å vite når EL kommer første gang…

Har hatt EL allerede, på CD 12, og er på CD 16 i dag. Den kommer jo bare tidligere og tidligere, uten at syklusen min blir så mye kortere. Så vet ikke helt hva det handler om, men fint å være i dpo-land :happy:
Spennende! Krysser fingrene for at den sitter denne gangen :)

Jeg skjønner ingenting jeg nå.. kroppen er for rar for min smak :banghead:

I går ble jeg varm, var varm hele dagen.. er varm i dag også. Temper ikke.. jeg kan være varm før el, men nå er jeg 7dpo..

Ømme pupper, følsomme brystvorter- men ikke store pupper eller lignende i det hele tatt..

Kjente liksom den ene eggstokken min godt i går og forigårs, øm!

Så her sitter jeg, litt lei og forvirret :arghh::meh:

Andre med symptomer på 5 dpo? Har i flere måneder nå fått utbrudd av kviser, stikkinger/murringer i magen og vært småkvalm. Og det skjer alltid på 5 dpo - ikke før :confused013

Back
Topp