Skravletråd for oss prøvere!

Hva med deg Lillafrosk? Klar for en ny runde? Når er forventet el? :Heartred

EL er ikke før om sånn ni dager, og godt er det - for jeg holder på med noe urter og diverse for å bli kvitt en uvi (antar jeg, ryggen sier så.) atm.. Urtene kan ikke brukes under evt graviditet, så blir bare frem til EL :P Men får se om det virker på meg. Om ikke, må jeg bare få bedt om AB.

Venter egentlig bare mest på melding fra St Olavs jeg, da. Tror ikke egentlig vi klarer få det til å klaffe selv - men prøving er vel greit tidsfordriv mens man venter :p

EL er ikke før om sånn ni dager, og godt er det - for jeg holder på med noe urter og diverse for å bli kvitt en uvi (antar jeg, ryggen sier så.) atm.. Urtene kan ikke brukes under evt graviditet, så blir bare frem til EL :p Men får se om det virker på meg. Om ikke, må jeg bare få bedt om AB.

Venter egentlig bare mest på melding fra St Olavs jeg, da. Tror ikke egentlig vi klarer få det til å klaffe selv - men prøving er vel greit tidsfordriv mens man venter :p

Huff, uvi er fælt. Fikk det hele tida før. Så fikk jeg hiprex-kur og det ble borte. Nå tar jeg en tablett hvis jeg kjenner den minste antydning til uvi, så går det over med en gang. Veldig kjekt!

Huff, uvi er fælt. Fikk det hele tida før. Så fikk jeg hiprex-kur og det ble borte. Nå tar jeg en tablett hvis jeg kjenner den minste antydning til uvi, så går det over med en gang. Veldig kjekt!

Jeg kjenner ingenting til uvi. Før den når nyrene. Så mine symptomer på uvi er ømme nyrer (ved mistanke så dunker jeg lett på ryggen) og vond korsrygg.. redusert allmenntilstand.. og om jeg venter før jeg gjør noe, blir det feber.
Jeg vet ikke helt om jeg skal si "heldigvis" for at jeg slipper sviende vannlating, og at kroppen mest sannsynlig fikser de mindre uvi-ene selv.. eller dessverre for at jeg ikke kjenner de før de blir ganske alvorlige. Kan vel strengt tatt bli ganske ille dersom det skjer i et svangerskap. Bruker å få beskjed på kontroller at 'også har du uvi', og det visste jeg ikke noe om - så om jeg er uheldig å få uvi rett etter en jm-kontroll, eller får færre kontroller enn normalt .... ><

Hei. Lenge siden jeg har hatt dette forumet i bruk.... Da var det noe app. Som ble byttet med noen som tulla fælt finnes det noen type app nå?
Velkommen tilbake til forumet :) Ingen ny app nei.

Hei. Lenge siden jeg har hatt dette forumet i bruk.... Da var det noe app. Som ble byttet med noen som tulla fælt finnes det noen type app nå?
Jeg savner den gamle forum-appen:( Den som tullet så fælt var Tapatalk, som var sånn du kunne bruke på flere forum. Den er helt ute nå, så nå er det kun via nettleser. Skjønner ikke hvorfor den første appen forsvant, for det er så mye mer tungvint å skrive via nettleser.

Jeg kjenner ingenting til uvi. Før den når nyrene. Så mine symptomer på uvi er ømme nyrer (ved mistanke så dunker jeg lett på ryggen) og vond korsrygg.. redusert allmenntilstand.. og om jeg venter før jeg gjør noe, blir det feber.
Jeg vet ikke helt om jeg skal si "heldigvis" for at jeg slipper sviende vannlating, og at kroppen mest sannsynlig fikser de mindre uvi-ene selv.. eller dessverre for at jeg ikke kjenner de før de blir ganske alvorlige. Kan vel strengt tatt bli ganske ille dersom det skjer i et svangerskap. Bruker å få beskjed på kontroller at 'også har du uvi', og det visste jeg ikke noe om - så om jeg er uheldig å få uvi rett etter en jm-kontroll, eller får færre kontroller enn normalt .... ><
Usj... Uansett ikke noe særlig.

Nå har jeg fått eggløsning i dag, tre uker etter mensen. Er ikke det litt rart? Pleier ha syklus på 28-29 dager
Kanskje syklusen din er litt forskjøvet denne syklusen så IKM er litt senere enn normal. Eller at du har en veldig kort lutealfase. Er det første syklusen du tester med El tester eller har du brukt de en stund?

Må ha noe annet å tenke på. Er det noen som har serietips? Jeg har netflix, HBO, viaplay og sumo:happy:
Har akkurat binget gjennom Indian Matchmaking på Netflix. Skikkelig artig!

Må ha noe annet å tenke på. Er det noen som har serietips? Jeg har netflix, HBO, viaplay og sumo:happy:
Vi har nettopp sett Rookie. Veldig bra. Den går på sumo.

og så har vi begynt på the good doctor. Veldig god den også, men utløper snart på sumo.

Back
Topp