Skravletråd for oss prøvere!

Så lenge ikke vannet fosser inn eller lyset går så er elektriker og rørlegger nederst på lista :P

Håper på positiv test på deg :) Spennende dager fremover :)

Ikke sant :P
I kjelleren her MÅ man ha rørlegger for å få badet til å fungere optimalt. Vi fikk spylt opp rørene i fjor, men de er tilnærmet tette igjen. Om jeg bruker vasken/badekaret der, så renner alt vannet opp sluket. Såå, jeg vet ikke, jeg har vasket penslene etter å ha hvitmalt vindfanget, der nede.. lyst å gjette hvilken farge gulvet der har nå? :P

Så ja. Nei. Må til , men ikke viktig akkurat NÅ.

Håper håper ♥️

Hei hei.
Popper inn her. Mens man sitter på do...å venter på at testen skal godgjøre seg :p

I dag har jeg funnet et knep for å få trumfet igjennom navneforslag som jeg ønsker, om vi får en til. :hilarious: Nemlig å lage en liste med enda ‘værre’ navn..! Ha..! :wacky:
Da var han plutselig på gli... fnis. Mannfolk ass.

har dere hatt en bra dag? :Heartred

Hei hei.
Popper inn her. Mens man sitter på do...å venter på at testen skal godgjøre seg :p

I dag har jeg funnet et knep for å få trumfet igjennom navneforslag som jeg ønsker, om vi får en til. :hilarious: Nemlig å lage en liste med enda ‘værre’ navn..! Ha..! :wacky:

Du har ikke et fantastisk triks for å heller få vekk mannens forslag som man ikke liker så veldig godt...? :') :P

Jeg er på jobb atm, er så leiii, vil ta helg.. men har heldigvis frihelg :)

Hei hei.

Hørtes skummelt ut. Tenk om han plutselig elsker et av de "verre" navnene :eek:

Hei hei.

Hva sa testen?

Du har ikke et fantastisk triks for å heller få vekk mannens forslag som man ikke liker så veldig godt...? :') :p

Jeg er på jobb atm, er så leiii, vil ta helg.. men har heldigvis frihelg :)

Kvinnelist..? :angelic: Nei, er han helt fastlåst på et uaktuelt navn altså? Hehe ..uffda... :bored:
Heldig med frihelg da!
Er bare en arbeidsdag igjen på deg nå :smiley-angelic003 ..jobber lørdag også jeg.. :shifty: grynt

Må vel være navn man liker, men som er enda mer ekstreme i forhold til mannens smak på navn, kanskje..? :p

ja, nettopp..:D

Kunne tenke meg ‘Wenche’ på lista.. :dummy1: det var dråpen for hans del :hilarious::hilarious:
(Men liker det navnet jeg da.. hadde vært råkult på ei lita snuppe)

Kvinnelist..? :angelic: Nei, er han helt fastlåst på et uaktuelt navn altså? Hehe ..uffda... :bored:
Heldig med frihelg da!
Er bare en arbeidsdag igjen på deg nå :smiley-angelic003 ..jobber lørdag også jeg.. :shifty: grynt

Det er ikke så ille, men jeg bare.. Ønsker ikke det navnet som første fornavn. Jeg kan gå med på det som mellomnavn, men ikke som fornavn o.O

.. jeg håper vi kan unngå hele diskusjonen, ved å få et lass med guttebabyer. Jeg har to jenter fra før, så, guttebabyer hadde ikke gjort meg noen ting :D

ja, nettopp..:D

Kunne tenke meg ‘Wenche’ på lista.. :dummy1: det var dråpen for hans del :hilarious::hilarious:
(Men liker det navnet jeg da.. hadde vært råkult på ei lita snuppe)

Jeg liker Leonore/Lenore. Jeg likte ikke helt å skrive det, men å uttale det, liker jeg :p

Jeg er ekstremt klønete/slipphendt i dag. Husker en kollega av meg tidligere sa at det var et sånt TYPISK mens-symptom for henne. Den uka tr var på besøk, så var hun slipphendt. Og jeg tror det må stemme litt her og gitt. :P TR står rett utenfor døra, og jeg er HELT EKSTREMT slipphendt i dag. :P

Ikke sant :p
I kjelleren her MÅ man ha rørlegger for å få badet til å fungere optimalt. Vi fikk spylt opp rørene i fjor, men de er tilnærmet tette igjen. Om jeg bruker vasken/badekaret der, så renner alt vannet opp sluket. Såå, jeg vet ikke, jeg har vasket penslene etter å ha hvitmalt vindfanget, der nede.. lyst å gjette hvilken farge gulvet der har nå? :p

Så ja. Nei. Må til , men ikke viktig akkurat NÅ.

Håper håper ♥️
Fint lyst gulv dere plutselig fikk :hilarious:

Jeg må bare klage et sted, haha..

Jeg har menssmerter i dag. De er ikke alvorlige uutholdelige, men jeg orker rett og slett ikke ha vondt. Men, må ta GODE mengder smertestillende for å ikke ha vondt. Ansiktet blir numment leeeenge før jeg har tatt nok til å få smertene i ryggen bort. Får trøste meg med at det gjerne er verst i dag, også blir det borte.

Jeg må bare klage et sted, haha..

Jeg har menssmerter i dag. De er ikke alvorlige uutholdelige, men jeg orker rett og slett ikke ha vondt. Men, må ta GODE mengder smertestillende for å ikke ha vondt. Ansiktet blir numment leeeenge før jeg har tatt nok til å få smertene i ryggen bort. Får trøste meg med at det gjerne er verst i dag, også blir det borte.
Ikke noe kjekt når det gjør så vondt. Kanskje en varmeflaske kan hjelpe på? i tillegg til smertetillende.

Ikke noe kjekt når det gjør så vondt. Kanskje en varmeflaske kan hjelpe på? i tillegg til smertetillende.

Går heldigvis bedre nå. Forhåpentligvis tar det seg ikke opp igjen ila dagen. Hjalp veldig å legge seg med gubben bak meg (for ryggen), og med hans hånd på magen. Han var nemlig veldig god og varm. :) Da fikk jeg også endelig sovet, så. :)

Back
Topp