Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble så braFlink du er!
Jeg driver og maler trappegelenderet inne- sååå langtekkelig! Men nå har jeg bare litt igjen av andre strøk, og det blir så fint! Svart rekkverk
Går unna med lydbok på øret! Noen flere som pusser opp for å få ventetiden til å gå fortere?
Det er så godt når ting blir gjort. Her holder vi på å pusse opp men det blir i rykk og napp. Motivasjonen er ikke helt på topp alltid. Men gleder meg til vi blir ferdigBle så bra
Skulle egentlig gjort for lenge siden, men mangel på tid og overskudd ....
Det er så godt når ting blir gjort. Her holder vi på å pusse opp men det blir i rykk og napp. Motivasjonen er ikke helt på topp alltid. Men gleder meg til vi blir ferdig
Bodd her i litt over 6 år. Beboelig fra starten av men vi har prøvd å gjøre det til vårt eget. Malt stua og lagt nytt gulv. Malt gang og bad. Storoppussing på soverommet vårt. Så nå har vi malt nesten ferdig trappa og gangen i andre etasje. Skal legge nytt gulv der før vi begynner å pusse opp et lite soverom. Vi har noen vinduer på huset som skal skiftes men det blir det en stund til.Nylig kjøpt hus, eller bodd lenge - og på tide med oppussing?
Her er det godt beboelig nå - vi fikk byttet alle vinduer og renovert HELE badet da vi flyttet inn. Men, er fremdeles masse småpjusk som kan gjøres! Ikke kritisk, men.. hadde f.eks vært greit å gjøre kjelleren om til et brukbart område.
Bodd her i litt over 6 år. Beboelig fra starten av men vi har prøvd å gjøre det til vårt eget. Malt stua og lagt nytt gulv. Malt gang og bad. Storoppussing på soverommet vårt. Så nå har vi malt nesten ferdig trappa og gangen i andre etasje. Skal legge nytt gulv der før vi begynner å pusse opp et lite soverom. Vi har noen vinduer på huset som skal skiftes men det blir det en stund til.
Har man hus så er det alltid noe man må gjøre.
Har dere to eller tre etasjer? Høres veldig kjekt ut med kjeller da. Mer tumleplass når det er pusset opp
Her fikk vi ikke gjort noe når vi flyttet inn så tok en stund før vi startet på noe. Her var det også mye gult. Ikke rett gult men gulig skjær. Korkgulv (laminat), panelvegger, caffe latte farge på vegger, lys gul ut i gangen og lys aprikos på badet. Ikke gjort noe med kjøkkenet enda, det er nederst på lista, så får leve med det gulige der inne så lengeLitt å gjøre da, hører jeg
Her ble ALLE rom malt da jeg overtok. Jeg mener... Alt var gult. Alt. Absolutt ALT. Ytterveggene, og absolutt ALLE rom var i alle nyanser av gul. Så grusomt. Og kjøkkenet var gammeldags og lite.. og stua hadde vegg til vegg teppe i den nydelige fargen; rosa. Så, nytt gulv, mye maling, nedriving av vegg - opp med bærebjelke.. så hadde vi snekkere her på sommeren som bytta vindu og isolerte taket i stua (var så lytt hele veien opp) - og mens vi allerede hadde liften her, så malte gubben huset utvendig. Så, veldig veldig mye ble gjort på veldig kort tid..!!
Det er et ganske lite hus da. Tre soverom, ei stue, lite kjøkken, og bad. Liten trappegang, liten entré. På 2etg. Også kjeller da. Det er sånn.. potetkjeller + rot med betonggulv.. også et bad som har tett sluk. Så, tenker få spylt opp, lagt filter lenger opp, smøre epoxy over gulvet, rive ut potetboden og legge inn skap istedet, rydde ut alt rot, ordne skikkelige vegger, frese ut nytt vindu... Men det er på sikt. Platting kommer først, pluss en yttergang som må gjøres noe med. Blir mest sannsynlig en slags vinterhage av det, også starter platten fra der.
Jeg driver og maler trappegelenderet inne- sååå langtekkelig! Men nå har jeg bare litt igjen av andre strøk, og det blir så fint! Svart rekkverk
Går unna med lydbok på øret! Noen flere som pusser opp for å få ventetiden til å gå fortere?
Her fikk vi ikke gjort noe når vi flyttet inn så tok en stund før vi startet på noe. Her var det også mye gult. Ikke rett gult men gulig skjær. Korkgulv (laminat), panelvegger, caffe latte farge på vegger, lys gul ut i gangen og lys aprikos på badet. Ikke gjort noe med kjøkkenet enda, det er nederst på lista, så får leve med det gulige der inne så lenge
Litt av en jobb på kort tid ja! Greit å få unnagjort malinga når man hadde tilgang til lift da.
Vi har ikke to fulle etasjer, så oppe er to soverom og et bad og nede er stue, kjøkken, wc, vaskerom, kontor/gjesterom og stor gang. Vi har også en kjeller men det er bare mulig å gå inn fra utsiden og det er veldig lavt under taket så får ikke brukt det til så mye annet enn lagring.
Noen som har erfaring med akupunktur for å bli gravid? Ev. når i syklusen tok dere det? Noen som har prøvd andre ting dere tror har kunnet bidratt til at dere ble gravid? Bidronning-gelé? Grapefruktkjerneekstrakt?
Har testet ut akupunktur en syklus. Tok det før og etter EL, ble ikke gravid. Men vet om ei som har tatt det som ble gravid.Noen som har erfaring med akupunktur for å bli gravid? Ev. når i syklusen tok dere det? Noen som har prøvd andre ting dere tror har kunnet bidratt til at dere ble gravid? Bidronning-gelé? Grapefruktkjerneekstrakt?
Ser sånn ut ja at EL ikke er så langt unnaHeisann dere! Slenger meg inn i skravlingen, og ber samtidig om hjelp til å finne ut av eggløsningen min.. Har egentlig regelmessig syklus på 30 dager pluss minus en dag, og har fått positive el-tester på dag 14 tidligere, men denne mnd er alt krøll! Har hatt murring, stikking, el-slim, og litt åpen livmorhalstapp, i 4-5 dager, men kun negative tester. På cd21 nå I kveld kom denne testen (fortsatt negativ), og den ser bedre ut.. Hva tenker dere? Er eggløsning i anmarsj?
Forøvrig er vi også midt i oppussing og Gleder oss sånn til å bli ferdig!
På hvilken måte skal det hjelpe, mener man..?Har testet ut akupunktur en syklus. Tok det før og etter EL, ble ikke gravid. Men vet om ei som har tatt det som ble gravid.
Kan godt hende du snart får positiv!Heisann dere! Slenger meg inn i skravlingen, og ber samtidig om hjelp til å finne ut av eggløsningen min.. Har egentlig regelmessig syklus på 30 dager pluss minus en dag, og har fått positive el-tester på dag 14 tidligere, men denne mnd er alt krøll! Har hatt murring, stikking, el-slim, og litt åpen livmorhalstapp, i 4-5 dager, men kun negative tester. På cd21 nå I kveld kom denne testen (fortsatt negativ), og den ser bedre ut.. Hva tenker dere? Er eggløsning i anmarsj?
Forøvrig er vi også midt i oppussing og Gleder oss sånn til å bli ferdig!