Skravletråd for oss prøvere!

Vi prøver fortsatt... Mensen kommer hver måned, CD 1 i dag, faktisk:wacky:. Rimelig demotiverende.:wtf: Tenker på at jeg blir godt over 38 før babyen eventuelt kommer, det er OK en dag og neste dag tenker jeg at da er jeg for gammel... Men er jo ikke det!:joyful: Prøver å holde motet oppe!

Leit å høre at du mistet:sorry:Ønsker dere masse lykke til:)

Ja, må holde motet oppe :Heartred Og det går som regel godt til slutt :) Blir spennende å komme i gang med prøving igjen nå og se når vi evt. blir gravide igjen.

Ønsker deg også masse lykke til :) :Heartred
 
Freeeeeedag! Og det er nydelig vær :D
I dag har tiden foreløpig bare gått utrolig fort! :D Det var deilig altså!
Har dere noen planer for helgen?
 
Freeeeeedag! Og det er nydelig vær :D
I dag har tiden foreløpig bare gått utrolig fort! :D Det var deilig altså!
Har dere noen planer for helgen?

min plan er å få mensen :laughing025 10 dager på overtid og helt negative graviditetstester. Så nå synes jeg mensen skal komme så jeg får en ny syklus i gang
Ellers skal jeg gå lange turer med hunden i det fine været!
 
min plan er å få mensen :laughing025 10 dager på overtid og helt negative graviditetstester. Så nå synes jeg mensen skal komme så jeg får en ny syklus i gang
Ellers skal jeg gå lange turer med hunden i det fine været!

Ja, da forstår jeg at du vil ha mensen :hilarious:
Her kommer også hundene til å få lange turer og være mye ute i helgen :D Og i kveld blir det rødvin i glasset sammen med min beste venninne :joyful:
 
Haha, det hørtes ut som to flotte planer om jeg må si det selv :joyful::joyful:

ååh, det er kjedelig i disse dager :sorry:
Foreldrene mine har akkurat fått hytte, og svigers har båt! Så da må bare bestillingen på finværet komme så blir det nok noe ferie :cool:

Ikke sant :) heldigvis gjør han stort sett som han går beskjed om!

Ah så deilig :D da blir det nok noen fine dager, ja!
 
I 2018 ble det gjort i påvente av IVF hos privat gyn. Jeg fikk opplyst at vi hadde 30% større sjanse for graviditet de 3 påfølgende PP’er , og jaggu satt han ikke med en gang :love7 snakk om flaks! Da ble det ikke noe IVF på oss, og vi har et håp om at det skal hjelpe igjen.

kontrastvæsken åpner opp egglederne, så passasjen blir bedre for både egg og sperm.

skylling første gang var som kraftig mensvondt, og den i dag var helt helt smertefri! Kostet 2000kr

Oi, det visste jeg ikke :) spennende greier!
Takk for informasjon. Håper det gjør underverker for dere :D
 
Hei alle dere

Er helt ny her.. Siste p-pillen blir tatt imorgen.. Er så glad for det! Da jeg å mannen har avgjort dette sammens, han har kanskje vært "klar" for det lengre enn meg .. Jeg har villet slutte i det ene øyeblikket, også har jeg tatt p-pillen dagen etterpå likevell, å slik har det vært i 8-9mnd kanskje .. Skikkelig ambivalent.. Flere som har hatt det slik? Vil jo iiiinderlig ha barn, å selvsagt med mannen min.. Men er likevel litt redd da sikkert, vil jo at den lille skal komme til et hjem der alt ligger til rette føler kanskje jeg kan for lite om det der store temaet barn .. Jaja, nå hopper vi i det, sant?

Imorgen blir iallefall siste p-pille i huset spist ..

Gleder meg til å skjønne mere av dette universet, har lest litt på det dere andre skriver, dere virker som en fin gjeng! Heier på dere alle jeg iallefall

PS håper jeg legger innlegget mitt på rett plass
 
Hei alle dere

Er helt ny her.. Siste p-pillen blir tatt imorgen.. Er så glad for det! Da jeg å mannen har avgjort dette sammens, han har kanskje vært "klar" for det lengre enn meg .. Jeg har villet slutte i det ene øyeblikket, også har jeg tatt p-pillen dagen etterpå likevell, å slik har det vært i 8-9mnd kanskje .. Skikkelig ambivalent.. Flere som har hatt det slik? Vil jo iiiinderlig ha barn, å selvsagt med mannen min.. Men er likevel litt redd da sikkert, vil jo at den lille skal komme til et hjem der alt ligger til rette føler kanskje jeg kan for lite om det der store temaet barn .. Jaja, nå hopper vi i det, sant?

Imorgen blir iallefall siste p-pille i huset spist ..

Gleder meg til å skjønne mere av dette universet, har lest litt på det dere andre skriver, dere virker som en fin gjeng! Heier på dere alle jeg iallefall

PS håper jeg legger innlegget mitt på rett plass
Velkommen og lykke til som prøver :)
 
Hei alle dere

Er helt ny her.. Siste p-pillen blir tatt imorgen.. Er så glad for det! Da jeg å mannen har avgjort dette sammens, han har kanskje vært "klar" for det lengre enn meg .. Jeg har villet slutte i det ene øyeblikket, også har jeg tatt p-pillen dagen etterpå likevell, å slik har det vært i 8-9mnd kanskje .. Skikkelig ambivalent.. Flere som har hatt det slik? Vil jo iiiinderlig ha barn, å selvsagt med mannen min.. Men er likevel litt redd da sikkert, vil jo at den lille skal komme til et hjem der alt ligger til rette føler kanskje jeg kan for lite om det der store temaet barn .. Jaja, nå hopper vi i det, sant?

Imorgen blir iallefall siste p-pille i huset spist ..

Gleder meg til å skjønne mere av dette universet, har lest litt på det dere andre skriver, dere virker som en fin gjeng! Heier på dere alle jeg iallefall

PS håper jeg legger innlegget mitt på rett plass
Masse lykke til❤️
 
Hei alle sammen!

Sniker meg inn her, etter nylig å ha oppdaget en MA i uke 8. Venter utålmodig på at «startskuddet» skal gå slik at vi kan begynne prøvingen igjen. :happy: Sist ble jeg gravid i PP7, krysser fingrene for at det går raskere (og ender positivt) denne gangen.
 
Hei alle sammen!

Sniker meg inn her, etter nylig å ha oppdaget en MA i uke 8. Venter utålmodig på at «startskuddet» skal gå slik at vi kan begynne prøvingen igjen. :happy: Sist ble jeg gravid i PP7, krysser fingrene for at det går raskere (og ender positivt) denne gangen.
Masse lykke til:)❤️
 
Ny uke, nye muligheter!
I dag skal jeg gå en lang tur ute med podcaster på øret. Været er ok, grei temp og litt solglimt innimellom, så det skal bli godt å komme seg ut og få rørt på seg i frisk luft.

Ser veldig fram til å bli ferdig med blødningene etter cytotec og kunne komme i gang med prøvingen igjen, men det må bare ta den tiden det tar .... Prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting og fylle dagene med annet innhold imens jeg venter. Er for tiden permittert, har vært det i en måned nå. Det er litt godt å ha så mye fritid, men savner jobben/kollegaer og det å ha mer struktur på dagene.
 
Hei alle dere

Er helt ny her.. Siste p-pillen blir tatt imorgen.. Er så glad for det! Da jeg å mannen har avgjort dette sammens, han har kanskje vært "klar" for det lengre enn meg .. Jeg har villet slutte i det ene øyeblikket, også har jeg tatt p-pillen dagen etterpå likevell, å slik har det vært i 8-9mnd kanskje .. Skikkelig ambivalent.. Flere som har hatt det slik? Vil jo iiiinderlig ha barn, å selvsagt med mannen min.. Men er likevel litt redd da sikkert, vil jo at den lille skal komme til et hjem der alt ligger til rette føler kanskje jeg kan for lite om det der store temaet barn .. Jaja, nå hopper vi i det, sant?

Imorgen blir iallefall siste p-pille i huset spist ..

Gleder meg til å skjønne mere av dette universet, har lest litt på det dere andre skriver, dere virker som en fin gjeng! Heier på dere alle jeg iallefall

PS håper jeg legger innlegget mitt på rett plass

Jeg hadde det veldig likt som deg før vi begynte som prøvere. Han var kjempe klar, men jeg var klar en dag og ikke i det hele tatt neste. Jeg hadde aldri hatt særlig mye med babyer å gjøre og viste liksom ikke helt hvordan jeg skulle være med barn. Ingen andre venninner hadde barn heller, så det var rett og slett litt skummelt.

Nå er det 6 år og 3 barn siden, og vi prøver for øyeblikket på nr 4 :Heartpink

Masse lykke til som prøvere :Heartpink
 
Hei dere :) er det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?

Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blenda :(:( ikm 19/5..
 
Hei dere :) er det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?

Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blenda :(:( ikm 19/5..

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, da jeg sitter med samme spørsmål:smiley-angelic006
Men hvordan går det med deg? Har du fått tatt noen nye tester?
 
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, da jeg sitter med samme spørsmål:smiley-angelic006
Men hvordan går det med deg? Har du fått tatt noen nye tester?

Det går bra med meg, tror jeg:eek: har fått svak rosa strek i går og idag, men jeg tør ikke å håpe for tidlig. Enn med deg? Hvor er du i løpet?:happy:

Legger med dagens tester fra rfsu test tidlig
Øverste er testet på morgenurin
Nederste er tatt utpå kvelden
 

Vedlegg

  • A785EAE5-0F43-4163-A4B2-86D1E8FE6FFE.jpeg
    A785EAE5-0F43-4163-A4B2-86D1E8FE6FFE.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 65
  • 795FE485-1BDF-409B-86F9-1E8F05C2A446.jpeg
    795FE485-1BDF-409B-86F9-1E8F05C2A446.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 66
Det går bra med meg, tror jeg:eek: har fått svak rosa strek i går og idag, men jeg tør ikke å håpe for tidlig. Enn med deg? Hvor er du i løpet?:happy:

Legger med dagens tester fra rfsu test tidlig
Øverste er testet på morgenurin
Nederste er tatt utpå kvelden


Åå, da håper jeg det klaffer for deg. Krysser fingrene:D


Har så uregelmessig syklus for tiden, så vet egentlig ikke hvor jeg er. Slutta på pilla 1 mai, så går etter annenhver mnd med KM og i følge appen min, så er jeg 10 dpo, men er så vanskelig når jeg ikke kan si sikkert. Har testa meg mange ganger allerede, for har hatt et håp på at kanskje EL kom mer eller mindre rett etter pille slutt:smiley-angry026

Har hatt negativ resultat hele tiden, men det er jo ikke så rart.. Denne er tatt i dag.
 

Vedlegg

  • 20200520_081053.jpg
    20200520_081053.jpg
    40,8 KB · Visninger: 56
Last edited:
Jeg dytter opp denne litt, jeg! :)

Er så fornøyd i dag; har malt vindfanget, andre strøket. Ble så bra :D
 
Back
Topp