Skravletråd for oss prøvere!

Jeg har kveldsskift :( Det er så kjedelig..
Nå har jeg gjort alt jeg trenger å gjøre frem til sånn 20.00 ish, og trenger ikke gjøre noe på to timer. Sånn, annet enn å hjelpe den ene eller andre kunden som kommer inn.

Går heldigvis bedre nå. Forhåpentligvis tar det seg ikke opp igjen ila dagen. Hjalp veldig å legge seg med gubben bak meg (for ryggen), og med hans hånd på magen. Han var nemlig veldig god og varm. :) Da fikk jeg også endelig sovet, så. :)
Bra at varmen hjalp :)

Kan man selge/gi bort «prøveutstyr» som babyklister, eggløsningstester, bidronninggele og sånt inne på forumet eller er det imot reglene? Hvis denne spiren holder fast trenger jeg ikke dette mer. Da erre slutt på prøvinga for godt!

Jeg kjenner at prøvingen tar litt piffen ut av meg, vanskelig å tenke på noe annet.. Flere andre som er litt «umotivert» når deg kommer til alt annet? :wideyed:

Jeg kjenner at prøvingen tar litt piffen ut av meg, vanskelig å tenke på noe annet.. Flere andre som er litt «umotivert» når deg kommer til alt annet? :wideyed:

Ja, kjenner meg godt igjen. Tankene går alltid tilbake til prøvingen uansett hva jeg holder på med. Etter el vil jeg egentlig bare legges i koma og våkne til når jeg kan teste. Har mann og barn som jeg skal være med, men jeg er ikke helt til stede :sorry:

Jeg kjenner prøvingen et veldig altoppslukende. Jeg vil bare så gjerne.

de to barna jeg har ble jeg gravid på første eggløsning, så kjenner at jeg er mer utålmodig når jeg ikke har blitt gravid enda. Tenker mer og mer på det. :shy:

Jeg kjenner prøvingen et veldig altoppslukende. Jeg vil bare så gjerne.

de to barna jeg har ble jeg gravid på første eggløsning, så kjenner at jeg er mer utålmodig når jeg ikke har blitt gravid enda. Tenker mer og mer på det. :shy:
Samme her. Begge ungene mine satt på PP1 og PP2, så er helt oppslukt i tanken om å bli gravid igjen. Er veldig klar over at det ikke er en selvfølge at det klaffer med en gang, men har jo et håp om at det ikke tar så lang tid:angelic: Klarer omtrent ikke å tenke på noe annet :wacky:

Hei! Ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det, og vi er ikke ordentlig i gang med prøvingen en gang. Ser Fødeprogammer på TV, leser på forum osv. Selv om jeg har to barn fra før

Samme her. Begge ungene mine satt på PP1 og PP2, så er helt oppslukt i tanken om å bli gravid igjen. Er veldig klar over at det ikke er en selvfølge at det klaffer med en gang, men har jo et håp om at det ikke tar så lang tid:angelic: Klarer omtrent ikke å tenke på noe annet :wacky:
Det er så rart med det. Jeg har jo også visst at det ikke er gitt at det skjer med en gang; men når det har gått fort to ganger så forstod jeg vel egentlig ikke at det kunne ta tid.

nå er jeg i PP3, men i første pp så tok jeg ut spiral litt ut i syklus så sånn sett er jeg bare i andre PP totalt uten prevensjon: men føles liksom så voldsomt lenge likevel.

Og så får jeg litt dårlig samvittighet, for jeg vet jeg bare har vært sykt heldig. Og det er så mange som prøver så lenge.

Veldig altoppslukende dette. Det er bra dette forumet finnes, stakkars mannen ville ikke hørt om så mye annet enn prøving hvis ikke - og han hører allerede MYE om prøvingen :hilarious:

Ja, kjenner meg godt igjen. Tankene går alltid tilbake til prøvingen uansett hva jeg holder på med. Etter el vil jeg egentlig bare legges i koma og våkne til når jeg kan teste. Har mann og barn som jeg skal være med, men jeg er ikke helt til stede :sorry:

Ja, koma hadde vært noe :hilarious: Den tiden er altfor lang:woot:

[/QUOTE] Samme her. Begge ungene mine satt på PP1 og PP2, så er helt oppslukt i tanken om å bli gravid igjen. Er veldig klar over at det ikke er en selvfølge at det klaffer med en gang, men har jo et håp om at det ikke tar så lang tid:angelic:Klarer omtrent ikke å tenke på noe annet :wacky: [/QUOTE]

Nei, min kom også etter pp2 sist, så jeg er nok litt bortskjemt, men begynner å stresse med en gang! Over at jeg har blitt eldre, mannen har blitt eldre, syklusforandringet osv... :woot: Selvom jeg vet det er helt normalt at det tar noen PP til..:shy:

Det er så rart med det. Jeg har jo også visst at det ikke er gitt at det skjer med en gang; men når det har gått fort to ganger så forstod jeg vel egentlig ikke at det kunne ta tid.

nå er jeg i PP3, men i første pp så tok jeg ut spiral litt ut i syklus så sånn sett er jeg bare i andre PP totalt uten prevensjon: men føles liksom så voldsomt lenge likevel.

Og så får jeg litt dårlig samvittighet, for jeg vet jeg bare har vært sykt heldig. Og det er så mange som prøver så lenge.

Veldig altoppslukende dette. Det er bra dette forumet finnes, stakkars mannen ville ikke hørt om så mye annet enn prøving hvis ikke - og han hører allerede MYE om prøvingen :hilarious:

Samme tenker jeg! Mannen min har mer en nok med å «møte opp til riktig tid» og takle hormonene underveis :hilarious:

Blah! Lav og åpen livmorhalstapp i kveld, da kommer sikker tr i morgen :(:(:(

Back
Topp