Miniinis
Elsker forumet
Jeg vil også ha vår! Men frykter at vi må vente en stund til..Her også Vil jo ikke gi seg den snøen. Vil ha vår!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også ha vår! Men frykter at vi må vente en stund til..Her også Vil jo ikke gi seg den snøen. Vil ha vår!!!
Må nok det dessverreJeg vil også ha vår! Men frykter at vi må vente en stund til..
Haha. høres ganske normalt utTror egentlig hun er litt selektiv på lydene [emoji14]
Hun reagerer jo på lyder. Har ikke så stort hus, så ikke så store avstandene vi får sjekket inne her da...men hun reagerer og ser ut til å få med seg ting vi sier til henne selv om f.eks tv står på og. Er jo greit å følge med ihvertfall, siden legene påpeker det og, men tror egentlig hun hører det hun vil høre [emoji14]
Igår hadde vi omkring 20 grader og strålende sol.Det kom opp et minne fra 5 år siden på den 17 mars 2012 med bilde av en hestehov jeg hadde tatt bilde av, hvor jeg hadde skrevet at det var 17 grader ute og nydelig vår vær. Kan ikke akkurat si det samme i år.. Savner våren og håper den kommer med et brak straks
Ble ingen kake gitt.Ble det kake? Kommer på kaffebesøk jeg i så fall!
pepperkaker er jo sååå godtBle ingen kake gitt.
Fant derimot en boks pepperkaker som har gjemt seg fra jul.
Spesielt hjemmelagde.pepperkaker er jo sååå godt
Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? Har dere en bra mandag og noen spennende planer for kommende uka?
Hei Amalie hatt en flott helg. Du da?
Har noen foreldremøter denne uken. Ikke så mye mer en det
Hei! Helga har gått med til jobb og frakting av frøkna til diverse barnevakter (huff, det hørtes ikke bra ut!) så dagen idag har gått med til henne, trilletur i det fine været hos oss Håper du har hatt en fin helg med familien, og en fin dag idag!Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? Har dere en bra mandag og noen spennende planer for kommende uka?
Så fint du har hatt ei fin helg. Har koset meg med familien i helga.
Foreldremøter ja, har du flere barn? Håper uka blir fin!
Fin helg her har fått gjort masse i hagen med hjelp fra frøkna. Og i dag har jeg fått levert inn to jobbsøknaderHei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? Har dere en bra mandag og noen spennende planer for kommende uka?
Fin helg her har fått gjort masse i hagen med hjelp fra frøkna. Og i dag har jeg fått levert inn to jobbsøknader
Ingen av dem [emoji14] heheSå spennende da. Barnehage begge 2?
Så spennende! Håper du får napp på en av søknadeneIngen av dem [emoji14] hehe
Den ene er sy- /stoffbutikk, som egentlig ikke trenger folk, men de tok gjerne imot cv. Den andre selger og tegner kjøkken bl.a
Ingen av dem [emoji14] hehe
Den ene er sy- /stoffbutikk, som egentlig ikke trenger folk, men de tok gjerne imot cv. Den andre selger og tegner kjøkken bl.a