Hatt en grei dag trent bittelitt, og laget middag sammen med mannen som var koselig ellers bare daffedagHvordan har dagen vært for dere flotte damer? Gjort noe gøy?
Håper du har hatt en fin dag til tross for at mannen er syk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en grei dag trent bittelitt, og laget middag sammen med mannen som var koselig ellers bare daffedagHvordan har dagen vært for dere flotte damer? Gjort noe gøy?
Så flink du er som har trent! Jada, meg og Lilly var ute og trillet en times tid i det fantastiske været som var igår, så matet vi endene. Det syns hun var veldig gøy å se påHatt en grei dag trent bittelitt, og laget middag sammen med mannen som var koselig ellers bare daffedag
Håper du har hatt en fin dag til tross for at mannen er syk
Blir spennende å se. Om jeg får meg jobb så trenger jeg vel ikke å krangle så mye med sjefen heller [emoji14] heheSå spennende da[emoji1360][emoji1360]
God formiddag noen spennende planer i dag?God formiddag flotte damer
Hei! Helga har gått med til jobb og frakting av frøkna til diverse barnevakter (huff, det hørtes ikke bra ut!) så dagen idag har gått med til henne, trilletur i det fine været hos oss Håper du har hatt en fin helg med familien, og en fin dag idag!
Har 2 prøver oss på nr 3 nå.
Etter det er familien komplett[emoji171]
Var du som var på hyttetur ikke sant?
Fin helg her har fått gjort masse i hagen med hjelp fra frøkna. Og i dag har jeg fått levert inn to jobbsøknader
Blir spennende å se. Om jeg får meg jobb så trenger jeg vel ikke å krangle så mye med sjefen heller [emoji14] hehe
I dag har jeg sendt mail til en SFO-leder i nærheten også ang tilkallingsvikar da
Ang nåværende jobb så må jeg jo nesten få oppsigelsen snart da, siden oppsigelsestiden løper fra den 1. i mnd. Men mye mulig han har skjønt at han tok feil ang gyldig oppsigelse og, så vi får vel bare vente å se [emoji14]
God formiddag noen spennende planer i dag?
Takk. Hadde dere fint vær i går dere? Her regnet det så å si hele dagen. Lite vårstemning kan man si, men siste rest og snø og is smelter heldigvis. Ha en fin dag i dag også!
Så fint du har fått jobbet i hagen med god hjelp fra frøkna di. Har dere begynt å forberede utesesongen?
Håper du får napp på jobbsøknadene, lykke til og ha en fin dag.
Skal til legen igjen til tirsdag, så tenkte å høre med ham hva han mener jeg bør gjøre om jeg ikke får noe. Har sykemld ut neste uke, men jeg kan ikke si det frister å dra tilbake på jobb der nå [emoji14]Kanskje han har innsett det ja. Så du skal bare se at oppsigelsen lar vente på seg
Men håper du får noe nytt da
Skal til legen igjen til tirsdag, så tenkte å høre med ham hva han mener jeg bør gjøre om jeg ikke får noe. Har sykemld ut neste uke, men jeg kan ikke si det frister å dra tilbake på jobb der nå [emoji14]
Krysser fingrene. Hadde vært greit med en litt triveligere jobb med litt flere kolleger
Rolige dager er kjekt i en travel hverdag. Tenkte jeg skulle ta en tur ut i sola nå og grave litt mer her. Hadde vært deilig å bli ferdig når jeg har energien og ikke er gravid [emoji14]Skal en tur på kjøpesenteret og kjøpe en bursdags gave. Utenom det blir det en rolig dag
Kikket ikke på gradene, men gikk på trilletur i tynn genser og holdt på å koke over! Lille ble kledd i dongeribukse og tynn jakke, men jakka måtte kastes da hun ble så varmTakk. Hadde dere fint vær i går dere? Her regnet det så å si hele dagen. Lite vårstemning kan man si, men siste rest og snø og is smelter heldigvis. Ha en fin dag i dag også!
Vil ikke tro det er noe problem nei, men føler jo det blir litt utnyttelse da så mulig jeg blir friskmeldt til arbeidsformidling etterhvert. Men får se hva han sierJeg tror nok legen kommer til å holde deg sykemeldt frem til du får noe nytt nå så tror ikke du trenger å stresse med tanken på å måtte dra tilbake dit.
Tenkte jeg skulle begynne på et nytt og bedre liv med å trene litt Får se hvor lenge det varerSå flink du er som har trent! Jada, meg og Lilly var ute og trillet en times tid i det fantastiske været som var igår, så matet vi endene. Det syns hun var veldig gøy å se på
Fylt et par lass med jord og fjernet et par lass med stein i dag, kuttet opp det jeg trenger til middagen så det bare er å steke det OG sendt en søknad
Nå sitter jeg og slapper av litt og lurer på hvor i all verden jeg gjorde av saftglasset mitt [emoji14] før jeg kjører av gårde for å hente frøkna i bhg