Skravletråd for oss prøvere!

Hva gjør dere på idag da?
Ikke noe spesielt. Men siden jeg har vært inne i hele dag, så dro jeg og mannen ut på en liten biltur ikveld. Kjørte litt rundt i byen og gikk en tur opp til Varden for å se på solnedgangen og tok noen bilder :) Men var iskald vind så vi var ikke oppe der til solen gikk helt ned. Været har vært litt ustabilt i dag, fra overskyet til snø og så til sol :p
Du da? En fin dag i dag?

Ikke noe spesielt. Men siden jeg har vært inne i hele dag, så dro jeg og mannen ut på en liten biltur ikveld. Kjørte litt rundt i byen og gikk en tur opp til Varden for å se på solnedgangen og tok noen bilder :) Men var iskald vind så vi var ikke oppe der til solen gikk helt ned. Været har vært litt ustabilt i dag, fra overskyet til snø og så til sol :p
Du da? En fin dag i dag?

Hatt en fin dag. Solen har endelig tittet frem:)
Så deilig med sol og ekstra energi.
Vaska bilen innvendig i ste. Det var et stort behov for det[emoji12]

Hatt en fin dag. Solen har endelig tittet frem:)
Så deilig med sol og ekstra energi.
Vaska bilen innvendig i ste. Det var et stort behov for det[emoji12]
Flink du har vært i dag da :) Man får så mye mer giv til å gjøre ting når solen titter frem enn når det er grått og trist.

Kan noen forklare meg det med fotokonkurransen? Er det ikke avstemmings poll der?
Jeg har ikke sett noen avstemningspoll... Har aldri vært med på sånne konkurranser her før så vet ikke hvordan det gjøres :)

Wow. Effektiviteten selv idag[emoji1360]
Ganske stolt av meg selv :D fått ryddet kjøkken og stue og, og nå har jeg nettopp klippet ut til et par luer og, som jeg skal sy. Må være vårværet som får opp energien litt :)

Er det bare meg som ikke sover? Er på nattevakt, og når den er ferdig har jeg sovet halvannen time på et døgn :confused: det var ikke meningen at jeg skulle på jobb, ble spurt idag, og så var jeg alene med Lilly så lite søvn på meg :p

God formiddag :)
Jeg som trodde snøen hadde dratt for denne gang, men nei da... Det har snødd mye nå i dag tidlig. Heldigvis er solen kommet frem og holder på å tine snøen, hører det sildrer i takrennene :)

Er det bare meg som ikke sover? Er på nattevakt, og når den er ferdig har jeg sovet halvannen time på et døgn :confused: det var ikke meningen at jeg skulle på jobb, ble spurt idag, og så var jeg alene med Lilly så lite søvn på meg :p

Fikk varsel på at du hadde skrevet her inne til umenneskelig tid, og tenkte hvorfor du var våken så sent/tidlig, men skjønner årsaken når du var på jobb. :P

Håper du hadde en god vakt og at du sover nå når du kom hjem. :) Viktig med mye søvn når man har en spire i magen! ;)

Back
Topp