* Skravletråd for langtidsprøverne *

Stor klem til deg Troillmor! Her ble også henvisningen fra fastlege til gyn borte. Man må tydeligvis bare ha det som tommelfingerregel at man ringer og sjekker at henvisninger har kommet fram, for det virker som det skjer OFTE! Veldig synd når man kanskje allerede har ventet lenge før man evt etterlyser, og SÅ skal man igjen kanskje måtte vente lenge på time :/ Håper dere får time raskt nå!
 
Det er veldig fine premier i oktober, så det er ekstra god grunn til å skravle. :D
 
Da må vi skravle masse:). Har nattevakt helg, så skravlingen kan by på vanskeligheter for meg..
 
Da må vi skravle masse:). Har nattevakt helg, så skravlingen kan by på vanskeligheter for meg..

Vi har mange planer i helgen, så jeg må nok skravle mer til uka igjen. :) Det er hele 6 premier for å være på topp 100, og så er det 3 ekstrapremier for å være på topp 30 (og man må også ha minst 1200 innlegg.) :)
 
Vi har mange planer i helgen, så jeg må nok skravle mer til uka igjen. :) Det er hele 6 premier for å være på topp 100, og så er det 3 ekstrapremier for å være på topp 30 (og man må også ha minst 1200 innlegg.) :)
Spennende:). Da skravler vi masse til uka;)
 
God morgen til dere :)
Sover vel kanskje nå, dere som har hatt nattevakt? ;)
 
Jeg har ikke nattevakt, jeg et på jobb :)
 
Jeg har kommet meg etter å sovet:). He he. En natt til før helg:D. I morgen skal jeg skrive under på ny arbeidskontrakt i ny jobb, blir deilig å slippe 3 skift❤️
 
Trøtt, sliten, lei, matt, oppgitt, lite motivert.

Omtrent sånn er jeg nå. Dagene blir uker, ukene blir måneder, og måneder blir år.

Eldste er skolegutt.
Yngste har lyst til å bli skolejentene, men det er tre år igjen til det da. Det er 2,5 år mellom dem, og det føles av og til som lenge det,

Og bittelille, som skulle vært rundt 8 mnd gammel nå, er jo ikke det, og blir deg noen gang en liten bonus på oss, så blir sldersforskjellen stor. Vi snakker minimum 4,5 år, men dagene blir til uker, blir til måneder, blir til år, så hvor lenge det blir anes ikke.
 
Trøtt, sliten, lei, matt, oppgitt, lite motivert.

Omtrent sånn er jeg nå. Dagene blir uker, ukene blir måneder, og måneder blir år.

Eldste er skolegutt.
Yngste har lyst til å bli skolejentene, men det er tre år igjen til det da. Det er 2,5 år mellom dem, og det føles av og til som lenge det,

Og bittelille, som skulle vært rundt 8 mnd gammel nå, er jo ikke det, og blir deg noen gang en liten bonus på oss, så blir sldersforskjellen stor. Vi snakker minimum 4,5 år, men dagene blir til uker, blir til måneder, blir til år, så hvor lenge det blir anes ikke.
Der er igrunn jeg å. Fryktelig lei... orker nesten ikke tanken på sex fordi jeg blir jo ikke gravid likevell.. fortsetter kunn fordi gubben ska slippe å få leve som en munk... hehe.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
 
Back
Topp