* Skravletråd for langtidsprøverne *

Jeg er på CD 69, og i går fikk jeg endelig positiv EL-test (igjen - jeg fikk det på CD 27 også, men det slapp ikke noe egg). Krysser fingrene alt jeg har for at egget omsider slipper nå og at vi snart kan bli ferdig med denne marerittsyklusen! Lykke til med testing når du finner det for godt, Abra Kadabra :)

Takk, og huff.. Så kjipt med en sånn syklus. Håper virkelig at egget slapp nå, og at det blir spire :)

Tvi tvi :)
 
Vel. Om noen synes det blir mye mas om spiren som aldri kommer, så er jo dette en løsning (tegneserie på dagbladet.no);

upload_2014-12-13_16-7-1.png
 
Er det noen tråd her som man kan skrive om sin utredning? Hadde det vært en idè med en festet tråd som het f. eks "min utredning"? Har funnet flere tråder, men de har jo stort sett bare 2-3 svar.
 
Har inntrykk av at mange som kommer inn her har spørsmål rundt utredning. Var i allefall derfor jeg begynte å henge her :)
 
Utredninger er forskjellige, avhengig av hva man finner, og hvilken gyn man har. Men, det er alltid interessant å dele erfaringer likevel, så en slik tråd kan man gjerne startet
 
Utredninger er forskjellige, avhengig av hva man finner, og hvilken gyn man har. Men, det er alltid interessant å dele erfaringer likevel, så en slik tråd kan man gjerne startet

Selvsagt er de forskjellige, men noen ledd er jo gjerne like. Jeg har bare hengt her et par måneder, men de samme trådene og spørsmålene dukker jo opp igjen, og igjen og igjen...
 
Ja, mye er likt. Og nettopp derfor er det greit å lese om hverandres erfaringer. Så start gjerne en slik tråd. Mange vil kunne dele. (og mange vil spørre likevel, men gjør det noe? Det er gjerne litt spesifikke ting man av og til lurer på)
 
Tenkte eg skulle prøve wild-jam denne syklusen. Noen som har positive/negative erfaringer med dette naturproduktet? Eg tenker jo mest sannsynlig at eg har for lite pogresteron, siden eg har så kort lutealfase. Hva syns dere, er det verdt å prøve det?
 
Det er ikke for sent, det er mye som kan/skal sås nå fremover :)

Hva anbefaler du?

Jeg flyttet det hit, i tilfelle det kan bli skravling ut av det. :p
 
Back
Topp