* Skravletråd for langtidsprøverne *

Kjipt!!

fra app
 
Prøv å få den flyttet!

Jeg fikk time den dagen vi skulle dra på ferie (egentlig uka før, men deretter brev om at den var flyttet) Jeg ringte og sa at det går ikke, og det endte med at jeg fikk time et par dager tidligere.
 
Det er jo ikke sikkert de har mulighet, men prøv i alle fall. I verste fall får du utsette den til du er tilbake. Utsette, ikke avlyse :)
 
Siste pergopille tatt.

Da er det bare å vente, el venter jeg rundt neste helg. Og denne gangen skal vi få lagt inn aksjer hyppig hele uken i forveien!
 
Gi de noen dager til, så ringer du først legen å spør om han har sendt henvisningen, så ringer du St. Olav å hører om de har fått den. Men det tar ofte 1-1,5 måneder før man hører noe har jeg erfart. Litt etter hvilken avdeling du skal på.
Skal gi dem ut denna uka som kommer, el hvertfall vente til slutten av denna uka her... er planen.
 
Henvisninger kan bli borte, det ble mine...
 
Da fikk jeg mensen i går og i natt så våknet jeg av ekstreme smerter. Trodde følte nesten som livmoren og eggstokkene skulle blø ihjel har aldri hatt så ekstreme smerter før. Er så glad jeg har fått legetime til henvisning:)
 
Huff da, det hørtes ikke godt ut!

Her er det tid for pergo-el. enn så lenge ikke noe som tyder på det da. Litt småvondt i eggstokkene, trykkømfintlige, merket det litt i morges kan man si...

Men ikke i nærheten av de "varmeflaske-behov og voooondt" el-smertene jeg fikk sist. Ikke har jeg fått positiv el test enda heller.
 
God morgen, folkens!
 
Go morran til alle de flotte prøverjentene

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
 
God morgen! Her har vi sovet lenge i dag. Ble sittende oppe til kl 3 med bryllupsalbum. Har planer om å få det ferdig til jul, så bare å sparke seg selv i rumpa ;) Gjesp!
 
Da fikk jeg mensen i går og i natt så våknet jeg av ekstreme smerter. Trodde følte nesten som livmoren og eggstokkene skulle blø ihjel har aldri hatt så ekstreme smerter før. Er så glad jeg har fått legetime til henvisning:)
Så det er her du gjemmer deg! ;) Hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt, sender deg en klem :(
 
Jeg ser to år blinke i horisonten...

Det er ikke før i november da, men vi er da halvveis i september nå. Går det ikke denne gangen er siste pergo i oktober, og lykkes ikke den sitter vi hos gyn for å høre om veien videre i november...
 
Back
Topp