Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjedeligBlææh. Trodde det var i dag jeg skulle til legen, men er jo ikke før den 18
Sent from my HTC One mini 2 using BV Forum mobile app
Ja, er det. Så må jeg mest sannsynlig avbestille den. Siden jeg drar til Syden den dagen!Kjedelig
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Skal gi dem ut denna uka som kommer, el hvertfall vente til slutten av denna uka her... er planen.Gi de noen dager til, så ringer du først legen å spør om han har sendt henvisningen, så ringer du St. Olav å hører om de har fått den. Men det tar ofte 1-1,5 måneder før man hører noe har jeg erfart. Litt etter hvilken avdeling du skal på.
Noen som har erfaring med klinikken i pilestredet i oslo ?
Så det er her du gjemmer deg! Hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt, sender deg en klemDa fikk jeg mensen i går og i natt så våknet jeg av ekstreme smerter. Trodde følte nesten som livmoren og eggstokkene skulle blø ihjel har aldri hatt så ekstreme smerter før. Er så glad jeg har fått legetime til henvisning
Ja. Nå har vi prøvd i over 1 år. Så her gjemmer jeg meg ja hvordan går det med deg da?Så det er her du gjemmer deg! Hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt, sender deg en klem