* Skravletråd for langtidsprøverne *

Ja. Nå har vi prøvd i over 1 år. Så her gjemmer jeg meg ja hvordan går det med deg da?:)
Mja, siden jeg har måttet dumpe innom her, går det vel egentlig ikke så bra prøve-messig i alle fall.. :p Men holder motet oppe og håper på hjelp hos gyn! :)
 
Jeg ser to år blinke i horisonten...

Det er ikke før i november da, men vi er da halvveis i september nå. Går det ikke denne gangen er siste pergo i oktober, og lykkes ikke den sitter vi hos gyn for å høre om veien videre i november...
Æsj, ja, den er verre.. :/ Hva er alternativene hvis pergo ikke funker? Dere får vel kanskje ikke prøverør gjennom det offentlige siden dere har to fra før, eller hvordan fungerer det? Gå privat?
 
Æsj, ja, den er verre.. :/ Hva er alternativene hvis pergo ikke funker? Dere får vel kanskje ikke prøverør gjennom det offentlige siden dere har to fra før, eller hvordan fungerer det? Gå privat?

I det offentige får vi ikke, og privat er lite aktuelt. Rett og slett, det blir hjemmeprøving på oss, men jeg vil gjerne prøve progestreon, evt femar i stedet for pergo
 
I det offentige får vi ikke, og privat er lite aktuelt. Rett og slett, det blir hjemmeprøving på oss, men jeg vil gjerne prøve progestreon, evt femar i stedet for pergo
Skjønner det! Høres ut som en plan, om ikke annet :)
 
Noe tilsvarende effekt, men andre virkemidler. Visstnok verd å prøve, sier Lykkeliten, jeg må bare lese meg opp på det hun linket til :)

Du får etter hvert finne det ut selv. Jeg vil ikke pushe medisiner kjenner jeg. :p

Jeg håper fortsatt pergo skal gjøre susen for deg. :)
 
Det håper jeg også
 
Har time mandag 29:) men da kommer jeg til en vikar. Men ho er kjempe flink :) skulle jeg komme til fastlegen min hadde han ikke ledig før uti oktober og da har jeg begynt å jobbe igjen.
Så bra! Lykke til :D
 
Henvisninger kan bli borte, det ble mine...

Veldig gla for tipset om å ta kontakt med først lege, så hennvisningsplassen...
for ser ut som det ble veldig nødvendig *Sukk*
 
Sitter og er både litt redd og lei meg... Tok kontakt med legen min og fikk beskjed om at JA; hennvisninga mi var sendt, ikke til St Olavs som jeg hadde innbilt meg... men til Medicus i samme by.
- Greit nok det, tok kontakt med Medicus for å høre om hvordan vi lå an i køa osv... men dem hadde selvfølegelig ikke sett snurten av henvisninga vår :(:mad:o_O:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017 dem lurte på om den evnt hadde blitt sendt til St. Olavs...?

Så nå har jeg sendt ny hennvenelse til legen min på pasientkontoen min og har planer om å kontakte St. Olavs... bare sånn for sikkerhetsskyld!!! Om jeg bare kunne finne kontaktinfo til - den delen av/- klinikken på sykehuset der.

Kjenner jeg er frustrert og lei meg... har ikke vi venta lenge nok snart? Vi som ikke skulle hatt tanker rundt prøving men kost oss med en snart etåring :sad010:sad010:sad010:sad010 Just my luck :sad015
 
Sitter og er både litt redd og lei meg... Tok kontakt med legen min og fikk beskjed om at JA; hennvisninga mi var sendt, ikke til St Olavs som jeg hadde innbilt meg... men til Medicus i samme by.
- Greit nok det, tok kontakt med Medicus for å høre om hvordan vi lå an i køa osv... men dem hadde selvfølegelig ikke sett snurten av henvisninga vår :(:mad:o_O:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017 dem lurte på om den evnt hadde blitt sendt til St. Olavs...?

Så nå har jeg sendt ny hennvenelse til legen min på pasientkontoen min og har planer om å kontakte St. Olavs... bare sånn for sikkerhetsskyld!!! Om jeg bare kunne finne kontaktinfo til - den delen av/- klinikken på sykehuset der.

Kjenner jeg er frustrert og lei meg... har ikke vi venta lenge nok snart? Vi som ikke skulle hatt tanker rundt prøving men kost oss med en snart etåring :sad010:sad010:sad010:sad010 Just my luck :sad015

Så unødvendigmye styr!

Mine henvisninger ble jo "borte" i datasystemt til gyn, viste det seg
 
Så unødvendigmye styr!

Mine henvisninger ble jo "borte" i datasystemt til gyn, viste det seg

Ja er skikkelig kiipern... nedtur diluks... håpa jo å høre at brevet med svar fra henvisninga var rett om hjørnet.
Sinna på kroppen min å, for at den ikke skjønner hvordan å bli gravid. Og når den for ei gangs skyld går raskt(veldig raskt for vår historikk hvertfall med at spira satt på 3 pp) så var det jo for godt til å være sant. Og ikke nok med at svangerskapet gikk galt... kroppen rundlurte meg med voksende mage, kvalme gravid lukte og smakssans i flere uker før vi fikk no hint om at noe muligens kunne være galt men på en måte som fint ikke nødvendigvis trengte å bety no galt heller, samt holde symptomene oppe og igang i 3-4 uker før de begynner å ta av ETTER jeg fødte bittelille.... GRRRRR ikke veldig gla i kroppen min for øyeblikket....

Sorry frustrasjonsnivået her nå... må bare ha det ut en plass...
 
Back
Topp