Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har plass til vogn i gangen, men det er så "ryddig og fint" når gangen er tom synes jeg. Det endrer seg vel raskt.
Ok. Vi har nettopp starta prosessen vi da... utsatte det hele litt pga flytting å sånt, var hos ny fastlege på onsdag og fikk henvisning videre... så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på brev,
Hehe.... ryddig og fint.... ser for meg gangen vår.
Der er en benk til å sitte på. Der er ei ukes SFO-produkjson av tegninger på den. Og noe reklame tror jeg.
Det henger mye klær der. vi er fire. De to små har mange klær, serlig hun. Og de har dresser. Og sko, sko, SKO og støvler og vintersko og sommersko og sandaler og... ja..
Også sand. ei sandkasse, og sånne små svarte gummigreier fra kunstgressbane.
ei vogn kan på ingen måte forkludre inntrykket denne gangen gir...
Ok. Vi har nettopp starta prosessen vi da... utsatte det hele litt pga flytting å sånt, var hos ny fastlege på onsdag og fikk henvisning videre... så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på brev,
Hahaha.. Jeg har lyst til å bygge gangen vår større, med stooooore gulv-til-tak-skap som har plass til alt av rot. Det er på planen vår. Men det kan være en stund til.
Har du forresten sett at jeg har svart deg i Felles Skravle tråden nå da?
Tror det?
Svar på hva, forresten?
Leggetidher nå, skravles senere.
Håper jeg å Sara og Lykkeliten_86
er så lei av å prøve uten resultat... nye fastlegen henviste meg hvertfall vidre uten krangling
Direkte til Trondheim... noen av dere som har erfaringer derfra???
du får listeoppdatere i morgen
Bodde i Vestfold jeg å, fra jeg ble født i 82, til nå i juli, da flytta vi oppover til Nord Trøndelag.Nei, jeg bor i Vestfold.
Nei, jeg bor i Vestfold.
Ja, nå var det jo oppdatering kl. 19 et eller annet, så det er vel før jeg står opp i morgen tidlig.
Får bare krysse alt uten om beina i håp om at trønderne er flinke til å få ting unna.og jeg bor på vestlandet. ikke kunnskap om trondheim nei.
Får bare krysse alt uten om beina i håp om at trønderne er flinke til å få ting unna.
Noen av dere som kan forklare meg hva de gjør på gu undersøkelse når man blir henvist med tanke på endometriose?
Sent from my HTC One mini 2 using BV Forum mobile app