* Skravletråd for langtidsprøverne *

Ok. Vi har nettopp starta prosessen vi da... utsatte det hele litt pga flytting å sånt, var hos ny fastlege på onsdag og fikk henvisning videre... så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på brev,
 
Vi har plass til vogn i gangen, men det er så "ryddig og fint" når gangen er tom synes jeg. :p Det endrer seg vel raskt.

Hehe.... ryddig og fint.... ser for meg gangen vår.

Der er en benk til å sitte på. Der er ei ukes SFO-produkjson av tegninger på den. Og noe reklame tror jeg.

Det henger mye klær der. vi er fire. De to små har mange klær, serlig hun. Og de har dresser. Og sko, sko, SKO og støvler og vintersko og sommersko og sandaler og... ja..

Også sand. ei sandkasse, og sånne små svarte gummigreier fra kunstgressbane.

ei vogn kan på ingen måte forkludre inntrykket denne gangen gir...
 
Ok. Vi har nettopp starta prosessen vi da... utsatte det hele litt pga flytting å sånt, var hos ny fastlege på onsdag og fikk henvisning videre... så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på brev,

Jeg var hos fastlegen i mai, og gyn i juli, og altså nå igang med første pergokur.
 
Hehe.... ryddig og fint.... ser for meg gangen vår.

Der er en benk til å sitte på. Der er ei ukes SFO-produkjson av tegninger på den. Og noe reklame tror jeg.

Det henger mye klær der. vi er fire. De to små har mange klær, serlig hun. Og de har dresser. Og sko, sko, SKO og støvler og vintersko og sommersko og sandaler og... ja..

Også sand. ei sandkasse, og sånne små svarte gummigreier fra kunstgressbane.

ei vogn kan på ingen måte forkludre inntrykket denne gangen gir...

Hahaha.. Jeg har lyst til å bygge gangen vår større, med stooooore gulv-til-tak-skap som har plass til alt av rot. Det er på planen vår. Men det kan være en stund til.

Har du forresten sett at jeg har svart deg i Felles Skravle tråden nå da?
 
Ok. Vi har nettopp starta prosessen vi da... utsatte det hele litt pga flytting å sånt, var hos ny fastlege på onsdag og fikk henvisning videre... så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på brev,

Håper du får time raskt. :)
 
Hahaha.. Jeg har lyst til å bygge gangen vår større, med stooooore gulv-til-tak-skap som har plass til alt av rot. Det er på planen vår. Men det kan være en stund til.

Har du forresten sett at jeg har svart deg i Felles Skravle tråden nå da?

Tror det?

Svar på hva, forresten?

Leggetidher nå, skravles senere.
 
Håper jeg å Sara og Lykkeliten_86
er så lei av å prøve uten resultat... nye fastlegen henviste meg hvertfall vidre uten krangling
Direkte til Trondheim... noen av dere som har erfaringer derfra???
 
Håper jeg å Sara og Lykkeliten_86
er så lei av å prøve uten resultat... nye fastlegen henviste meg hvertfall vidre uten krangling
Direkte til Trondheim... noen av dere som har erfaringer derfra???

Nei, jeg bor i Vestfold.
 
Nå må jeg hente mannen! God natt! :)
 
du får listeoppdatere i morgen
 
du får listeoppdatere i morgen

Ja, nå var det jo oppdatering kl. 19 et eller annet, så det er vel før jeg står opp i morgen tidlig.
 
Ja, nå var det jo oppdatering kl. 19 et eller annet, så det er vel før jeg står opp i morgen tidlig.

regner med det blir sånn morgenoppdatering ja :) Som du kan lage liste av når du står opp

Så kan jeg vite hvordan det ser ut

Nå SKAL jeg legge meg

Natta
 
og jeg bor på vestlandet. ikke kunnskap om trondheim nei.
Får bare krysse alt uten om beina i håp om at trønderne er flinke til å få ting unna.
 
Får bare krysse alt uten om beina i håp om at trønderne er flinke til å få ting unna.

Ja, la oss håpe på det. Ventetid på gyn-time til utredning varierer veldig. Ca 3 mnd er joganske vanlig, har vært det historisk og slik jeg forstår fortsatt, men jeg fikk jo altså time på en måned (og da hadde henvisningami vært rotet bort halve tiden...)

Også har vi jo ei inne på fs som har fått beskjed om at hun får time om et år!
 
Noen av dere som kan forklare meg hva de gjør på gu undersøkelse når man blir henvist med tanke på endometriose?

Sent from my HTC One mini 2 using BV Forum mobile app
 
Vi ble henvist m førstemann... ikke fordi dem mistenkte verken det ene eller andre. Var på et time med med en liten samtale, så innvendig ul og blodprøver... lenger kom vi ikke den gangen... eldste sin spire satt før neste time som var et par mnd etter... så fikk egentlig ikke no særlig ut av det den gangen. Nå er vi henvist til utredning igjen, lang tid sprøere på de to første og mista nr 3.... så går å venter på brev forhåpentligvis med time snart! Forj... å vente

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
 
Noen av dere som kan forklare meg hva de gjør på gu undersøkelse når man blir henvist med tanke på endometriose?

Sent from my HTC One mini 2 using BV Forum mobile app

De kan forsøke å se om de kan se noe ved en vanlig GU (jeg tror det noen ganger kan være små forandringer på livmortappen) og ved UL, men det er sjelden man ser noe ved disse undersøkelsene i forhold til endo. De kan rekvirere MR-bilder dersom de mistenker noen varianter av endo som er synlig på disse bildene, men i de aller fleste tilfellene må man ha laparoskopi (operasjon med et kamera inn i magen) for å se etter endometriose. Dersom de finner endometriose ved laparoskopi vil de vanligvis forsøke å brenne det bort samtidig som de utreder. Det er kun hvis endometriosen er stor eller vanskelig å få bort at de eventuelt må sette opp en operasjon nummer to.

Dersom du har noen konkrete spørmål om endometriose så er det gratis å spørre ekspertene på Endometrioseforeningen; http://endometriose.no/
 
Back
Topp