Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trippel dose og ikke trøtt?! Heldige deg! Jeg tar 1 dose pr dag og er helt ødelagt.. Sovner etter jobb og er klar for å legge meg kl 21.. Så i kveld har jeg vært leenge oppeAltså, forumreglene er de samme bestandig. Men det er flere som følger med på at man faktisk følger reglene dersom man ligger an til å vinne premier.
Blir du trøtt av Crinone? Hmm.. Det har jeg ikke merket at jeg blir av progesteron enda jeg tar trippel-dose nå. Haha.. Jaja. Du får sove godt!
Tja. Grus og asfalt aller mest. Og en del snø. Ikke så mye skog.
Sara??? Telefon med mamma eller måtte du steppe inn med ungene?
Har sett på simo jeg også. (dog, det står 2013-modeller på siden, gjør det ikke?)
Men der er det ikke aktuelt med svingehjul, og de er kjent for å være store og tunge. Stor og solid er bra, tungt er... ikke alltid like godt.
Trippel dose og ikke trøtt?! Heldige deg! Jeg tar 1 dose pr dag og er helt ødelagt.. Sovner etter jobb og er klar for å legge meg kl 21.. Så i kveld har jeg vært leenge oppe
Ha en fortsatt fin skravle-kveld da
Sendt fra iPhone
Telefon, og da byttet jeg ikke trår, jeg småskravlet, men bare i en. Det var felles.
Fant ut at skravletråd og mat var dum kombo... trenger jo fader meg henda til å spise
Er det mye bivirkninger av hormoner og diverse som noen av dere går på???
Snø, der er det forskjell på svingevogner
Noen er gode. Noen er ikke. Noen har mulighet til å bytte til vinterhjul. Store svingehjul er bedre enn små på alt annet enn asfat, synes jeg. Låsbare er en selvfølge.
Men 20 minutter trilling i 10-15 cm slaps med en 2-åring når man her godt gravid med bekkenløsning er ikke å anbefale... hverken svingehjul eller ikke, tror jeg...
Bortsett fra det funka vogna mi fint på Bergensvinter, hvor snøen KOMMER, men ikke LIGGER, store mengder nysnø ungikk jeg (gikk heller i veien) men slaps ble det jo fort da...
Det er noe annet enn østlansviner, men stabil snø eller hva jeg skal si, som er fast, måket og grei, det er jo lett å trille på, det er nysnø og høy snø som er slitsomt
Ah. Nei, da er det uaktuelt. Nå glemte jeg å se på 2014 Emmaljunga.
Er det mye bivirkninger av hormoner og diverse som noen av dere går på???
Du må prøve da. Mange digger jo simo. De er store og gode da. Det er de. Hvorvidt tung betyr noe avhenger av hvor ofte du har tenkt å løfte den. Inn og ut av bil? skal den opp og ned trapp til huset?
Vi har trapp med 7 trinn eller noe sånn fra huset til parkeringsplassen. Jeg ser for meg at vogna står inne, utenom når vi er på tur eller baby sover ute. Men inne på natta og sånn. Da må den inn og ut. Jeg kan glatt komme til å få lagt "trilleplanker" på ene siden, trappa er bred nok til det. Men, tung spiller inn. Og hvor lett det er å manøvrere den opp og ned trapp. Ikke så mye bil, til det har jeg zapp'en. Med adapter til maxicosi-stolen, dersom vi fortsatt kan ha den til babyen (det spørs litt hvor lang tid det tar å lage denne babyen, den er 6 år gammel nå stolen) og når ungen vokser ut av babystolen, vel, da har vi zappen likevel. sånn til når vi skal på helsestasjonen eller på butikken. med bil, når vi triller tar vi storevogna.
Her er det varierende hvordan snø det er. Mildt her langs med kysten, men hvis det blir ordentlig kaldt kan det ligge. Jaja. Jeg får prøvetrille.
Så lenge den ligger er det jo greit. Det er disse morgenene du våkner til 40 cm nysnø.
som er redusert til 15 cm slaps innen det er trilleturtid.
Det er muligens et vestlandsfenomen?
På kvelden regner det nesten bort, før det typisk fryser på på natta, så det blir et tynt, ujevnt lag av frosset slaps. som det sikkert snør på igjen, før det regner litt mer...
Ingen trapp. Aner ikke hvor vognen skal stå inne. Kan vognen stå i garasjeboden og vognbagen bli med inn kanskje? Eller er det pes?
Bil. Tja. Det blir vel ikke så mye det heller. Vi drar jo mest utpå i båt (ikke aktuelt med vogn med på båttur) og på hytteturer, eller på middagsbesøk. Ikke noe voldsomt behov for vogn. Tja, på hyttetur kan det være aktuelt da, men jeg må vel ganske raskt få en liten trille uansett.
Neida, det er sånn her også. Det er ikke veldig stabilt her heller, og det kan smelte raskt når det kommer i gang og så blir det slaps. Mannen omtrent "løper ut" for å få måkt den lange innkjørselen vår så vi ikke plutselig får sånne isete slapsespor som blir der 2 uker til neste smelting.
Mange gjør det slik, det funker fint det. Såfremt du da har en bag du greit klarer bære ut med babyen oppi og feste på hjulsettet. Senere når de skal over i sportsvogn blir det mer pes sånn i starten, altså når baby er 6 mnd, og ikke kan stå, og det typisk da er blitt vinter siden vi får unger på vår&sommer nå, så du kan ikke sette den fra deg, så du må la baby være inne mens du går ut og setter på setet før du setter ungen oppi om du ikke klarer gjøre det også med baby i. Når de blir eldre, og står, er det vår igjen, og alt er lettere
Vi har stor gang.
Ok, den blir trang med vogn, siden den har ei dør på hver vegg, men det er det som blir logisk. Vi hadde bitteliten gang der vi bodde før, og likevel vogna inne. Bare tre trappetrinn ned der da, men de var ganske HØYE hver av dem.
Ikke det vi andre forbinder med "østlandsvinter" altså, som antakelig egentlig er indre østland...