* Skravletråd for langtidsprøverne *

Men siden du ikke ble tenåringsmamma (de må jo lage vogner til dem også...) hva ser du som du liker da?

Jeg vet ikke. Jeg synes egentlig ikke det var så spennende farger, og jeg vet liksom ikke helt hva jeg vil ha. Bortsett fra det med at jeg synes det var litt søtt med figurer inne i taket. Jeg vil ha "stor vogn" med fire vanlige hjul. Tja. Mer vet jeg egentlig ikke enda.
 
Vis vedlegget 71823

Noen av vognene har mønster inne i taket. Sånn som babyen kan titte på. De fleste har bare ensfarget hvitt trekk. Jeg synes det er litt søtt med figurer inne i taket.

Men fargeutvalget er jo i alle hovedsak grått-svart-hvitt-lysegrått.

fargevalget til emmaljunga 2015 er... TRIST
 
fargevalget til emmaljunga 2015 er... TRIST

Ja, det var det jeg tenkte og. Emmaljunga er det merket jeg har likt best, men kanskje jeg må se på noe annet.
 
Og sånn slafsevær som det er gjerne her både på høst, vinter, vår - så er det uaktuelt med en lys og skitten vogn.
 
Jeg vet ikke. Jeg synes egentlig ikke det var så spennende farger, og jeg vet liksom ikke helt hva jeg vil ha. Bortsett fra det med at jeg synes det var litt søtt med figurer inne i taket. Jeg vil ha "stor vogn" med fire vanlige hjul. Tja. Mer vet jeg egentlig ikke enda.
Jeg er veldig, veldig, veldig usikker på fire vanlige, eller to svinge

Jeg hadde to svinge sist, og like det.
 
Jeg er veldig, veldig, veldig usikker på fire vanlige, eller to svinge

Jeg hadde to svinge sist, og like det.

Hehe.. Ja, jeg får vel teste litt etter hvert. Men da skal jeg ha stor mage.
 
Ja, det var det jeg tenkte og. Emmaljunga er det merket jeg har likt best, men kanskje jeg må se på noe annet.

Jeg liker bedre 2014-fargene, som vel er i salg til litt utpå våren før 2015-modellene tar over?
 
Hehe.. Ja, jeg får vel teste litt etter hvert. Men da skal jeg ha stor mage.

Det avhenger av hvor du skal trille. asfalt er svinge gull.

Snø og skog.... not so mush

grusvei, avhengig av hvor "grov"
 
Jeg liker bedre 2014-fargene, som vel er i salg til litt utpå våren før 2015-modellene tar over?

Ja. Jeg så på SIMO vognene nå, mer farger der.
 
Det avhenger av hvor du skal trille. asfalt er svinge gull.

Snø og skog.... not so mush

grusvei, avhengig av hvor "grov"

Tja. Grus og asfalt aller mest. Og en del snø. Ikke så mye skog.
 
Sara??? Telefon med mamma eller måtte du steppe inn med ungene?
 
Heisann... noen i skravletråden fortsatt???
Første gang jeg er innom den.
 
Nå gikk d opp ett lys for meg! Har lurt litt på hvordan noen klarer 1800+ innlegg på en mnd :p Nå følte jeg meg passe blond ;);)



Sendt fra iPhone

Vi må bare skravle. Vi skravler mest i "Felles skravle" under 2015. Men det er ikke bare bare, for du kan ikke skravle med deg selv. Om du skriver flere innlegg på rad (uten å quote forskjellige andre innlegg) så "spammer" du - og da blir du diskvalifisert og i verste fall utestengt fra BV.
 
Vi må bare skravle. Vi skravler mest i "Felles skravle" under 2015. Men det er ikke bare bare, for du kan ikke skravle med deg selv. Om du skriver flere innlegg på rad (uten å quote forskjellige andre innlegg) så "spammer" du - og da blir du diskvalifisert og i verste fall utestengt fra BV.
Såpass, seriøse greier dette her skjønner jeg! Må inn å sjekke felles skravle 2015 i morgen da, nå har crinonen fått overtaket på meg og jeg er klar for å stupe inn i drømmeverden ;)


Sendt fra iPhone
 
Såpass, seriøse greier dette her skjønner jeg! Må inn å sjekke felles skravle 2015 i morgen da, nå har crinonen fått overtaket på meg og jeg er klar for å stupe inn i drømmeverden ;)


Sendt fra iPhone

Altså, forumreglene er de samme bestandig. Men det er flere som følger med på at man faktisk følger reglene dersom man ligger an til å vinne premier.

Blir du trøtt av Crinone? Hmm.. Det har jeg ikke merket at jeg blir av progesteron enda jeg tar trippel-dose nå. :p Haha.. Jaja. Du får sove godt! :)
 
Ja. Jeg så på SIMO vognene nå, mer farger der.

Har sett på simo jeg også. (dog, det står 2013-modeller på siden, gjør det ikke?)

Men der er det ikke aktuelt med svingehjul, og de er kjent for å være store og tunge. Stor og solid er bra, tungt er... ikke alltid like godt.
 
Back
Topp