Aj aj aj...
Mamma er sånn. Vi snakker lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aj aj aj...
Men siden du ikke ble tenåringsmamma (de må jo lage vogner til dem også...) hva ser du som du liker da?
Vis vedlegget 71823
Noen av vognene har mønster inne i taket. Sånn som babyen kan titte på. De fleste har bare ensfarget hvitt trekk. Jeg synes det er litt søtt med figurer inne i taket.
Men fargeutvalget er jo i alle hovedsak grått-svart-hvitt-lysegrått.
Mamma er sånn. Vi snakker lenge.
fargevalget til emmaljunga 2015 er... TRIST
Jeg er veldig, veldig, veldig usikker på fire vanlige, eller to svingeJeg vet ikke. Jeg synes egentlig ikke det var så spennende farger, og jeg vet liksom ikke helt hva jeg vil ha. Bortsett fra det med at jeg synes det var litt søtt med figurer inne i taket. Jeg vil ha "stor vogn" med fire vanlige hjul. Tja. Mer vet jeg egentlig ikke enda.
Jeg er veldig, veldig, veldig usikker på fire vanlige, eller to svinge
Jeg hadde to svinge sist, og like det.
Ja, det var det jeg tenkte og. Emmaljunga er det merket jeg har likt best, men kanskje jeg må se på noe annet.
Hehe.. Ja, jeg får vel teste litt etter hvert. Men da skal jeg ha stor mage.
Jeg liker bedre 2014-fargene, som vel er i salg til litt utpå våren før 2015-modellene tar over?
Det avhenger av hvor du skal trille. asfalt er svinge gull.
Snø og skog.... not so mush
grusvei, avhengig av hvor "grov"
Heisann... noen i skravletråden fortsatt???
Første gang jeg er innom den.
Skravler med Sara. Hun vil vinne stellevesken i august, og det vil egentlig jeg og, men jeg ligger ikke i rute.
Nå gikk d opp ett lys for meg! Har lurt litt på hvordan noen klarer 1800+ innlegg på en mnd Nå følte jeg meg passe blond
Sendt fra iPhone
Såpass, seriøse greier dette her skjønner jeg! Må inn å sjekke felles skravle 2015 i morgen da, nå har crinonen fått overtaket på meg og jeg er klar for å stupe inn i drømmeverdenVi må bare skravle. Vi skravler mest i "Felles skravle" under 2015. Men det er ikke bare bare, for du kan ikke skravle med deg selv. Om du skriver flere innlegg på rad (uten å quote forskjellige andre innlegg) så "spammer" du - og da blir du diskvalifisert og i verste fall utestengt fra BV.
Såpass, seriøse greier dette her skjønner jeg! Må inn å sjekke felles skravle 2015 i morgen da, nå har crinonen fått overtaket på meg og jeg er klar for å stupe inn i drømmeverden
Sendt fra iPhone
Ja. Jeg så på SIMO vognene nå, mer farger der.