PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Kan det være at du har målt begge deler? Tror begge er standard på offentlig utredning, AMH (eggreserver) og FSH (funksjon/kvalitet). FSH er, slik jeg har forstått det, viktigere enn eggreservene mtp ivf/graviditet
Var jo på utredning privat, og der målte de kun AMH, så fikk rekvisisjon på FSH og et par andre fra Porsgrunn. Men trengte ikke å ta AMH på nytt.
Jeg syns det er ganske tungt å prøve så lenge uten positiv test, så gleder meg til vi får komme inn på samtale. Er veldig i tenkeboksen angående å kanskje starte i mai/juni uansett, da privat om vi ikke kommer inn offentlig før den tid. Veksler veldig mellom å føle at vi fint kan prøve litt lenger selv og på å bare ville komme i gang med ivf så raskt som mulig, men det rasjonelle i meg sier at vi skal prøve minst 18 mnd før vi velger privat IVF i alle fall
Ååååå ja FSH er bittelitt høy, men virker ikke som det var veldig ille. AMH var bare på 5... Enig med deg, det er tungt å prøve så lenge uten så mye som en skygge på testene. Det føles helt umulig at det skal skje naturlig. Hvorfor skal det plutselig gå liksom... men samtidig vet jeg jo, hvis jeg skal tenke rasjonelt, at det plutselig kan gå Mannen tror det kan ha klaffet denne gangen, han føler at vi traff så godt, men jeg vet jo at vi har truffet godt så og si alltid!
Som du sier, når det først ser ut til å bli IVF, så vil jeg på en måte bare komme igang! Det blir ikke privat på oss nå, men hvis vi hadde god nok råd, så hadde jeg bare kjørt på med et privat forsøk i ventetiden!