* Skravletråd for langtidsprøverne *

Inn i PP9 i denne omgangen :) (dere vet jo det egentlig er over 50)

8 prøvemåneder uten en kjemisk engang, tidligere har jeg i alle fall hatt en kjemisk eller tidlig SA.

Begynner å lure om det er skjedd noe skikkelig galt en plass i systemet til en av oss, må vel bare smøre meg med tålmodighet.
Eller håper på å vinne i lotto, så skulle jeg dratt rett på privat IVF. (Må jo til annen by og greier, blir fort dyrt)
Ligger en offentlig og her i Tromsø, regner med vi havner der på nyåret om ikke noe skjer.
 
Som jeg håper for dere alle:smiley-angelic001:Heartred
 
Hvordan går det, jenter..? :)

5dpo, har hatt et merkelig trykk i magen siden i går. Håper på at gullegget greide feste seg denne gang :D
Ville vært fantastisk med termin i mai, samtidig så ufattelig typisk om det skulle gå AKKURAT den måneden vi er blitt henvist til assistert på st Olavs :')
 
Hvordan går det, jenter..? :)

5dpo, har hatt et merkelig trykk i magen siden i går. Håper på at gullegget greide feste seg denne gang :D
Ville vært fantastisk med termin i mai, samtidig så ufattelig typisk om det skulle gå AKKURAT den måneden vi er blitt henvist til assistert på st Olavs :')
Håper også det er gullegget ditt som kommer :) :) :)
7 DPO her, kunne nesten med streksyn skimte noe svakt når jeg la godvilje til for å ville se noe på testen :p :p
Hadde vært gøy om det klaffet for dere nå :)
 
Håper også det er gullegget ditt som kommer :) :) :)
7 DPO her, kunne nesten med streksyn skimte noe svakt når jeg la godvilje til for å ville se noe på testen :p :p
Hadde vært gøy om det klaffet for dere nå :)

Ooh, har du bilde av den?

Hadde vært gøy om det klaffet nå, ja! Ivf er kostbare saker, så hadde vært helt ok å slippe unna det. Fikk spylt opp egglederne denne syklusen, så er jo en liten forhøyet sjanse for graviditet :)
 
Ooh, har du bilde av den?

Hadde vært gøy om det klaffet nå, ja! Ivf er kostbare saker, så hadde vært helt ok å slippe unna det. Fikk spylt opp egglederne denne syklusen, så er jo en liten forhøyet sjanse for graviditet :)
Har og hørt at skylling kan hjelpe, og kan man unngå IVF er det vel alltids greit det ja :) :)
Den ligger både i dagboken og IKM uke 36, men her er den en gang til :) :)

118536092_308404447062181_72992412386859248_n.jpg
 
Har og hørt at skylling kan hjelpe, og kan man unngå IVF er det vel alltids greit det ja :) :)
Den ligger både i dagboken og IKM uke 36, men her er den en gang til :) :)

Vis vedlegget 334064

Åh, Jeg må ha greid å hoppe over den :p Jeg trooor jeg ser det du mener, men litt usikker om det er fordi jeg ønsker se strek for deg :p blir spennende å se fremover!
 
Hei dere. Vi går straks inn i pp12 og har dermed prøvd i nesten et år. Vi har nettopp fått tilbake svaret på sædprøve, men skjønner lite av det. Har noen av dere erfaringer med dette? Hvilken betydning det faktisk har? For vår del ser det ut som antall/mengde er på topp, men at det er helt på det nedre innenfor referanseområdet på bevegelighet. Noen erfaringer? Skikkelig vondt å bli sittende før helgen med noe vi ikke forstår...
 
Prøver å holde prøvermotet oppe, har ikke gitt helt opp. Men nå bikker vi datoen for 4år med prøving, så er det hardt å finne motivasjon.

Siden jeg har prøvd det aller meste av gode råd, har vi innsett at det nok er svømmerne som sliter.

Evig takknemlig for forumet her og skrive med andre som også forstår at det er et slags traume å prøve år inn og år ut.
 
Prøver å holde prøvermotet oppe, har ikke gitt helt opp. Men nå bikker vi datoen for 4år med prøving, så er det hardt å finne motivasjon.

Siden jeg har prøvd det aller meste av gode råd, har vi innsett at det nok er svømmerne som sliter.

Evig takknemlig for forumet her og skrive med andre som også forstår at det er et slags traume å prøve år inn og år ut.
Det er absolutt traume og prøve i årevis ja :(
Sender over gode tanker og masse babystøv :) :)
 
Det er absolutt traume og prøve i årevis ja :(
Sender over gode tanker og masse babystøv :) :)
Jeg har alltid hatt medfølelse når noen sliter med å få barn, men jeg har aldri sett for meg den psykiske terroren som skjer :Heartbigred
 
Jeg har alltid hatt medfølelse når noen sliter med å få barn, men jeg har aldri sett for meg den psykiske terroren som skjer :Heartbigred
Ja er helt enig. Kommentarer som Åja dere har bare 1 barn dere/bare henne, Skal ikke prøve på flere da?
Når skal hun få søsken da? Du må bare stresse ned så blir det å gå, Du må ikke tenke så mye på at dere vil ha barn for da blir det å skje......

Sikkert opplevd flere lignende selv av disse du og dere andre også :) :) :) :)
sender klemmer :)
 
Prøver å holde prøvermotet oppe, har ikke gitt helt opp. Men nå bikker vi datoen for 4år med prøving, så er det hardt å finne motivasjon.

Siden jeg har prøvd det aller meste av gode råd, har vi innsett at det nok er svømmerne som sliter.

Evig takknemlig for forumet her og skrive med andre som også forstår at det er et slags traume å prøve år inn og år ut.

♥️♥️♥️
 
Begynner å bli en stund siden jeg har skrevet her. Men nå følte jeg det var greit å få en liten utblåsning. Da jeg også føler meg såpass trygg på dere her :shy:

Har endelig begynt å sjekke meg for endomeotrise. Og håper så klart det ikke feiler meg noe, men kjenner en liten lettelse da jeg vertfall er i en start prosess :joyful:
 
Begynner å bli en stund siden jeg har skrevet her. Men nå følte jeg det var greit å få en liten utblåsning. Da jeg også føler meg såpass trygg på dere her :shy:

Har endelig begynt å sjekke meg for endomeotrise. Og håper så klart det ikke feiler meg noe, men kjenner en liten lettelse da jeg vertfall er i en start prosess :joyful:

Greit å få kommet i gang med en sjekk. :)
 
Fikk telefon fra gynekologen idag, og kjente jeg gruet meg for å ta telefonen da jeg så henne ringte.
Men ble enda mer glad når jeg hørte hva svarene etter blodprøven ble
"du har eggløsning, alt fungerer som det skal". Beste nyhet idag, da jeg faktisk har vært redd for den motsatte beskjeden :joyful:

Så hvis det blir TR som ankommer om noen dager så blir det eggejakt i neste syklus.
 
Last edited:
Fikk telefon fra gynekologen idag, og kjente jeg gruet meg for å ta telefonen da jeg så henne ringte.
Men ble enda mer glad når jeg hørte hva svarene etter blodprøven ble
"du har eggløsning, alt fungerer som det skal". Beste nyhet idag, da jeg faktisk har vært redd for den motsatte beskjeden :joyful:

Så hvis det blir TR som ankommer om noen dager så blir det eggejakt i neste syklus.

Greit å få bekreftet !
 
Back
Topp