* Skravletråd for langtidsprøverne *

Hei. Lurer på om det er noen som er plaga med sykt vondt under samleie når eggløsning er? Hadde sykt vondt forje uke og jeg tror det var el men er det normalt å ha det sånn?

Jeg kjenner det godt når jeg har EL. En del ubehag under samleie også.
 
Er godt mulig. Men er nå mye rart som skjer med kroppen vår [emoji14] Så aldri godt å si hva det er.
Eg blir svært øm i magen og kjenner det godt ved dype støt under samleie (når eg har EL)
Jeg skjønner ingenting hadde el smerter for ei uke siden og nå menssmerter. Så enten har jeg hatt el når jeg Skulle og mens er på tur. Eller så hadde jeg el for ei uke siden og så er alt på bærtur
 
Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg! :)
 
Håper dere alle har ei strålende helg og koser dere masse i den herlige sommervarmen! :)
 
Her er det noe rart med kroppen på CD18!
  • Vonde brystvorter i 3 dager
  • Kvalm i går og i dag
  • En dråpe fersk blod på papiret i dag :oops:

Muligheter:
  • Supertidlig EL og gravid og det holder på å gå galt?
  • EL nå og ekstra fruktbar?
  • TR og kvalm av annen årsak?
Jeg har hatt kjemisk/tidlig SA før, men ikke så tidlig i syklusen... Negativ test i dag.

Krysser fingrene for at det er en festeblødning, men kan man få symptomer før egget fester seg?
 
Last edited:
Her er det noe rart med kroppen på CD18!
  • Vonde brystvorter i 3 dager
  • Kvalm i går og i dag
  • En dråpe fersk blod på papiret i dag :oops:

Muligheter:
  • Supertidlig EL og gravid og det holder på å gå galt?
  • EL nå og ekstra fruktbar?
  • TR og kvalm av annen årsak?
Jeg har hatt kjemisk/tidlig SA før, men ikke så tidlig i syklusen... Negativ test i dag.

Krysser fingrene for at det er en festeblødning, men kan man få symptomer før egget fester seg?
Håper det bare er en festeblødning :Heartred
 
Hei dere. Håper jeg kan slå meg inn her. Jeg bare trenger å få ut litt frustrasjon til noen som virkelig forstår.
Jeg er så lei! Lei av å prøve, lei av skuffelsen, lei av å høre "slapp av det kommer" og "ikke tenk på det"

Jeg er i den typiske aldern der det er normalt for de fleste å da stifte familie.
Så må ærlig innrømme at det er hel SYKT vondt å se de fleste av mine venninner få det til med en gang på både nr 1 og 2...og her prøver vi så godt vi kan og testen viser det samme hver gang...

Det gjør vondt..ønske er så forbanna sterkt..etter nå snart 2 år.

Flere her inne som sitter med samme følelsene?
 
Hei dere. Håper jeg kan slå meg inn her. Jeg bare trenger å få ut litt frustrasjon til noen som virkelig forstår.
Jeg er så lei! Lei av å prøve, lei av skuffelsen, lei av å høre "slapp av det kommer" og "ikke tenk på det"

Jeg er i den typiske aldern der det er normalt for de fleste å da stifte familie.
Så må ærlig innrømme at det er hel SYKT vondt å se de fleste av mine venninner få det til med en gang på både nr 1 og 2...og her prøver vi så godt vi kan og testen viser det samme hver gang...

Det gjør vondt..ønske er så forbanna sterkt..etter nå snart 2 år.

Flere her inne som sitter med samme følelsene?
Kjenner meg igjen i frustrasjonen og skuffelsen over å ikke klare å bli gravid. Er selv i pp17. Eneste legen min som har sagt at "det er bare å slappe av så går det nok". Men nå er det bare to som vet at vi prøver og har ikke fått noen kommentarer.
Langtidsprøving tar virkelig på. Og kjente det selv og merket det på mannen at det tar på, spesielt i pp16. Ble lei av prøvinga. Men vi ble endelig gravid da :) Og gledet oss sånn. Men gleden ble kortvarig og spiren holdt seg der bare ca en uke før den slapp. Så da er vi tilbake til start igjen.
Håper det snart lykkes for dere! ❤ Har dere vært til utredning? Når dere har prøvd så lenge så skal man jo få hjelp.
 
Hei dere. Håper jeg kan slå meg inn her. Jeg bare trenger å få ut litt frustrasjon til noen som virkelig forstår.
Jeg er så lei! Lei av å prøve, lei av skuffelsen, lei av å høre "slapp av det kommer" og "ikke tenk på det"

Jeg er i den typiske aldern der det er normalt for de fleste å da stifte familie.
Så må ærlig innrømme at det er hel SYKT vondt å se de fleste av mine venninner få det til med en gang på både nr 1 og 2...og her prøver vi så godt vi kan og testen viser det samme hver gang...

Det gjør vondt..ønske er så forbanna sterkt..etter nå snart 2 år.

Flere her inne som sitter med samme følelsene?
Kan virkelig signere denne! Man blir så lei, frustrert og lei seg. Det er en berg og dalbane. Og som du sier, alle kommentarer og mas gjør det ikke lettere. Jeg kjenner også litt på det når andre snakker om hvor lett det var å bli gravid :( Det sårer virkelig. Jeg håper bare at vi får en premie i enden av denne lange reisen :) Og at det ender godt for oss alle!
 
Kan virkelig signere denne! Man blir så lei, frustrert og lei seg. Det er en berg og dalbane. Og som du sier, alle kommentarer og mas gjør det ikke lettere. Jeg kjenner også litt på det når andre snakker om hvor lett det var å bli gravid :( Det sårer virkelig. Jeg håper bare at vi får en premie i enden av denne lange reisen :) Og at det ender godt for oss alle!

Uff ja er helt grusomt! Men forhåpentligvis får vi det vet du :)
Ønsker gjerne å prate mer om du måtte ønske det noen gang [emoji5]
 
Uff ja er helt grusomt! Men forhåpentligvis får vi det vet du :)
Ønsker gjerne å prate mer om du måtte ønske det noen gang [emoji5]
Alltid godt å prate med noen som forstår hvordan det er :) Her kom tr i dag, så da er det pp 15 som står for tur.
 
Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)
 
Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)
 
Åå yes. Får hele tia høre at du e fortsatt ung.
 
Klarer vi å få denne tråden aktiv igjen?
 
Hvor langt i prosessen er dere kommet nu da?
 
Back
Topp