* Skravletråd for langtidsprøverne *

Her er vi fortsatt på vent... Cd 23. 6 dpo.
Har dessverre ingen kjente symptomer på noe som helst enda, men vi får vente 5 dager til før vi tester og forhåpentligvis får et positivt svar!
I går og i dag har jeg rydda gangen, badet, stua og kjøkken og vaska alle gulv og hørt på musikk, men tankene surrer fremdeles. Dette er nesten den værste perioden synes jeg. :wtf:
Mann og sønn har vært i svømmehallen mens jeg fikk litt alenetid, det gjør godt innimellom. :D
Håper det er noen andre her som får positiv test i dag! :happy: Noen som virkelig fortjener det ;)

Lillafrosk:
Lykke til på turn for nesten7åringen i morgen. :dance008

Her er vi fortsatt på vent... Cd 23. 6 dpo.
Har dessverre ingen kjente symptomer på noe som helst enda, men vi får vente 5 dager til før vi tester og forhåpentligvis får et positivt svar!
I går og i dag har jeg rydda gangen, badet, stua og kjøkken og vaska alle gulv og hørt på musikk, men tankene surrer fremdeles. Dette er nesten den værste perioden synes jeg. :wtf:
Mann og sønn har vært i svømmehallen mens jeg fikk litt alenetid, det gjør godt innimellom. :D
Håper det er noen andre her som får positiv test i dag! :happy: Noen som virkelig fortjener det ;)

Lillafrosk:
Lykke til på turn for nesten7åringen i morgen. :dance008

Dpoland er kjedelig.. glad jeg er ferdig med det, selv om det er skuffende med tr..
godt å ha fått gjort noe da! :)

Takk :)

Kjenner den skuffelsen ja. Men like greit at tr kommer når den skal om man ikke er gravid!
Ble ganske kvalm etter middag og har fått halsbrann...men vet ikke om det er Ovitrellen som spiller meg et puss. Tør liksom ikke håpe for mye!

Kjenner den skuffelsen ja. Men like greit at tr kommer når den skal om man ikke er gravid!
Ble ganske kvalm etter middag og har fått halsbrann...men vet ikke om det er Ovitrellen som spiller meg et puss. Tør liksom ikke håpe for mye!

Hadde sure oppstøt og kvalme denne uka selv. Men.. Var ingenting visst.. :O

Æsjda...samme som jeg har. Kvalm, sure oppstøt og generelt uggen. :confused:
Testen i dag viste ingen strek. :( Men vet da om ikke annet at Ovitrellen er ute av kroppen! Så krysser vi fingrene for at vi bare er litt treige med hcg økningen :) Tidligere har det kun blitt positiv test etter ikm. Så vi får gi det noen dager til.
Håpehåpehåpe!

Ingen dobbelstrek i dag heller :yuck:
Ikm i morgen...er fremdeles en mulighet...

I Dpo-land på nytt nå ;)
Slapp å ta Ovitrelle denne runden og fikk så tydelige el tester at det kan ikke være tvil. Og så kom el smertene i natt.
Får sitere andre her inne: Her krysses alt, untatt beina! :p

håper med alt jeg har nu. ferdig med første runde pergo enkelkur og fortsatt ikke fått TR. kvalm, ømme bryst, hodepine, må tisse hele tiden,humørsvinginginger, hadde en rar blødning for ca 1 uke siden, som varte 1 dag, veldig lite blødning. fryser og hetetokter omhverandre. magesmerter rundt eggløsning. tør nesten ikke å håpe. i tilfelle d e pergoen som gjør det, eller innbildning eller TR på tur. fikk også tlf fra legen etter å ha tatt blp om å ta testen snart, da blp. var positive. håper og ønsker, men redd for skuffelser.

Tenker mer og mer på nr 2 som vi har lyst på. Har tatt kontakt med Porsgrunn og jeg trengte bare sende Mail et par mnd før vi ville sette i gang. Ønsker å amme nr 1 minst til et par mnd ut i barnehagestart. Så vi setter nok i gang i sept okt 2017. Kjenner jeg gleder meg allerede! Håper ting går knirkefritt neste gang.

6 dpo. Dagene går utrolig sakte!! Denne pp har jeg hatt et ømt venstrebryst omtrent siden eggløsning. Godt med nye tegn, selv om det ikke betyr at jeg er gravid.

Ganske sikker på at Tr kommer, gjort det 14 ganger før

Alle gode ting er 3. 3 forsøk

Fikk dere beskjed om ta pause underveis? Dere som har hatt sa.

Fikk dere beskjed om ta pause underveis? Dere som har hatt sa.

Fikk råd om det motsatte faktisk.
Denne gynekologen sa til meg at rådene om å vente er ofte myntet på det psykiske aspektet i tillegg til at det er vanskeligere for legen din å beregne termin dersom du skulle bli gravid igjen uten å ha ny mens i mellom :)

Hei. Lurer på om det er noen som er plaga med sykt vondt under samleie når eggløsning er? Hadde sykt vondt forje uke og jeg tror det var el men er det normalt å ha det sånn?

Back
Topp