* Skravletråd for langtidsprøverne *

Du har rett, jeg legger inn din link.

Du har rett, jeg legger inn din link.

Vi er mange som skravler i boka di. Om to dager er "slutten" sikkert like mye kaos som de 2500 innleggene før det. ;)

Fare for det. Jeg er spent på den telefonen til gyn jeg. :D
Jeg også, men skal klare å vente til i morgen, da har jeg hjemmekontor.

Meget mulig det blir etter 17. Mai for det er jo ikke for å bekrefte liv sånn for habituell abort, akkurat.

Jeg også, men skal klare å vente til i morgen, da har jeg hjemmekontor.

Meget mulig det blir etter 17. Mai for det er jo ikke for å bekrefte liv sånn for habituell abort, akkurat.

Det er vel for å bekrefte liv og så sjekke antall, men nå er det mest sannsynlig bare en da. :) Holder det. Jeg håper du skal inn før Kr. Himmelfart, for jeg er så innmari utålmodig. Vil se bildet av spiren din.

Er det noe liv her?:)
Jeg og mannen har prøvd på nr 2 i 2 år, har nettopp vært hos gynekolog å skal ta noen blodprøver å div før vi skal tilbake i august å få vite om noe er galt :) men alt så greit ut på egglederene hos meg :) har stabile sykluser og alt :)

Hei
Jeg har ei lita jente på 2 år etter en lang prøverørs runde.
Nå er vi i gang med søskenforsøk og ble gravid men mistet. Nå tror jeg at jeg er gravid i naturlig syklus men er usikker. Cb viser svakt kryss og cbd sier ikke geavid. Legger ved ett bilde.
ImageUploadedByBV Forum1438629922.550539.jpg

Hei
Jeg har ei lita jente på 2 år etter en lang prøverørs runde.
Nå er vi i gang med søskenforsøk og ble gravid men mistet. Nå tror jeg at jeg er gravid i naturlig syklus men er usikker. Cb viser svakt kryss og cbd sier ikke geavid. Legger ved ett bilde.Vis vedlegget 128939
Det kan være for tidlig for cbd.
Er det første syklus etter du mistet?

Er det noen skravlere her for tiden da?

Er her jeg innimellom begynte perioden idag, så da blir det kontroll time hos gunekolog. Spent på hva resultatet på blodprøvene å sædprøven er

Back
Topp