* Skravletråd for langtidsprøverne *

Er her jeg innimellom begynte perioden idag, så da blir det kontroll time hos gunekolog. Spent på hva resultatet på blodprøvene å sædprøven er
Spennende med svar da. Har du/dere noen mistanke om problemer på forhånd?

Vi har prøvd på nr 2 i 2 år nå, første satt på 3pp.har ikke vært gravid etter dette. Synes det er rart at det plutselig er vanskelig for oss, men håper prøvene kan vise om kroppen(e) er i ubalanse :)
Prøvd lenge dere? :)

Vi har prøvd på nr 2 i 2 år nå, første satt på 3pp.har ikke vært gravid etter dette. Synes det er rart at det plutselig er vanskelig for oss, men håper prøvene kan vise om kroppen(e) er i ubalanse :)
Prøvd lenge dere? :)
Sekundær infertilitet altså. Håper dere får noen svar.

Vi har prøvd vel halvannet år nå.

Ja satser på det :)
Er så frustrerende når det ikke går. Er første dere prøver på?
Nei, tredje nå.
Førstemann er prøverør etter over 2 år uten hell.
Andremann er et hendig, og heldig, 'uhell'.
Tredjemann er verre med, hatt noen kjemiske graviditeter, en tidlig SA og nå nylig en MA hvor fosteret døde 10+4. Så veien er kronglete denne gangen, selv om jeg stadig blir gravid...

Nei, tredje nå.
Førstemann er prøverør etter over 2 år uten hell.
Andremann er et hendig, og heldig, 'uhell'.
Tredjemann er verre med, hatt noen kjemiske graviditeter, en tidlig SA og nå nylig en MA hvor fosteret døde 10+4. Så veien er kronglete denne gangen, selv om jeg stadig blir gravid...

Å så skikkelig kronglete vei og for dere. Så trist. Hvordan klarer du/dere gjennom alt dette? Vet det sliter på mange og ikke få det til.
Håper dere snart får en spire som fester seg og blir der.

Å så skikkelig kronglete vei og for dere. Så trist. Hvordan klarer du/dere gjennom alt dette? Vet det sliter på mange og ikke få det til.
Håper dere snart får en spire som fester seg og blir der.
Med førstemann tæret det veldig på. Denne gangen har det gått ganske greit faktisk, for denne tredjemann er på en måte bonusen. Den vi skal ta hvis vi får til uten medisiner. Men så får man håp da, særlig etter siste runde nå, og da blir det tyngre. Kan ikke gi oss enda heller, selv om vi ikke kan holde på evig...

Hei :) håper jeg kan snike litt her med dere... :)
Vært prøvere siden 2012 og venter på ivf med oppstart medisiner i sept og egguttak i okt , men vi har denne pp og neste pp igjen å prøve på en hjemmelaget, men håpet har nå svunnet litt etter alle disse årene..

idag er jeg 8 dpo og veldig spent denne pp da vi klarte å legge inn 110%riktig med aksjer denne gang.. mer enn noen gang.. hehe :)

Hei :) håper jeg kan snike litt her med dere... :)
Vært prøvere siden 2012 og venter på ivf med oppstart medisiner i sept og egguttak i okt , men vi har denne pp og neste pp igjen å prøve på en hjemmelaget, men håpet har nå svunnet litt etter alle disse årene..

idag er jeg 8 dpo og veldig spent denne pp da vi klarte å legge inn 110%riktig med aksjer denne gang.. mer enn noen gang.. hehe :)
Så spennende! Håper dere lykkes med en hjemmelaget spire før ivf!

Takk :) så usikker på om jeg skal teste imorgen.. blir ikke skuffet med hvit test da jeg bare er 9 dpo da men .. er så nysgjerrig hehe

Takk :) så usikker på om jeg skal teste imorgen.. blir ikke skuffet med hvit test da jeg bare er 9 dpo da men .. er så nysgjerrig hehe
Jeg klarer aldri vente lengre enn 9 dpo, men er jo mer realistisk å få korrekt svar et par dager senere da;)

Våknet til temp hopp på 0.2 grader idag og det kan jo indikere befruktning og da vil det kanskje ta et par dager før evt hcg vil slå ut ? :)

Meen jeg tar test imorgen..nå har jeg bestemt meg hehe

Våknet til temp hopp på 0.2 grader idag og det kan jo indikere befruktning og da vil det kanskje ta et par dager før evt hcg vil slå ut ? :)

Meen jeg tar test imorgen..nå har jeg bestemt meg hehe
Jeg fikk positiv bt-strimmel (svakt riktignok) 1,5 dag etter det som må ha vært en festeblødning.

Krysser fingrene jeg men har ikke store forventninger. . Man klarer liksom ikke se for seg å være så heldig når man har vært prøver i flere år :p

Krysser fingrene jeg men har ikke store forventninger. . Man klarer liksom ikke se for seg å være så heldig når man har vært prøver i flere år :p
Man mister til slutt håpet ja! Been there. Eldste vår er prøverørsbarn, som første svangerskap ever. Så fikk vi en hendig overraskelse kort tid etter han. Og nå har visst kroppen skjønt å bli gravid, men ikke klare å bære det frem... Merkelig hvordan kroppen er, og hvordan kroppen forandrer seg.

Men nå håper jeg du tar en elegant manøver og lager en kø-spire

Nok et håp ble revet drastisk bort når jeg så at tempen min idag falt til Cl og blendahvit test..

Er 9 dpo så meg og min flaks burde visst at dette kom til å skje da min lutealfase kun er på 10 dager. .
Har aldri fått påvist mangler av noe så har ikke tatt tilskudd av noe heller så har bare latt naturen ordne opp..

Men altså, om denne pp skulle gå dritt som den nå ser ut til å gjøre, så har vi en siste sjans før oppstart av medisiner i begynnelsenav september. . Og må man ikke ha sex med kondom etter dette??:/

da har jeg fått svarene fra blodprøven jeg tok på fredag. På dag 24 i syklusen burde jeg hatt mye høye progesteron nivå enn jeg fikk, så hvorfor i H******* min gynekolog eller noen ikke har informert meg om dette slik at jeg faktisk skulle ta progesteron hver dag etter el, for å i det hele tatt ha håp om at det skal feste seg! fy søren nå ble jeg helt matt :(

Jeg skulle hatt verdier over 11,9 mens jeg hadde 9. og lutealfase verdien var også for lav...
så denne siste gang nå før ivf SKAL jeg ta både progesteron OG babyklister!

og jeg har nå snakket med min gynekolog og informert om prøven og jeg spurte om hva prøven min jeg tok hos de i desember 2014 viste, og den viste 1!!!!!!!!! nå lå jeg på 9, men riktig verdi er 30!!!!
knakk sammen her på jobben nå og føler jeg kunne vært spart for mange sorger og smertefulle følelser om noen ville fortalt meg dette med engang!!!!!

og jeg har nå snakket med min gynekolog og informert om prøven og jeg spurte om hva prøven min jeg tok hos de i desember 2014 viste, og den viste 1!!!!!!!!! nå lå jeg på 9, men riktig verdi er 30!!!!
knakk sammen her på jobben nå og føler jeg kunne vært spart for mange sorger og smertefulle følelser om noen ville fortalt meg dette med engang!!!!!
Så utrolig kjipt! Høres jo ut som du trenger progestrontilskudd?

Back
Topp