* Skravletråd for langtidsprøverne *

Hei
Vi startet på medicus i trondheim i 2010. Først tok de ivf på oss der ingen egg ble berfuktet grunnet dårlig sædkvalitet. 2 forsøk tok de icsi, da ble jeg ikke gravid men så tok vi frys og fikk satt inn 2, da kom Nathalie til i 2012:)
Nå er vi igang med søskenforsøk på medicus. Etter første icsi altså nå i juni ble jeg gravid med tvillinger men mistet etter noen uker. Nå har vi satt inn ett fryse egg å har ruget i 7 dager, nå er vi spente:)

Hei!
Jeg slenger meg også med!
Ble gravid på naturlig vis i fjor etter å ha prøvd i flere år. Oppdaget MA på ultralyd i uke 12, og ble knust.
I desember i fjor startet vi med utredning på sykehuset, og nå er jeg 4+1 på vei etter første prøverørforsøk med ICSI. Burde vært overlykkelig, men er sååå redd for å miste igjen

ImageUploadedByBV Forum1441271158.615132.jpg

Første test rugedag 8......

Endelig fått brev i posten om at jeg skal begynne prøvingen. Starter med nesespray 07.12. Har vært på venteliste siden før sommeren så veldig glad for at ballen er i gang:D

Så spennende :) vi skal på samtale 28.04 så er lenge til vi er i gang. Har du prøvd nesespray før? Lure på hvordan du evt reagerte. Hører mange blir hormon monster

Lurer på en ting, samboern Min var hardt ute å kjøre med festing og rusmidler når han var singel og ungdom, han brukte da bla kokain og amfetamin, han har hatt ett par tilbakefall løpet av årene vi har vært sammen, vet at han ikke tar noe nå. kan dette ha ødelagt sædkvaliteten hans?

Jeg slenger meg med her jeg også!
Vært prøvere i et år nå, uten hell.. Begynner å bli rimelig lei kan du si, selvom det er normalt at det kan ta opptil ett år.
Men er så slitsomt når man vet at alt er på stell, men ingenting skjer der nede. Når man også har prøvd hjelpemidler i hytt og pine.. Dritalei av at ting ikke går vår vei.

Jeg slenger meg med her jeg også!
Vært prøvere i et år nå, uten hell.. Begynner å bli rimelig lei kan du si, selvom det er normalt at det kan ta opptil ett år.
Men er så slitsomt når man vet at alt er på stell, men ingenting skjer der nede. Når man også har prøvd hjelpemidler i hytt og pine.. Dritalei av at ting ikke går vår vei.

Jeg og samboeren min er i vår 17 pp så jeg forstår godt frustrasjonen din :/ hvertfall når det virker som alle blir gravide uten å prøve en gang:p
Ønske dæ masse lykke til å håper det er deres tur nå :)

Mhmm.. Tenkte aldri at eg sku stresse med noe sånt :-P

Uff, håper virkelig det klaffer for dere snart :-) For er veldig slitsomt.

Hadde vært godt å bare prate med noen i samme situasjon. For er ikke en enkel sak å snakke med sammen med familie, eller andre venner som ikke har problemer.. Man føler seg ganske alene når man prøver :/

Mhmm.. Tenkte aldri at eg sku stresse med noe sånt :-P

Uff, håper virkelig det klaffer for dere snart :-) For er veldig slitsomt.

Hadde vært godt å bare prate med noen i samme situasjon. For er ikke en enkel sak å snakke med sammen med familie, eller andre venner som ikke har problemer.. Man føler seg ganske alene når man prøver :/

Ja det er viktig å ha noen å snakke med, får vår del så er det ingen som vet at vi prøver enda, så når en du trenger noen å prate med så er det bare å sende meg ei melding ☺

Hei, vi har vært prøvere i 27 pp nå. Jeg er veldig demotivert og føler for å gi opp. Vi kommer ikke til å få ivf på grunn av min manns sykdomshistorie. Jeg må ned i vekt, men det føles som et evighetsprosjekt. Har ikke hatt en eneste positiv test i disse to årene vi har prøvd. Noen som har noen magiske motivasjonstips?

Hei, vi har vært prøvere i 27 pp nå. Jeg er veldig demotivert og føler for å gi opp. Vi kommer ikke til å få ivf på grunn av min manns sykdomshistorie. Jeg må ned i vekt, men det føles som et evighetsprosjekt. Har ikke hatt en eneste positiv test i disse to årene vi har prøvd. Noen som har noen magiske motivasjonstips?

Huff, det hørtes tungt ut. Vi har prøvd i over to år og holder på med ivf. Kan dere ikke få ivf ned donor heller?

Back
Topp