* Skravletråd for langtidsprøverne *

Fikk hovedsaklig for vekt jeg også, men føler ikke de har hjulpet så veldig der. Først når jeg begynte med lavkarbo at vekten virkelig begynte å røre på seg :)
Her fungerr ikke lavkarbo dessverre.
Får se om det hjelper meg da, prøvd en mnd før , da hjalp det ingenting

Da kom mensen her

Og jeg venter fortsatt på mensen her. Teite kroppen. Ingen grunn til å utsette det når det ikke er noe å håpe på. :rolleyes:

Bittelitt brunt i utfloden nå, og mye murringer og en del smerter. Menskopp på plass, tr er nok på vei nå heldigvis. :)

Bittelitt brunt i utfloden nå, og mye murringer og en del smerter. Menskopp på plass, tr er nok på vei nå heldigvis. :)

Godt

Også lurer du hele gjengen på Riksen og hopper inn i februar, hva?

Godt

Også lurer du hele gjengen på Riksen og hopper inn i februar, hva?

Jeg håper det nå. Vil ikke være her uten deg. :) Og siden jeg håper litt på lang nedregulering så kan det være siste sjanse på en stund. Kanskje.

Tja. Det var en dråpe friskt blod på kanten av koppen i morges. Virkelig bare én dråpe. Jeg pleier ikke å spotte før det braker løs, så jeg regner med at det kommer i løpet av dagen. :) Da blir det Letrozol på torsdag.

Strålende fint vær, jeg drømmer om februar-baby som vil bety mange deilige trilleturer neste vår. Det hadde vært helt fantastisk å ha mammaperm nå og være ute i dette nydelige vårværet. ♡

Ganske utålmodig nå. Tenk at du er gravid Sara. Jeg er fortsatt helt overbegeistret over det.

Håper du kommer igang med ny runde snart Lykkeliten! Så kan vi rett og slett tømme prøverforumet for langtidsprøvere nå, synes jeg.

Strålende fint vær, jeg drømmer om februar-baby som vil bety mange deilige trilleturer neste vår. Det hadde vært helt fantastisk å ha mammaperm nå og være ute i dette nydelige vårværet. ♡

Ganske utålmodig nå. Tenk at du er gravid Sara. Jeg er fortsatt helt overbegeistret over det.
Håper sånn for deg.

Og er selv helt sånn.... Tror det nesten ikke selv.

Så jeg har app på mobilen, viser mannen. Den er ikke søt enda, sier jeg. Han er enig. Jeg smiler og forteller ham at jeg er gravid. Han sier at han er glad i oss. (han omtaler meg i flertall når jeg er gravid)

Vi liksom forsøker å få hverandre til å tro det.

Jeg har ikke den sitrende gleden fra jeg så streken som jeg har hatt før. Men jeg er glad. Bare trenger tid til å forstå. Jeg hadde begynt å forsone meg med å ha to.

Men jeg er visst gravid

Så jeg hører ikke til her lenger. Bare sniker litt på dere.

Håper sånn for deg.

Og er selv helt sånn.... Tror det nesten ikke selv.

Så jeg har app på mobilen, viser mannen. Den er ikke søt enda, sier jeg. Han er enig. Jeg smiler og forteller ham at jeg er gravid. Han sier at han er glad i oss. (han omtaler meg i flertall når jeg er gravid)

Vi liksom forsøker å få hverandre til å tro det.

Jeg har ikke den sitrende gleden fra jeg så streken som jeg har hatt før. Men jeg er glad. Bare trenger tid til å forstå. Jeg hadde begynt å forsone meg med å ha to.

Men jeg er visst gravid

Så jeg hører ikke til her lenger. Bare sniker litt på dere.

Du er gravid, og skal bli trebarnsmor. Og mannen skal snakke om deg i flertall resten av det året her. Og dere slipper å snakke om veien videre. ♡ Det er helt fantastisk!

Du hører fortsatt til her, man får ikke oppsigelse på dagen. Ta med en pappeske av gangen, så flytter du gradvis videre. ;)

Håper du kommer igang med ny runde snart Lykkeliten! Så kan vi rett og slett tømme prøverforumet for langtidsprøvere nå, synes jeg.

Ja, vi må ut herfra nå. Tr er på vei nå altså. Det er jo både blodspor og smerter. Det er bare rart at hun er forsinket en medisinfri og kondomsikret syklus. :p Smertene har blitt verre og verre etter at jeg stod opp, så jeg regner med at dette er CD1.

Vi må bare få oss noen magiske krefter så vi kan trylle oss gravide nå. Jeg vil også over til 2016!

Du er gravid, og skal bli trebarnsmor. Og mannen skal snakke om deg i flertall resten av det året her. Og dere slipper å snakke om veien videre. ♡ Det er helt fantastisk!

Du hører fortsatt til her, man får ikke oppsigelse på dagen. Ta med en pappeske av gangen, så flytter du gradvis videre. ;)
Merker at fokus endrer seg, så jeg flytter sånn litt om litt.

Ok for deg at dagboka mi blir offentlig?

man kan ikke slutte på dagen nei, det må få lov til å gå litt over tid.
Hyggelig at du titter innom Sara.

Merker at fokus endrer seg, så jeg flytter sånn litt om litt.

Ok for deg at dagboka mi blir offentlig?

Ja. Det er PM som ikke skal på fellesen. :p

Du kan redigere og lage en egen "Edit" melding i første innlegget i dagboken din, så vet folk hvor de kan hoppe for å følge svangerskapet ditt. ;) Den er jo ganske lang den dagboken. :)

Fokus endrer seg veldig fort. Du er jo allerede 4+0, 10 % unnagjort alt!

Ja, anbefaler alle å begynne på slutten.

Skal legge inn info om det i første innlegg.

Den er på januar nå

Back
Topp