* Skravletråd for langtidsprøverne *

Jeg drister meg til å dele noe nå....

3efe56a4ccd8459039b01b5e28bb5990

HURRA!!!!!!!! :D :D :D

Må rope det ut her og!

Nå er det din tur Sara.

Ja, den er fin

Jeg satt på gulvet og så ikke testen. Mannen satt på toalettlokket og masserte skuldrene mine, han så den skrått. "det er ikke tegn til noe der" sa han. Jeg tok testen

Jo, se, ser du der??

Ja, det så han.

Det er en strek der. Den er rosa, er den ikke?

Den er rosa, den ER rosa, ser du det???

Joda, han så det. Ja, der er en rosa strek

Nå bare håper vi den holder.

Menn altså. "Det er ikke noe tegn til noe der". :p

Åh, den ER rosa, sterk og fin! Nå skal det holde hele veien. Jeg er så glad på deres vegne Sara!

Menn altså. "Det er ikke noe tegn til noe der". :p

Han så ikke noe i den vinkelen, det gjorde ikke jeg heller, men når vi tok den opp og så rett på den, så var det ikke tvil. Det var etter 4 minutter da, den var enda klarere da jeg tok bildet.

Og er nydelig rosa nå

Han så ikke noe i den vinkelen, det gjorde ikke jeg heller, men når vi tok den opp og så rett på den, så var det ikke tvil. Det var etter 4 minutter da, den var enda klarere da jeg tok bildet.

Og er nydelig rosa nå

Ok da. Synes bare det var så typisk disse mannfolka og testene. :)

Neida, han så den når jeg tok den bort til oss, han gjorde det.

Denne er jo ikke svaaaaaaaaaaak, den er høyst sebar.

Nei, var nettopp det. Denne er jo absolutt innenfor "mannens skala for positive tester".

Så bra:)
skal starte det på det til uken jeg også.
Trodde kanskje jeg var dpo pga slim og smerter for snart 2 uker siden. Har jo aldri fått en positiv el-test før så vanskelig å vite. Men i dag var den positiv for første gang :D

Trodde kanskje jeg var dpo pga slim og smerter for snart 2 uker siden. Har jo aldri fått en positiv el-test før så vanskelig å vite. Men i dag var den positiv for første gang :D
Jeg får de nn jo pga vekt jeg da, vil gjerne ned 10 kg til før evt prøverørsforsøk

Så fantastisk! :D

Jeg får de nn jo pga vekt jeg da, vil gjerne ned 10 kg til før evt prøverørsforsøk
Fikk hovedsaklig for vekt jeg også, men føler ikke de har hjulpet så veldig der. Først når jeg begynte med lavkarbo at vekten virkelig begynte å røre på seg :)

Ok, det var jo ikke så værst :) Jeg eier ikke så mye som et snev av tolmodighet, så jeg er glad jeg bestilte time privat også, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før, syklusene er jo like ustabile som for snsrt et år siden..
Faktisk var jeg hos legen i mai, ikke mars

Etter fire uker ringte jeg gyn og spurte om henvisning var kommet, det var den ikke. En uke senere var f den på plass, og da var det ikke mange ukene til jeg fikk time

Back
Topp