Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg drister meg til å dele noe nå....
HURRA!!!!!!!!
Må rope det ut her og! ♥
Nå er det din tur Sara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drister meg til å dele noe nå....
SARA!!! Herregud, gratulerer! Åh herregud så rørt jeg ble nå..! Helt fantastisk og endelig din tur!Jeg drister meg til å dele noe nå....
3SARA!!! Herregud, gratulerer! Åh herregud så rørt jeg ble nå..! Helt fantastisk og endelig din tur!
Og for en fin strek og! Endelig3
Takk
Menn altså. "Det er ikke noe tegn til noe der".
Han så ikke noe i den vinkelen, det gjorde ikke jeg heller, men når vi tok den opp og så rett på den, så var det ikke tvil. Det var etter 4 minutter da, den var enda klarere da jeg tok bildet.
Og er nydelig rosa nå
Ok da. Synes bare det var så typisk disse mannfolka og testene.
Neida, han så den når jeg tok den bort til oss, han gjorde det.
Denne er jo ikke svaaaaaaaaaaak, den er høyst sebar.
Fikk min første positive el-test noensinne i dag, så noe hjelper hvertfallHjelper metformin?
Du er gravid jo!! Så uendelig glad på dine vegner!! <3 <3Jeg drister meg til å dele noe nå....
Så braFikk min første positive el-test noensinne i dag, så noe hjelper hvertfall
Trodde kanskje jeg var dpo pga slim og smerter for snart 2 uker siden. Har jo aldri fått en positiv el-test før så vanskelig å vite. Men i dag var den positiv for første gangSå bra
skal starte det på det til uken jeg også.
Ja, jeg er visst detDu er gravid jo!! Så uendelig glad på dine vegner!! <3 <3
Jeg får de nn jo pga vekt jeg da, vil gjerne ned 10 kg til før evt prøverørsforsøkTrodde kanskje jeg var dpo pga slim og smerter for snart 2 uker siden. Har jo aldri fått en positiv el-test før så vanskelig å vite. Men i dag var den positiv for første gang
Trodde kanskje jeg var dpo pga slim og smerter for snart 2 uker siden. Har jo aldri fått en positiv el-test før så vanskelig å vite. Men i dag var den positiv for første gang
Fikk hovedsaklig for vekt jeg også, men føler ikke de har hjulpet så veldig der. Først når jeg begynte med lavkarbo at vekten virkelig begynte å røre på segJeg får de nn jo pga vekt jeg da, vil gjerne ned 10 kg til før evt prøverørsforsøk
Faktisk var jeg hos legen i mai, ikke marsOk, det var jo ikke så værst Jeg eier ikke så mye som et snev av tolmodighet, så jeg er glad jeg bestilte time privat også, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før, syklusene er jo like ustabile som for snsrt et år siden..