Men er det nok?
Ikke ideelt, men helt normaltilstand skal vi ikke forvente oss før etter ca 10. mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det nok?
Ikke ideelt, men helt normaltilstand skal vi ikke forvente oss før etter ca 10. mai
Planen er... uviss
Å bli i alle fall til etter 10. mai før oppsigelse vurderes, pga bonus med de betingelsene, og muligens søke på andre ting etter det om han kommer over noe, i en periode har han ikke hatt tid til å se etter noe, tror jeg....
og nå er han hjemme
Fine greier.
Ja, det er mye, mye bedre nå, bedre enn det var sept-des også, det var jo etter nyttår det gikk helt bananas, han kom hjem etter min leggetid, sept-des kom han hjem til kveldsmat med ungene.
Ja, også er han veldig flink til å prioritere onsdagene, da er han hjelpetrener på guttungens fotballlag
Ja, i fjor var herlig.
Det er jo fryktelig lange perioder det er snakk om. Jeg håper dere får en permanent løsning med mer tid hjemme.
Absolutt Bor du på sunnmøre du også, om jeg får spørre ? Godt mulig du har sagt det før men, er ikke så flink til å få med meg alt
Ja, det gjør jeg.
Da er vi hvertfall 3 sunnmøringer herAbsolutt Bor du på sunnmøre du også, om jeg får spørre ? Godt mulig du har sagt det før men, er ikke så flink til å få med meg alt
Ser du skal starte utredning i mai,. Hvor?
om du vil dele da.
JEg går hos Ibsen, på moa
Da er vi hvertfall 3 sunnmøringer her
Hun på Frisksenteret er helt superOj, har ikke sett innlegget, men skal til fastlegen min aller først, vet ikke helt veien videre der, men har bestilt time hos privat gyn på frisksenteret på moa, og fikk time der allerede 13 mai, så er kjempespent !!
Hun på Frisksenteret er helt super
Innvendig ul viste helt klart PCO med over 30 cyster på hver eggstokk.Ja har bare hørt positive ting, så det lover bra Er så spent på om de klarer å finne ut noe ! Lei av å gå å lure og ikke vite.. Fikk du vite det der å da, eller blir det tatt prøver osv? Aldri vært hos gyn så jeg har ikke peiling