Skravletråd for lag Afrodite

Jeg har gått tur, og håper å få til trening og i dag! Men er alene med barna, så får se hva jeg gidder etter legging :)
Snop har jeg også klart å unngått!
 
Jeg har vært ute og trillet en tur med ungene, og lurer på om jeg skal ut og gå en tur etter ungene er lagt :) litt sliten, men hadde vært godt å lufte hodet alene :D unngått snop har jeg også :eek::D
Men blir ingen bonus på meg, det klarer jeg ikke :hilarious:
 
Shit! Jeg fikk trent! Og det var faktisk gøy. :) Men kroppen var i opprør. Sting i sida og smerte i brystet på høyre side. Hadde det vært venstre hadde jeg kanskje blitt bekymra, hehe. Spent på hvor fornøyd kroppen er imorgen. Gjorde zumba. :)
Har og holdt meg snopefri, men fant ut nettopp at vi har kake!! Jeg er ikke noe kakemenneske, men mammas sjokoladekake er så god...
 
Shit! Jeg fikk trent! Og det var faktisk gøy. :) Men kroppen var i opprør. Sting i sida og smerte i brystet på høyre side. Hadde det vært venstre hadde jeg kanskje blitt bekymra, hehe. Spent på hvor fornøyd kroppen er imorgen. Gjorde zumba. :)
Har og holdt meg snopefri, men fant ut nettopp at vi har kake!! Jeg er ikke noe kakemenneske, men mammas sjokoladekake er så god...
Flink du er :) Kanskje jeg skal ta en liten runde med zumba i morgen :) Se an formen litt.
 
Jeg startet slankekrigen med Sverige helg med hele familien. Til å være på «ferie» var det ikke spinkle som det kunne vært, men det ble litt snacks, alkohol og usunn mat. Så resten av uka må det jobbes skikkelig. Det har ført til at det heller ikke har blitt noe trim/trening, men der kommer jeg heller ikke til å bidra med så mye. Satser heller på å holde meg uten godteri;)
 
Shit! Jeg fikk trent! Og det var faktisk gøy. :) Men kroppen var i opprør. Sting i sida og smerte i brystet på høyre side. Hadde det vært venstre hadde jeg kanskje blitt bekymra, hehe. Spent på hvor fornøyd kroppen er imorgen. Gjorde zumba. :)
Har og holdt meg snopefri, men fant ut nettopp at vi har kake!! Jeg er ikke noe kakemenneske, men mammas sjokoladekake er så god...
Så flink :happy: jeg fikk syklet en god tur siden det var fint vær igår og de hadde meldt regn idag. Tviler på at det blir særlig med trening idag, så :p
 
Øs pøs, men jeg triller tur hver dag med den nyfødte, så det er da noe. Går gjerne mellom 4-10 km. Skal straks ut og gå i regnet nå.
 
Blir lang gåtur idag tenker jeg, når jeg og bebis kommer oss ut av senga. Sover gjerne til 11 vi, og ligger så og pludrer til vi MÅ opp. B mennesker gitt. :hilarious:
 
Blir lang gåtur idag tenker jeg, når jeg og bebis kommer oss ut av senga. Sover gjerne til 11 vi, og ligger så og pludrer til vi MÅ opp. B mennesker gitt. :hilarious:

Så deilig da. Jeg håper min tredjemann også blir B-menneske med godt sovehjerte, som meg selv og de to eldste. Men foreløpig er hun bare 3 uker og vi er fortsatt i innkjøring, så ...tjo hopp og hei!
 
Så deilig da. Jeg håper min tredjemann også blir B-menneske med godt sovehjerte, som meg selv og de to eldste. Men foreløpig er hun bare 3 uker og vi er fortsatt i innkjøring, så ...tjo hopp og hei!

Ja, veldig deilig! Her har han sovet mye og lenge fra dag 1, men han hadde jo også gulsott og det spilte nok inn i nyfødtperioden. Måtte tildels vekkes for amminger på dagtid. Men i innkjøringsperioden tok han aldri kvelden før etter 1, og var på sitt mest våkne mellom 22-23 og 01. I går tok han kvelden 21:30 og satte ny rekord i å komme seg "tidlig" i seng (jeg gidder ikke presse på rutiner om å måtte legge seg i egen seng til det og det klokkeslettet, lar det skure og gå i noen måneder til og lar bebis styre showet der :p Go with the flow osv!).
 
Finner man riktig video så er det veldig gøy, og tida går som regel ganske fort. :)
Det gjør det :) Har mine faste jeg brukte i forrige krig, men kjedelig når det bare går i de samme så kanskje jeg må lete etter nye :)
 
Jeg får meg ikke til å drive med slikt med publikum.
Altså mannen
 
Back
Topp