Skravletråd for lag Afrodite

Jeg har blitt helt nuts etter Peanøttkubbe-sjokolade etter fødsel. Holder på å klikke. Fortsetter trenden går jeg opp all svangerskapskiloene igjen ...
 
Jeg tør ikke påta meg noe lagleder-funksjon. Første gang jeg er med, og med en nyfødt i hus i tillegg så er alt litt uforutsigbart. Tror det blir mer stress enn noe. Jeg kan heller vikariere ved behov, evt stille som leder på en ny runde, når jeg kjenner opplegget hakket bedre.
 
Alle må huske å Veie seg og registrere det nå da

Alltid et visst frafall, men jeg syntes det er mange som ikke har "meldt seg" her denne gangen og erfaring tilsier at dem er det lett at en del av ikke blir med likevel
 
Vekt registrert! -3,3kg igjen til første delmål :)
 
Vekt registrert :) jeg jobber som tilkallingsvikar to steder, og så lenge pappaen har permisjon så kan jeg bli ringt fredag morgen om jeg kan komme på kveldsvakt. Ting er litt ustabilt her, så tør ikke ta på meg noe laglederoppgave:confused:
 
Vekt registrert og den har bare gått oppover siden jeg meldte meg på og gikk inn i en "spise.nå mens jeg kan" fase, så nå må det snu
 
Alle må huske å Veie seg og registrere det nå da

Alltid et visst frafall, men jeg syntes det er mange som ikke har "meldt seg" her denne gangen og erfaring tilsier at dem er det lett at en del av ikke blir med likevel

Er du lagleder eller skal jeg være? Samme for meg [emoji4]
 
Vekt registrert og den har bare gått oppover siden jeg meldte meg på og gikk inn i en "spise.nå mens jeg kan" fase, så nå må det snu
Du hadde en sånn fase du også ja :D Jeg gikk opp men gikk ned igjen, men fremdeles mer enn påmeldingsvekta.

Tja, samme for meg. Jeg kan uansett være vikar
Du får bestemme ;) :D Hipp som happ for meg :)
 
Her viste vekta mindre enn påmeldingsvekta. Ikke så rart for påmeldingsvekta var ikke helt oppdatert, rakk ikke det da vi reiste hjem fra ferie da siste frist var og jeg meldte meg på litt spontant. Fortsatt nok å ta av da. :hilarious:
 
Du hadde en sånn fase du også ja :D Jeg gikk opp men gikk ned igjen, men fremdeles mer enn påmeldingsvekta.


Du får bestemme ;) :D Hipp som happ for meg :)
Tar du det i utgangspunktet, med lav terskel for å be meg ta det?
 
Tar du det i utgangspunktet, med lav terskel for å be meg ta det?
Helt i orden det :) Så jeg tar frem til neste uke, og så noen er vikar et par uker så tar jeg over igjen.
 
Du hadde en sånn fase du også ja :D Jeg gikk opp men gikk ned igjen, men fremdeles mer enn påmeldingsvekta.

Komplett med kakao-uvane og kveldmat og det hele.

Jepp. Fornøyd med i går kveld da. To km tur på kvelden og det for å handle og faktisk uten å kjøpe en sjokolade til turen hjem.

Men, ble jo et par krus med kakao på jobb og totalt sett litt opp...

I dag skal vi ha taco til middag og da overspiser jeg normalt sett. Men i det minste har jeg ikke lyst på kveldmat da. Det har jeg hatt den siste uka siden mannen stort sett har laget mat jeg ikke egentlig er så glad i....
 
Komplett med kakao-uvane og kveldmat og det hele.

Jepp. Fornøyd med i går kveld da. To km tur på kvelden og det for å handle og faktisk uten å kjøpe en sjokolade til turen hjem.

Men, ble jo et par krus med kakao på jobb og totalt sett litt opp...

I dag skal vi ha taco til middag og da overspiser jeg normalt sett. Men i det minste har jeg ikke lyst på kveldmat da. Det har jeg hatt den siste uka siden mannen stort sett har laget mat jeg ikke egentlig er så glad i....
Noen ganger så må man bare ta det helt ut før innstramning. Flink du er som kom deg ut på tur da :) Taco er vanskelog å spise i moderate mengder siden det er så godt :D
 
Noen ganger så må man bare ta det helt ut før innstramning. Flink du er som kom deg ut på tur da :) Taco er vanskelog å spise i moderate mengder siden det er så godt :D
Mm

Men vi bruker svinekjøttdeig og ingen rømme og mye salat og jeg prøver å begrense meg med ost men jeg småspiser av den når jeg lager mat..
 
Stemmer at vi har en som ikke har meldt seg i veietråden? Eller to?
 
Stemmer at vi har en som ikke har meldt seg i veietråden? Eller to?
En som ikke har meldt seg på i vekttråden og en som har meldt seg på (på en måte) men ikke registret vekt. Har skrevet pm til hun som ikke har meldt seg på og Quotet hun andre i innlegget :)
 
Back
Topp