Skravletråd for lag Afrodite

En som ikke har meldt seg på i vekttråden og en som har meldt seg på (på en måte) men ikke registret vekt. Har skrevet pm til hun som ikke har meldt seg på og Quotet hun andre i innlegget :)
Full kontroll.mao.

Jeg var håpefull når tråden hadde fått et innlegg til, men det var deg som purret.
 
Mm

Men vi bruker svinekjøttdeig og ingen rømme og mye salat og jeg prøver å begrense meg med ost men jeg småspiser av den når jeg lager mat..
Vi bruker karbonadedeig og jeg liker ikke rømme eller dressing, så det begrenser seg der. Men mye salat og så spiser vi tortilla lefse som metter mye- 1 er for lite og 2 for mye så spiser en lefse med tilbehør så spiser jeg litt salat og kjøttdeig utenom.
 
Full kontroll.mao.

Jeg var håpefull når tråden hadde fått et innlegg til, men det var deg som purret.
Prøver :)

Beklager at jeg gjorde deg håpefull :D Sjekket de andre lagene og det er bare et lag som har alle som har registrert, de andre mangler vel et par hver de også.
 
Nå er vel fristen ute uansett alternativ og noen er ute av krigen før den begynner
 
Nå er vel fristen ute uansett alternativ og noen er ute av krigen før den begynner
Kanskje. Venter kanskje på en på vårt lag (har avtalt med krigleder).
 
Jeg må i alle fall seriøst snu trenden. SIg krig jeg var med på, for en runde eller to siden Eide jeg inn på 61 og nå på 63


Åpna opp regnearket.mitt fra sist i dag tidlig nemlig i tilfelle jeg skulle levere innveiing
 
Jeg må i alle fall seriøst snu trenden. SIg krig jeg var med på, for en runde eller to siden Eide jeg inn på 61 og nå på 63


Åpna opp regnearket.mitt fra sist i dag tidlig nemlig i tilfelle jeg skulle levere innveiing
Jeg veier bare 0,3kg mindre enn ved innveiing i forrige runde og en kilo mer enn da jeg gikk ut. Seriøs skjerpings her også.
Det kommer så fort på igjen når man begynner å slappe litt av, og da gjerne litt mer. Vi får heie hverandre frem til mål :)
 
Her viste vekta mindre enn påmeldingsvekta. Ikke så rart for påmeldingsvekta var ikke helt oppdatert, rakk ikke det da vi reiste hjem fra ferie da siste frist var og jeg meldte meg på litt spontant. Fortsatt nok å ta av da. :hilarious:

Jeg hadde også lavere vekt enn påmeldingsvekt, men sånn går det jo når man er relativt nybakt og en del av disse svangerskapskiloene «forsvinner av seg selv». Jeg har en haug å ta av jeg også. Gikk ned 16 kg før jeg ble gravid og har minst 16 til å gå ned fra den vekten, som jeg ikke er tilbake til riktig enda.
 
Faktisk litt letter i dag enn i går på tross av taco

Jeg vet jo av erfaring at jeg spretter litt opp og ned så det er trenden over tid som er avgjørende, ikke fra dag til dag.
 
Litt for høye krav for bonus for min del ser jeg! Skal prøve, men litt voldsomt med trening og mosjon hver dag.. :/ hva tror dere andre?
 
Jeg hadde også lavere vekt enn påmeldingsvekt, men sånn går det jo når man er relativt nybakt og en del av disse svangerskapskiloene «forsvinner av seg selv». Jeg har en haug å ta av jeg også. Gikk ned 16 kg før jeg ble gravid og har minst 16 til å gå ned fra den vekten, som jeg ikke er tilbake til riktig enda.

Ja, ikke sant. Men jeg gikk opp litt i barselperioden også, men det tror jeg bare var vann pga ny periode med litt varme her + dårlig kosthold.
 
Litt for høye krav for bonus for min del ser jeg! Skal prøve, men litt voldsomt med trening og mosjon hver dag.. :/ hva tror dere andre?

Jeg tror jeg skal greie det, MEN jeg har jo to hunder og tre lufteturer med dem om dagen eller en lang hovedtur så har jeg mosjonskravet i boks. For det var vel enten 20 min trening eller 40 min. mosjon? Ikke begge deler? Det blir for mye for meg i alle fall, men mosjonskravet skal jeg kunne klare.
 
Bonus er ikke min greie Det klarer jeg stort sett ikke. Jeg sanker litt her og litt der

Nå skal jeg forhåpentligvis begynne å gå på svømming en gang i uka før jobb så da blir det litt trening og så må jeg prøve å få til litt mer inmimellom. Men bonus. Nei

Utfordringen er ikke min styrke. Heldogvis kan man fint være med likevel
 
Da tror jeg at jeg er på plass. :p Plutselig kom slankekrigen litt brått på. Blir litt tungt å starte nå med hodepine og forkjølelse, men skal prøve. Treningbonus skal jeg prøve å klare, har pleid det i hvert fall. Mosjon er vanskelig når jeg er alene med ungene som jeg er nå. Snopebonus skal være i boks :)
 
Da er det i gang! 15 min mosjon klokka inn (lufting av hund), og etter at bebis ammes neste gang så blir det en tur i skogen for litt trening med unghunden og ev. litt sopplukking. Fint vær i dag, så enkelt å få inn mosjonsminuttene tenker jeg. :)

Har fått overta gearfit-en til mannen, vet jeg blir motivert av å måle aktiviteten med sånne. :)
 
Da er det i gang! 15 min mosjon klokka inn (lufting av hund), og etter at bebis ammes neste gang så blir det en tur i skogen for litt trening med unghunden og ev. litt sopplukking. Fint vær i dag, så enkelt å få inn mosjonsminuttene tenker jeg. :)

Har fått overta gearfit-en til mannen, vet jeg blir motivert av å måle aktiviteten med sånne. :)
Så flink du er :)
 
Kom på at yoga fører jeg som mosjon, så kan hende det blir litt. Men sliter sånn med hodepine at jeg ikke vet helt hvordan dette skal gå :/ Kan i hvert fall ikke gjøre noe som krever at hodet må peke nedover.
 
Har fått gått en bra tur i dag, men tror ikke jeg orker trening i tillegg. Er dessverre veldig forkjøla :/ Men skal prøve å få bonus på mosjon og godis
 
Så flink du er :)

Takk. :) Hjelper å ha hund og hundeinteresse, får mye mosjon der som en nesten ikke tenker på som mosjon. :)

Har fått gått en bra tur i dag, men tror ikke jeg orker trening i tillegg. Er dessverre veldig forkjøla :/ Men skal prøve å få bonus på mosjon og godis

Jeg satser også på bonus på snop og godis, men trening hver dag blir det ikke. Er ikke helt der at jeg har ork til å trene etter fødselen enda. :p Men mosjon hver dag og null godis til og med torsdag er jo superbra om vi får til! :D
 
Jeg har gått en liten tur, men snop har jeg røket på allerde.
 
Back
Topp