Skravletråd for lag Afrodite

Når han er hjemme trener jeg i kjelleren :p

Min er stadig hjemme. Og i kjelleren er det følgende rom, guttungen, jentungens, vårt soverom hvor yngste jente sover, badet, ganger boder og et gjestreom hvor en ikke kan stå på gulvet, i alle fall ikke danse
 
Da har jeg kommet igang, 20 min tur med hunden og godterifri dag. Selv om mannen sitter å spiser godteri akkurat nå. Og utrolig nok så var det overraskende lett å si nei. Håper bare dette fortsetter:D
 
Min er stadig hjemme. Og i kjelleren er det følgende rom, guttungen, jentungens, vårt soverom hvor yngste jente sover, badet, ganger boder og et gjestreom hvor en ikke kan stå på gulvet, i alle fall ikke danse

Da er det nok litt vanskelig :p Vi har en kjellerstue som jeg trener inne på, men er ikke så veldig god plass. Kan ikke utfolde meg like mye som de på videoen når de danser fra side til side :p
 
Da er det nok litt vanskelig :p Vi har en kjellerstue som jeg trener inne på, men er ikke så veldig god plass. Kan ikke utfolde meg like mye som de på videoen når de danser fra side til side :p

Vi har i teorien loftstue. I praksis har den ikke dør, bare åpent ned trappa til stua, og er lekerom og følgelig egentlig ikke noe mer gulvplass en en halv av mine føtter... lego. playo. puslespill. biler. alt mulig. overalt.

Jeg har planer om å begynne å svømme ukentlig, men av praktiske årsaker blir det ikke i morgen så denne uken blir det ikke særlg med trening. Hender jeg slår til med noe styrketrenng av type knebøy og sånt som ikke krever mykt underlag på badet når jeg skal legge meg, men mange minuttene blir det jo ikke av det da.
 
En times trilletur ble det i dag. Hadde planer om å gå en kveldstur med hundene, men de får nøye seg med lufting i hagen (vi har noen mål tomt :p ). Høljer ned, og så gikk kvelden med til å omrokkere på badet. Det vegghengte stellebordet var av heller dårlig kvalitet, og begynte å helle slik at babyen nesten begynte å skli nedover det. Og så var det ikke så praktisk som jeg hadde sett for meg, ikke sånn som badet vårt er utforma i alle fall.

Har fått gått litt i trapper også da, selv om det ikke teller på utfordringa. Ned i kjelleren med klær, opp til andreetasjen med klær osv. God trening for rumpa da. :p Og godisfri dag ble det jaggu meg også.
 
Vi har i teorien loftstue. I praksis har den ikke dør, bare åpent ned trappa til stua, og er lekerom og følgelig egentlig ikke noe mer gulvplass en en halv av mine føtter... lego. playo. puslespill. biler. alt mulig. overalt.

Jeg har planer om å begynne å svømme ukentlig, men av praktiske årsaker blir det ikke i morgen så denne uken blir det ikke særlg med trening. Hender jeg slår til med noe styrketrenng av type knebøy og sånt som ikke krever mykt underlag på badet når jeg skal legge meg, men mange minuttene blir det jo ikke av det da.

Må ta moppen og skyve alt inntil veggen først. :p
Alt er bedre enn ingenting. :) Gøy med svømming, da! Det er jo super trening. :)
 
Overtid = et halvt skolebrød. Jaja, snop røyk, men fornøyd med at jeg ikke tok verken kjeks eller sjokolade.

Faktisk i rute for både mosjon og trening så langt! Hvordan går det med dere andre?
 
Overtid = et halvt skolebrød. Jaja, snop røyk, men fornøyd med at jeg ikke tok verken kjeks eller sjokolade.

Faktisk i rute for både mosjon og trening så langt! Hvordan går det med dere andre?
Idag har det kun blitt litt mosjon, røk på både trening og snop :facepalm:
 
Går bra med mosjon og snop også faktisk :O Klarte å la vær å ta is når mor mi serverte det til kaffe i går! Stolt av det ^^ Trening har det ikke blitt ennå denne uken. Fortsatt litt forkjølet :/
 
Snop har faktisk ikke røket enda her i dag. Får prøve å holde meg i kveld også. Må H noe kveldsmat,nesten ikke spist middag
 
Godteri har gått overraskende lett, så går bare å venter på å skikkelig ryke på en smell snart. For erfaringsmessig er det ikke sp lett for meg å kutte sukker:p trening har jeg egentlig null forventning til at jeg skal gjøre noe, men har tatt litt styrke med barna idag. Jeg fikk treng og barna syns det var super artig å få være vekter :p

Ser noen andre lag har mattråd, skulle vi også hatt det? :)
 
Har gått skogstur med hunder og baby idag. Baby i bæresjal så ble jo nesten en treningsøkt med den ekstra vekta. :hilarious: Skal straks gå en kveldstur med hundene. Og snop gikk bra idag også. Hjelper å bo ei mil unna butikk og ikke ha noe hjemme. :p

Jeg sliter mer med å ikke overspise mat. Amming gjør meg sulten! :p
 
Back
Topp