Skravletråd for Fiolett :)

Er på andre flaska med vann i dag :) Drukket masse te også, kroppen har skilt ut en del vann i dag , så jeg skal veie meg igjen når jeg kommer hjem :)
Hva gjør man ikke for laget sitt :) He he

Ble faktisk en liten gåtur etter butikken:)) og bare for å skryte litt til så er det en lang og tung bakke å gå fra butikken og hjem. Og jeg handla jo endel tunge ting som melk og juice +++.. Kjente det godt da jeg gikk opp den bakken! Trim trim trim! Hihi:D

Etter turen var det hjemom med matvarene, så var det å gå å hente 3 barn i bhg som jeg måtte løpe litt etter på vei hjem for å holde følge med de:D

har veldig lyst å klare halvmaraton og maraton iløpet av året!
klarte 15km i høst...men etter det ble det jo pause og nå sleit jeg med å få til 8km...

har dere noen treningsmål da?

her blir det taco ikveld, med kyllingkjøttdeig. Jeg bruker ikke rømme eller tacosaus, men derimot myyye kjøttdeig og ost, skal prøve å begrense hvor mye kjøttdeig og ost jeg har på, og heller ha på ekstra salat. Har bestemt meg for at jeg skal få drikke 3dl cola til tacoen da. Usunt men godt :p Klarer jeg å holde meg godt under kcal-grensa idag er det mulig jeg unner meg noe godt ikveld. :)

Akkurat det med de som er slankeoperert tenkte jeg litt på også...

Vi får stå på :) Jeg er på jobb, sitter med pc hele dagen, så da blir det ikke så mye pc på kvelden.

MaiSeptAugSkatt: Ja det er godt når ting ordner seg, vi har vært sammen siden jeg var 17 år :)
Elghunder er pene :) Vi får oss Staffordshire bull terrier :) Om 14 dager henter vi han :) Gleder meg, men er en del valpesikring som må gjøres hjemme før den tid.. he he.

Ja vi har jo egentlig ikke sjangs... har ei venninne som er slankeoperert..og fy søren så hun raste ned ivekt etterpå!
Så det er nok de som vinner krigen uansett pga det...men er jo ikke med for å vinne egentlig...( men må jo skryte på meg at jeg vant et år slankekrigen!)
Er hvertfall med for motivasjonen sin del!! vi er jo en fin gjeng:D

Har egentlig ikke noen treningsmål, men mulig jeg lager meg noen når jeg har fått vært på treningssenter og testa formen. Håper jo på å forbedre den en del, nå er den elendig!!! Har ikke trent på sikkert tre år. Bare en økt nå og da.

Jeg blir 23 i år og har ei lita datter på straks 10 måneder :)

mammahjertet: formen kommer seg fort om man bare kommer igang med trening:D

23år ja...heldiggris...er 29 jeg...*begynneføleseggammel*

Ja vi har jo egentlig ikke sjangs... har ei venninne som er slankeoperert..og fy søren så hun raste ned ivekt etterpå!
Så det er nok de som vinner krigen uansett pga det...men er jo ikke med for å vinne egentlig...( men må jo skryte på meg at jeg vant et år slankekrigen!)
Er hvertfall med for motivasjonen sin del!! vi er jo en fin gjeng:D

Jeg unner de absolutt å gå ned, ikke noe med det altså. Men som du sier, de vinner nok, og drar opp hele laget sitt hver gang. Det fører til at jeg går ut raskere fordi vårt lag kanskje alltid vil være på siste plass. Dette syns jeg er synd. Men vi får jobbe hardt og satse på at vi ikke ender sist noengang!! :) Synes kanskje laget vårt burde fått en fordel siden vi ikke har slankeopererte :p

Jeg unner de absolutt å gå ned, ikke noe med det altså. Men som du sier, de vinner nok, og drar opp hele laget sitt hver gang. Det fører til at jeg går ut raskere fordi vårt lag kanskje alltid vil være på siste plass. Dette syns jeg er synd. Men vi får jobbe hardt og satse på at vi ikke ender sist noengang!! :) Synes kanskje laget vårt burde fått en fordel siden vi ikke har slankeopererte :p

enig!!:)

Men vi får bare gjøre så godt vi bare kan fremover, og håpe på det beste:D

mammahjertet: formen kommer seg fort om man bare kommer igang med trening:D

23år ja...heldiggris...er 29 jeg...*begynneføleseggammel*

Idol begynner ikveld ja :D

Satser på at formen kommer seg fort ja, bare jeg får tid til å trene da. er mye alene med snuppa, og når jeg ikke er det er det som regel fult opp med jobb, skole osv :( Men håper å komme meg på treningssenter minst en gang i uka og gleder meg til å se at formen blir bedre :)

Hehe, ja jeg er jo forholdsvis ung, enda.. :p Men 29 er da ingen alder, du er laaaangt ifra gammel enda :)

jeg kjøpte meg en nutrilette bar jeg!!
Så da sier vi at det ikke går som snop;)(?)

Vi skal ha lasagne i kveld med hvitløksbaguetter til. Nam nam. Lenge siden vi har hatt det, så gleder meg veldig :)

Jeg bor også på Vestlandet.
Jeg er 27 år og har to unger. Ei jente som blir 6 år i mars og en gutt som blir 4 år i april.

jeg kjøpte meg en nutrilette bar jeg!!
Så da sier vi at det ikke går som snop;)(?)

Absolutt ikke snop! :) Har en allevo bar her jeg også, men usikker på om jeg skal ta den eller om jeg skal spare meg til middagen :p Blir nok ikke middag før etter snuppa har lagt seg i 20 tiden da, så er jo litt lenge til :p

Noen som har prøvd chili i tacoen? chili skal jo være bra for forbrenninga :p

Herregud, så flink du har vært! :) Du klarer det igjen! :)

Jeg har aldri hatt noe vektnedgang før, max 3-4 kilo. Har liksom gått gradvis oppover hele livet :p

Absolutt ikke snop! :) Har en allevo bar her jeg også, men usikker på om jeg skal ta den eller om jeg skal spare meg til middagen :p Blir nok ikke middag før etter snuppa har lagt seg i 20 tiden da, så er jo litt lenge til :p

Noen som har prøvd chili i tacoen? chili skal jo være bra for forbrenninga :p

allevobar..er de gode? aldri smakt.. bruker du pulver itillegg?

det er jo lenge til middag om dere spiser i 20tiden...så jeg hadde tatt den baren...du blir vel veldig sulten hvis ikke vil jeg tro..

chili i taco...aldri prøvd...men har og hørt det er bra for forbrenninga:D kanskje teste ut:p

jeg tok faktisk bilder mandag...men tror ikke jeg tør legge de ut...ser så tydelig at det henger på meg:(

blir masse bilder nå...men her er jo og et motivasjonsbilde;)
dette var i 2011 tror jeg:)
(jeg veier litt mer enn etterbildet nå..)
2guijhk.jpg

530507_10152312996785704_1182143051_n.jpg

kjøpte meg en slik en da:D kul, ikke sant?

Den var kul ja :)

Aldri smakt allevobar jeg heller :p jeg bruker verken barer eller pulver, kjøpte bare noen barer idag for de var på tilbud :)

Tror faktisk jeg steiker meg en omelett isteden jeg :) også skal jeg prøve å stikke en liten tur på treningssenteret etterpå, orker ikke noe lang økt, blir nok max 30 min :p men kjenner keg meg selv rett så holder jeg ikke ut 30 min på mølla :p

Back
Topp