Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det med de som er slankeoperert tenkte jeg litt på også...
Vi får stå på Jeg er på jobb, sitter med pc hele dagen, så da blir det ikke så mye pc på kvelden.
MaiSeptAugSkatt: Ja det er godt når ting ordner seg, vi har vært sammen siden jeg var 17 år
Elghunder er pene Vi får oss Staffordshire bull terrier Om 14 dager henter vi han Gleder meg, men er en del valpesikring som må gjøres hjemme før den tid.. he he.
Ja vi har jo egentlig ikke sjangs... har ei venninne som er slankeoperert..og fy søren så hun raste ned ivekt etterpå!
Så det er nok de som vinner krigen uansett pga det...men er jo ikke med for å vinne egentlig...( men må jo skryte på meg at jeg vant et år slankekrigen!)
Er hvertfall med for motivasjonen sin del!! vi er jo en fin gjeng
Jeg unner de absolutt å gå ned, ikke noe med det altså. Men som du sier, de vinner nok, og drar opp hele laget sitt hver gang. Det fører til at jeg går ut raskere fordi vårt lag kanskje alltid vil være på siste plass. Dette syns jeg er synd. Men vi får jobbe hardt og satse på at vi ikke ender sist noengang!! Synes kanskje laget vårt burde fått en fordel siden vi ikke har slankeopererte
mammahjertet: formen kommer seg fort om man bare kommer igang med trening
23år ja...heldiggris...er 29 jeg...*begynneføleseggammel*
skal du skeie ut i helga?
jeg kjøpte meg en nutrilette bar jeg!!
Så da sier vi at det ikke går som snop(?)
bilde av meg da jeg begynte slankinga!
Absolutt ikke snop! Har en allevo bar her jeg også, men usikker på om jeg skal ta den eller om jeg skal spare meg til middagen Blir nok ikke middag før etter snuppa har lagt seg i 20 tiden da, så er jo litt lenge til
Noen som har prøvd chili i tacoen? chili skal jo være bra for forbrenninga
kjøpte meg en slik en da kul, ikke sant?