Skravletråd for Fiolett :)

Kjempebra vektnedgang Mammahjertet :)

MaiSeptAugSkatt: Du har vært kjempeflink denne uka. Du har da hvertfall gått inn i cm og det er jo supert :D

Hege og Chris: Flott at du kom deg ned på startvekt igjen :)

Camilla82: Så bra å høre at du er fornøyd med ukas resultat :) Jeg hadde nok absolutt unnet meg et kakestykke på søndag hvis jeg var deg. Må jo være lov å kose seg litt iblant ;)

Jeg har gått ned 600 gram denne uka. Fornøyd med det :)
I dag får vi besøk av foreldrene mine. De blir til søndag. Så regner med det blir litt ekstra utskeiielser denne helga.
Jeg har jo uansett alltid lørdagen som kosedag. Må liksom ha den ene dagen der jeg får unne meg litt ekstra.

Jeg drikker over en liter om dagen, sikkert nærmere to.

Drikker en liter te på skolen, også blir det jo vann utenom det og. Og de dagene jeg trener blir det sikkert minst 3 liter om dagen :) Jeg burde jo skrevet opp på utfordringstråden, men jeg følger så å si kun denne tråden. Tid skulle jeg gjerne hatt mere av gitt :/

Bra jobbet alle sammen! Uansett resultat har alle stått på, er det som teller :D Jeg er ganske fornøyd, men vet jo at jeg har pcos som setter en sperre ved viktnedgang, og fortsetter med pulver/barer enda en uke. Må bli bedre på å drikke vann også.

Idag blir det trilling til byen for inkjøp av flere barer, ellers ingen trim. Helgen er helt fri, har ikke peiling på hva vi skal finne på så det blir nok en tur til svigers imorgen og søndag går vi sikkert tur eller på besøk hos noen :)

Ingen skal ha dårlig samvittighet! Vi gjør vårt beste alle sammen her ;)

Håper vi ikke mister noen i dag :(

Ha, 2 på samme lag som har gått ned 2,8 kg hver ! Shit!

Ha, nå slo jo konkuranseinstinktet mitt skikkelig inn!!

Ingen her som har pcos btw?

Jeg fikk beskjed at jeg hadde litt antydning til det, jeg har mye av symptomene, etter fødsel av første mann dannet jeg også masse cyster, disse sprakk etterhvert. Men ikke plaget med det nå da.

Men jeg sliter med mye av symptomene på det ihvertfall. Hadde også sukkerintoleranse i mitt første svangerskap, fikk beskjed av legen at jeg er disponert for å utvikl diabetes 2, jeg legger lett på meg og mye rundt magen...lekkert !

Har vært flink jente idag også.. etter jeg hadde levert unger i bhg var det rett hjem å trene:D
Først 30 day shred og 24minutter løping etter det:) ca 500 kalorier forbrent:)
Har fått i meg over en liter vann også:)

her har jeg gudsjelov klart å komme ned til startvekta, skjønner at det ikke hjelper dere her inne, men den kunne trossalt vært 2,5kg mere og det er jeg kjempefonøyd med at jeg klarte å unngå. Nå er det bare 7 dager igjen med de pillene......

Kjempebra!!! Det skal du være veldig fornøyd med:)

MaiSeptAugSkatt: Takk som spør hvordan det går :)
Jeg er strålende fornøyd med ukas resultat :) Jeg har vært superflink med maten, men ikke trent noe, prøvd å drikke 1 liter vann hver dag, klarte ikke det i går men.
Du er jo kjempeflink, for en innsats!

Hege og Chris: Så bra du kom deg ned til startvekta igjen da :)

Merker formen min blir bedre, orker mer, har nok en del å si hva man spiser :)

I dag blir det fiskeboller i hvit saus og poteter og grønnsaker. Minsten skal ha med en kompis hjem fra barnehagen i dag :)
På lørdag skal vi ha barnefri, blir bare hjemme lager svinebiff med fløtegratinerte poteter. Må unne meg litt god mat syns jeg, det er ikke så ofte vi har barnefri så. Ikke spiser jeg godis lenger heller og det gjorde jeg hver dag før.

Søndag skal vi til bestemoren min på middag, uff hun baker sjokoladekake.... den blir en utfordring, jeg funderer på om jeg skal ta ett stykke, det er jo ikke ofte vi får servert kaker, hmmm...

Hva ville dere gjort ?

Så flott at du fikk et bra resultat!!:D At du ikke har trent noe er ingenting å tenke på...Det er jo først og fremst kostholdet man må forandre på, og der har du jo gjort en god jobb:)

Fiskeboller..namnam!! nå fikk jeg lyst å ha det til middag idag og! hehe:D

Dere må nyte barnefri! og det er klart dere må kose dere med god mat :D
Og om bestemoren din baker så er det jo klart at du må ta et stykke da:) Det er lov å kose seg innimellom:))

fy så støl jeg er idag! men det er vel et godt tegn det ja?
;)
Tror det blir treningsfri imorgen egentlig..bare slappe av:p Godt det og!
Ellers har vi ingen helgeplaner...håper egentlig det kan komme litt snø snart så kan jeg ta med barna ut å leke litt:)
De fikk rattkjelker til jul..og er jo så lei seg for de ikke har fått testa de enda...det har jo ikke vært snø!

Har bestemt meg for trening på lørdag... jadda, bare å hoppe i det. Ble bråstopp på trening i våres, da vi solgte huset, kjøpte hvert vårt, så fant vi ut at vi skulle prøve å redde forholdet, så vi flytta sammen allikevel! He he uff.

Men nå er ting i orden, så da har jeg roen til å sette i gang :)

Hvordan hund har du MaiSeptAugSkatt?

Vi får valp om 14 dager! Jeg gleder meg, men det blir en slitsom periode kan jeg tenke meg, gleder meg til den blir såpass att jeg kan gå turer :)

Men må jo si at formen har blitt litt dårligere etter jeg hadde treningspause i 2 måneder...
Før klarte jeg lett 10km uten stopp på tredemølla...og det på litt over 1 time...

Men igår jogga jeg 1 time.(tok det ganske rolig den første halvtimen...økte litt på den siste halvtimen)..og kom bare til 8km:/ Da var jeg itillegg helt utslitt..hehe...
Så her må det trenes mye fremover:)

Har bestemt meg for trening på lørdag... jadda, bare å hoppe i det. Ble bråstopp på trening i våres, da vi solgte huset, kjøpte hvert vårt, så fant vi ut at vi skulle prøve å redde forholdet, så vi flytta sammen allikevel! He he uff.

Men nå er ting i orden, så da har jeg roen til å sette i gang :)

Hvordan hund har du MaiSeptAugSkatt?

Vi får valp om 14 dager! Jeg gleder meg, men det blir en slitsom periode kan jeg tenke meg, gleder meg til den blir såpass att jeg kan gå turer :)

Så bra Camilla!!
Ja det er bare å hoppe i det;) Er muligens litt tungt i starten..men for hver økt du gjennomfører så går det lettere, og motivasjonen blir bedre og bedre:)
Her hadde jeg årets første treningsøkt forrige lørdag...Da var det 2 måneder siden sist:p det var tungt...samtidig så var det jo litt godt også...Har trent hver dag siden..og først nå at jeg virkelig begynner å like å trene igjen..og motivasjonen er stigende også:D

Så godt og høre at forholdet ordna seg igjen:) Her hadde vi pause i hele 2 måneder for noen år siden...Men fant ut vi ikke klarte leve uten hverandre:D Og etter det har ting vært kjempebra:) kort tid etter vi flytta sammen igjen var nummer 3 på vei også..hihi:D

Vi har elghund:) den er veldig skjønn<3 Krever jo litt å ha hund...men har jo tid til det nå, så det går veldig veldig fint:)
Såå kos dere får en valp snart da... de er jo såå skjønne når de er så valper<3 hvilken hund skal dere ha?

Jeg har nettopp vært til legen med jenta mi og en liten tur innom kjøpesenteret. Kjøpte noen allevo-barer siden de var på tilbud :)

De to andre lagene har jo en person hver som har hatt slankepperasjon, så sånn sett er jeg litt redd for at det skal være en fordel for dem. Men vi får bare håpe på det beste :) vil ikke miste noen!!

MSAS: det skader helt sikkert ikke med treningsfri en dag :) kroppen trenger jo litt hvile innimellom. Jeg har også en del husarbeid å gjøre, men orker ikke enda:p hvilken pulsklokke har du? Og er den bra?:) er tilbud på en del forskjellige på nettbutikken til gsport nå, men jeg har jo null peiling på hva som er bra :(

Jeg har nettopp vært til legen med jenta mi og en liten tur innom kjøpesenteret. Kjøpte noen allevo-barer siden de var på tilbud :)

De to andre lagene har jo en person hver som har hatt slankepperasjon, så sånn sett er jeg litt redd for at det skal være en fordel for dem. Men vi får bare håpe på det beste :) vil ikke miste noen!!

MSAS: det skader helt sikkert ikke med treningsfri en dag :) kroppen trenger jo litt hvile innimellom. Jeg har også en del husarbeid å gjøre, men orker ikke enda:p hvilken pulsklokke har du? Og er den bra?:) er tilbud på en del forskjellige på nettbutikken til gsport nå, men jeg har jo null peiling på hva som er bra :(

Akkurat det med de som er slankeoperert tenkte jeg litt på også...

Vi får stå på :) Jeg er på jobb, sitter med pc hele dagen, så da blir det ikke så mye pc på kvelden.

MaiSeptAugSkatt: Ja det er godt når ting ordner seg, vi har vært sammen siden jeg var 17 år :)
Elghunder er pene :) Vi får oss Staffordshire bull terrier :) Om 14 dager henter vi han :) Gleder meg, men er en del valpesikring som må gjøres hjemme før den tid.. he he.

Ute og går litt nå:) vært på butikken og handla. Det var 10kroners tilbud på masse sjokolade! Pluss julesnop!
Jeg motsto og kjøpte ikke en eneste sjokolade eller annet snop! Heller ikke Peps Max! *stolt*

Ute og går litt nå:) vært på butikken og handla. Det var 10kroners tilbud på masse sjokolade! Pluss julesnop!
Jeg motsto og kjøpte ikke en eneste sjokolade eller annet snop! Heller ikke Peps Max! *stolt*

Flinka :)

Hvor holder vi til i landet ?

Vi bor på østlandet ;)

Jeg vil hjem... :)

Back
Topp