Skravletråd for Fiolett :)

Supert motivajonsbilde!:) neste fredag går vi for seier ja! Men jeg er spent på hvordan vi kommer ut idag og da :p

omelett er jo veldig bra da:)) kjempegodt også! og sunt...masse proteiner:D

He he, her skrives det ser jeg:) Veide meg nå, var det samme som når jeg dro på jobb i dag tidlig:) Det er jo bra:) Er kobla på I padling min mens jeg lager mat;) Sambo og eldste mann er på fotballtrening, jeg er hjemme med monster og en kompis. Straks spise nå. Barer blir nok redninga mi noen lørdagskvelder hvis jeg blir sugen på no godt:)

så bra Camilla:)) det er jo faktisk veldig veldig bra!!

her ble det to middager idag faktisk..ungene fikk pølser og potetmos, mens jeg tok litt tomatsuppe:)
Veldig glad for jeg tok noe så enkelt(og kalorifattig) nå...for gubben har bestillt lasagne ikveld;)
Skal prøve å spare den nutrilettebaren til imorgenkveld;)

Jeg har nettopp vært til legen med jenta mi og en liten tur innom kjøpesenteret. Kjøpte noen allevo-barer siden de var på tilbud :)

De to andre lagene har jo en person hver som har hatt slankepperasjon, så sånn sett er jeg litt redd for at det skal være en fordel for dem. Men vi får bare håpe på det beste :) vil ikke miste noen!!

MSAS: det skader helt sikkert ikke med treningsfri en dag :) kroppen trenger jo litt hvile innimellom. Jeg har også en del husarbeid å gjøre, men orker ikke enda:p hvilken pulsklokke har du? Og er den bra?:) er tilbud på en del forskjellige på nettbutikken til gsport nå, men jeg har jo null peiling på hva som er bra :(

Glemte å svare på dette...
Men jeg har polar ft60! er såå fornøyd med den! verdt hver ei krone;) kjøpte den for snart et år siden..og har fungert helt supert hele tiden:) det var først da jeg fikk meg pulsklokke at jeg virkelig ble motivert til trening...
Hadde ft40 før...men den tok kvelden da minstejenta skulle hjelpe mamman sin med husvask...hun fant klokka og kasta den oppi vaskebøtta(uten at jeg merka det) reagerte ikke før jeg tømte vaskevannet ut i do og plopp der var pulsklokka.. ups!!
Men like greit det skjedde for ft60 er ei så mye bedre, og kulere klokke!
Dessuten var det endel tull med den jeg hadde før...ikke hele tiden den fikk inn pulsen...bytta batterier men det ble ikke bedre...men var kanskje bare uheldig der...kjenner mange som har ft40 og , og er veldig fornøyd=)
Er du trumfmedlem så anbefaler jeg å kjøpe på flust.no.. den koster 1200 tror jeg..men de har billigere pulsklokker og=)
har ikke sett på nettbutikken til gsport..men tilbud er jo uansett veldig bra:D

her blir det taco ikveld, med kyllingkjøttdeig. Jeg bruker ikke rømme eller tacosaus, men derimot myyye kjøttdeig og ost, skal prøve å begrense hvor mye kjøttdeig og ost jeg har på, og heller ha på ekstra salat. Har bestemt meg for at jeg skal få drikke 3dl cola til tacoen da. Usunt men godt :p Klarer jeg å holde meg godt under kcal-grensa idag er det mulig jeg unner meg noe godt ikveld. :)

mmm..taco<3
det er jo ikke så ille om man bruker kyllingkjøttdeig:) og hvertfall ikke ille om man ikke tar på rømme/saus.. mye kcal i det hvertfall!
Jeg er veldig glad i tacosaus, men rømme liker jeg ikke faktisk:D
Har aldri likt rømme, dressing, majones, smør osv!:p gubben har prøvd å "lære meg å like det"...men klarer det ikke.. men det gjør jo ikke nå som jeg skal leve sunnt ;)

ps: det er lov å kose seg litt når det er helg:D

Vi er visst plutselig invitert på middag til svigermor, lasagne :p også jeg som hadd lagt tacomåltidet mitt på shapeup :( hvor mye kalorier er det i lasagne da tro?

Skal til svigermor nå, så får vi se om jeg orker en treningsøkt etterpå :p

Spiste jo nettopp en omelett, så håper den bidrar til at jeg spiser mindre lasagne ;) var bare 130kcals i omeletten :) så det var bedre enn å spise en bar med over 200;)

Jeg tror ikke jeg klarer noen pushups lenger :p på videregående var jeg den eneste jenta i klassen som klarte å ta pushups uten å ha knærne nedi og det var aldri noe problem å ta rundt ti stk :( sist jeg prøvde var det driittungt :(

Vi skal ha lasagne i kveld med hvitløksbaguetter til. Nam nam. Lenge siden vi har hatt det, så gleder meg veldig :)

Jeg bor også på Vestlandet.
Jeg er 27 år og har to unger. Ei jente som blir 6 år i mars og en gutt som blir 4 år i april.

Kan jeg spørre hvor på vestlandet du bor?
Er selv fra sogn og fjordane:)

Jeg liker heller ikke rømme, majones osv :p

Jeg er foresten fra møre og romsdal :)

Jeg hadde virkelig gleda meg til taco, så mulig de blir det imorgen...

Kan jeg spørre hvor på vestlandet du bor?
Er selv fra sogn og fjordane:)

Jeg kommer fra Hardanger. Men bor nå på Jæren i Rogaland ;)

Ser at du ikke har registrert dagens vekt i veietråden. Jeg må ha vekta di før kl. 19 :)

Mmmmm taco er godt:). Kjenner søtsuge kommer nå :( Er slik på kvelden, det er da jeg er vant til å fråtse, jeg er en kjedespiser! Er 2 timer siden middag, nå har jeg sultfølelse:( Kanskje kose meg med en boks ananasringer? Noen som har gode tips? Ikke knekkebrød eller brød... Tenkte å se idol etterpå og frustrerte fruer.

ImageUploadedByBV Forum1357928334.403645.jpg
Ca hvor mange kalorier er det i en slik porsjon lasagne tro???
Er lysten på noe godt ikveld så må vite ca hvor mye eg har å gå på :p

Jeg aner ikke.. 400?? Vanskelig å si egentlig, men er det med kylling kjøttdeig så sparer du jo veldig mange kalorier.. Nei er vanskelig å si assa;) det var jo ikke noe stor porsjon heller så det kan jo hende det er 300- og noe og?

Dette har og er en mareritt dag. jeg har jo et tilbakevendene magesår så må være litt obs og av den grunnen fikk jeg jo noe som skulle funke mot betennelsen men ikke ta knekken på magen. MEn akkurat det har den gjort, har ligget i hele natt med kramper, kara meg opp på treninga og klarte å klore i lang sirkeltimen, rett hjem og i foster stilling. Og enda er det så vondt at jeg nesten ikke orker å puste. Så lei for at jeg er så fraværende her, men orker rett å slett ikke jeg. Men håper og tror at siden jeg ikke har tatt pilla i dag, at jeg vil våkne smertefri i morgen.

Det var jammen meg mye skravlings mens jeg var vekke jenter :) Jeg ble spandert lunsj på kinasjappa, så det ble en biff schezuan. Ellers har jeg spist en frukostshake og en allevobar, håper det ikke var så farlig med den maten... Føler jeg angrer litt men den var virkelig så fantastisk god haha!

Back
Topp