Mammahjertet
Elsker forumet
Supert motivajonsbilde! neste fredag går vi for seier ja! Men jeg er spent på hvordan vi kommer ut idag og da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nettopp vært til legen med jenta mi og en liten tur innom kjøpesenteret. Kjøpte noen allevo-barer siden de var på tilbud
De to andre lagene har jo en person hver som har hatt slankepperasjon, så sånn sett er jeg litt redd for at det skal være en fordel for dem. Men vi får bare håpe på det beste vil ikke miste noen!!
MSAS: det skader helt sikkert ikke med treningsfri en dag kroppen trenger jo litt hvile innimellom. Jeg har også en del husarbeid å gjøre, men orker ikke enda hvilken pulsklokke har du? Og er den bra? er tilbud på en del forskjellige på nettbutikken til gsport nå, men jeg har jo null peiling på hva som er bra
her blir det taco ikveld, med kyllingkjøttdeig. Jeg bruker ikke rømme eller tacosaus, men derimot myyye kjøttdeig og ost, skal prøve å begrense hvor mye kjøttdeig og ost jeg har på, og heller ha på ekstra salat. Har bestemt meg for at jeg skal få drikke 3dl cola til tacoen da. Usunt men godt Klarer jeg å holde meg godt under kcal-grensa idag er det mulig jeg unner meg noe godt ikveld.
Vi skal ha lasagne i kveld med hvitløksbaguetter til. Nam nam. Lenge siden vi har hatt det, så gleder meg veldig
Jeg bor også på Vestlandet.
Jeg er 27 år og har to unger. Ei jente som blir 6 år i mars og en gutt som blir 4 år i april.
Kan jeg spørre hvor på vestlandet du bor?
Er selv fra sogn og fjordane